Details van de beoordeling

OTTO
Mode

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0

Na een bestelling van over de 300 euro te hebben geplaats zag ik in de bevestigingsmail dat mijn oude adres nog bij otto bekend was, direct naar de klantenservice gebeld en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan eindelijk iemand aan de telefoon. Hij kon mijn adres niet wijzigen omdat het dan een risico adres(?) was, en de bestelling kon alleen doorgaan bij volledige vooruit betaling. Na 10 keer te hebben gezegd dat de bestelling al volledig betaald was begreep meneer het nog steeds niet en moest ik maar een bewijs van inschrijving van de gemeente voor mijn nieuwe adres opvragen. Echter mijn geld willen ze wel ontvangen maar even een simpele adreswijziging kan niet worden gedaan waardoor ik mijn spullen nu niet in ontvangst kan nemen. Waardeloze service, ik heb de bestelling uiteindelijk kunnen annuleren en wacht nu op een retour van het geld, ik hoop van harte dat ze dit wel snappen want het is allemaal blijkbaar erg moeilijk te begrijpen bij de klantenservice van Otto. Ze zijn er een klant kwijt, NOOIT WEER!!

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review