Details van de beoordeling

Waardeloze Klantenservice

Beoordeling 
 
6.3

Ik ben sinds een jaar klant bij Large. In het begin was ik reuze enthousiast omdat de prijzen veel lager zijn dan op Attitude en de acties echt geweldig. Bovendien als backstage klant heb ik altijd verzendkosten gratis. Bestellingen verliepen een tijdje best goed totdat ik iets retour moest sturen. Zoals ook hieronder gelezen-waardeloze klantenservice! Telefonisch ging ik niet eens proberen omdat er nooit werd opgenomen, mails werden ook niet beantwoord. Retouren na 2 of 3 weken verwerkt. Echt "goed mis" ging het pas op 8 december toen mijn retour eindeloos niet verwerkt bleef en ik het artikel op het laatste moment kreeg, alleen omdat ik geluk had dat een Duitse medewerkster zich aangesproken voelde door mijn email. Enkele dagen daarna vond ik weer een leuke actie dus opnieuw besteld,helaas 1 artikel moest terug. Na meerdere weken te mailen en 3 beloftes over dat het geld wordt zsm overgeboekt heb ik nog steeds niks ontvangen. Mijn backstage zit er bijna op,maar ik geloof niet dat ik ooit weer daar iets ga bestellen. Als ik hoor dat mensen 400€ kwijt zijn dan lijkt mijn schade beperkt,maar in godsnaam moeten we het accepteren?! Large als bedrijf moet zich toch ook aan enige regels houden?!

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review