Details van de beoordeling

Koop niet meer bij Large

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 13-07-2017 een bestelling gedaan van enkele Supernatural artikelen. Op 20-08-2017 gebeld waar de producten bleven. Ik zou binnen een week de artikelen ontvangen. Op 20-09-2017 weer gebeld. Nu zou het eind oktober geleverd worden. Op 05-11-2017 gemaild dat ik de order wil annuleren. Op 16-11-2017 kreeg ik een mail terug dat de reactie op mijn mail wat langer kan duren dan normaal. Op 23-11-2017 krijg ik een mail dat mijn pakket wordt afgeleverd. Ik weer bellen. Na lang wachten wordt er gezegd dat ik het pakje kan weigeren aan de deur en dat mijn geld teruggestort wordt. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn pakketje niet afgeleverd kon worden, of ik wil aangeven wat er met mijn bestelling moet gebeuren. Op 7-12-2017 weer bellen. weer lang moeten wachten. Er wordt beloofd dat geld gestort wordt. Op 04-01-2018 maar weer gebeld. Dit maal 34! minuten in de wacht gestaan. Er wordt een mail naar een afdeling gestuurd die de terugbetaling doet en tussen nu en 14 dagen zou ik mijn geld terug moeten hebben. Ik verwacht er niks van. Uiteindelijk 45 min aan de telefoon gehangen. Ik ben blij dat ik gratis kan bellen. Ik koop NOOIT meer bij Large. Wat is dit een slecht bedrijf geworden.

I
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review