Details van de beoordeling

41 dagen + soort van oplossing

Beoordeling 
 
1.0

Had een sjaal besteld voor een cadeau, na het bestellen kreeg ik geen bevestiging maar was wel geld van de rekening af gehaald. Heb direct een mail gestuurd naar Large, maar naar nog eens 3 mails 2 keer geprobeerd te bellen en 3 weken wacht geen bericht van Large. Heb toen een klacht in gediend bij thuiswinkel.org waar large bij aangesloten is. Binnen twee dagen reageert Large vraag om een screenshot van mij betaling, ik stuur dat naar hen en vraag of het voor de kerst nog binnen komt. Krijg weer geen reactie beslis om de sjaal ergens ander maar te bestellen, en mail weer richting large dat ik me geld terug wil. Krijg weer geen reactie terug, ga weer via thuiswinkel.org en vraag of ze mij mail willen door sturen naar large want dan reageren ze wel kennelijk. En idd na twee dagen reageren ze weer met de vraag of ik mij rekening willen sturen (ter wel ze dat gewoon hebben). Zo gaat het weken door krijg uiteindelijk het verzoek om niet via hun normale mailadres te vragen maar via een speciaal mailadres waar ze kennelijk wel op reageren.

Heb uiteindelijk na 41 dagen mailen/bellen me geld terug.

Dus ik ga nooit meer iets bestellen bij Large en raad ook iedereen af om dit te doen!!!
Als je wil dat ze reageren op je mail ga dan of via thuiswinkel.org of gebruik hun mail adres: reviews @ large .nl die ze gebruiken als er een klacht binnen komt van thuiswinkel.org.

Ik hoop dat dit helpt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review