Details van de beoordeling

Kiss Poppen !!!! wat een klucht

Beoordeling 
 
1.0


Beste,

Op 23 November 2017 deed ik een bestelling bij jullie, het betreft een set KISS poppen bestelnummer 101400853693. --- 399,99 euro
Twee dagen later krijg ik een enorme doos thuis met de set poppen dacht ik maar bij het openen was dit wel een ontgoocheling want er zat maar 1 van de 4 poppen in de doos samen met nog een tshirt .
Ik heb direct telefonische contact met jullie opgenomen (wel 20 minuten wachttijd) na mijn uitleg te hebben gedaan zei de man aan de lijn dat iets verkeerd was gelopen en dat de poppen waarschijnlijk uit de doos gestolen waren. Na overleg moest ik de doos met complete inhoud terug sturen en gingen jullie dan een volledige set opsturen, en de man aan de lijn zei me dat hij de set persoonlijk opzij gezet had omdat er maar 1 set meer over was. Ik was gelukkig daar mee en heb dan de dag nadien het pakket op de post gedaan.
Er ging meer dan een week voorbij en ik hoorde niets meer van mijn pakket, ik vond dit wel al een beetje verdacht. Ik heb jullie dan op alle mogelijke manieren proberen te bereiken telefonisch (maar na 25 minuten wachten wordt er doodleuk ingehaakt) dan per mail….. tevergeefs, dan heb ik via facebook messenger , daar kreeg ik na enig tijd een antwoord -“Bedankt! Ik heb je retour ingeboekt en de nieuwe set KISS poppen komt zo snel mogelijk naar je toe. Fijne dag verder.”
2 dagen nadien terug een enorm pakket , ik heb meteen het pakket gefotografeerd omdat ik terug nattigheid voelde omdat de doos super licht aan voelde en om zeker aan te tonen dat de doos zeker geen inbraak pogingen aantoonde. Er zat terug maar 1 pop in het pakket.!!!!! Ik heb dan terug telefonisch contact opgenomen terug 20 minuten wachttijd om dan terug mijn zelfde verhaal te doen.
De mevrouw aan de lijn is gaan checken in het magazijn om nadien dan te melden dat ze geen volledig set meer hadden en dat het probleem was, maar daar heb ik mijn bedenkingen bij want 2 dagen voordien melden ze mij dat ze het set met 4 poppen klaar staan en gaan opsturen om dan een pakket te vullen met 1 pop en wetende dat het een set moet zijn ???? Raar ???
De Mevrouw zei dan dat er niets meer anders opzit dan het pakket terug te sturen om dan mijn geld terug te storten maar daar ging ik niet met akkoord en werd ik een beetje woest (waarvoor mijn excuses) Ik zei ik ben geen koerier dienst die iedere week naar de post rijdt om iets terug te sturen en vond dat jullie eerst mijn geld moest terug sturen en dan zou ik jullie pakket opsturen en dat ik geen tijd heb daarvoor, ik heb ook een zaak met 18 personeel leden en als ik zoveel van die blunders maak dat ik rap failliet zou zijn.
Terug 2 dagen na dit voorval terug een pakket aan mijn deur met een enorm pakket maar wel een zwaarder dus de 4 poppen zaten erin !!!!!!!!! Oef !!!!!!!! Maar dan bij het uit pakken zat er 1 pop in die gebroken is !!!! Terug een domper !!!!!!! Wat een Fiasco !!!!!!! en dit voor een slordige 400 euro, mooie service !!!!!!!!! Vinden jullie ook niet ?????? Er zat zelfs geen tshirt meer bij in het pakket , zelf bij de bestelling op 23 November was er een actie van 20 % korting op alles dus dat heb ik ook nog eens misgelopen. Je zou voor minder kwaad worden hé of niet ??
Ik ga dit pakket nu houden en de kapotte pop plakken en bij mijn collectie plaatsen maar met tegenzin en geen goed gevoel.
Ik ben nu benieuwd of jullie daar nu een gevolg aan gaan geven of dat het voor jullie nu opgelost is ???
Met vriendelijke groeten
De Lobelle Gino

DL
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review