Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

1 keer en nooit weer

Beoordeling 
 
4.0

Voor het eerst wat betsteld bij bonprix kon met mijn PayPal betalen lekker handig en mooi betaalbare grote maken kleding, werd het bezorgt was één top al kapot dus meteen dezelfde dag na een telefoontje terrug gedaan via een ophaalpunt ... volgens ptt was het paket 2 dagen later bezorgt ... en wachten en wachten en wachten maar werkt niet aangepast .. ondertussen via de uitleg de top opnieuw willen bestellen maar moest ik verzendkosten bij betalen terwijl dat niet zo is ... daarna wachten en wachten en geen respons van de klantenservice
en eindelijk berricht dat het ontvangen was zou ik een mail krijgen over de terrugbetaling natuurlijk deze mail nooit gekregen nogmaals aangegeven dat ik de top wil hebben maar zonder verzendkosten en ineens was het geld terrug gestort geen kontact geen mail geen respons op Facebook .. ik vindt de klanten service uitermate slecht en raad dan ook iedereen af om hier wat te kopen, mij zullen ze niet meer zien ga wel naar wat anders opzoek

Antwoord klantenservice

Bste Erica, onze excuses voor dit incident. Door grote drukte is de verwerkingstijd langer dan gebruikelijk. Uiteraard worden de kosten afgeboekt zodra wij uw aanvraag verwerkt hebben. Het team van bonprix

EH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review