Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

DOE HET NIET!

Beoordeling 
 
4.8

ROTSLECHT!
Ik heb al wat meegemaakt met online aankopen maar dit is het toppunt! Ik schrijf anders nooit reviews, maar ik hoop anderen te behoeden want ik ben lang niet de enige!

Was al even klant bij Bonprix. Nooit problemen gehad omdat ik altijd betaalde nadat ik de bestelling ontving. De eerste keer dat ik op voorhand betaal niets anders dan miserie! Eerst waren ze mijn bestelling kwijt, heb ik een halve maand op gewacht. Na contact maakte men een nieuwe bestelling op. Blijkbaar waren heel wat items uitverkocht dus moest ik nog eens 3 weken wachten. Na een week of 2 stonden de artikelen weer te koop op de website maar heeft men mijn pakket niet verzonden. Enkele dagen later was het weer uitverkocht. Ik contacteer hen weer, maar via mail deze keer. Mevrouw in kwestie maakte een nieuwe bestelling aan van 1 item (slips) van de hele vorige bestelling (waar ik niet naar vroeg). Er staat opeens op dat ik die moest betalen terwijl ik al betaald had. Ik bel, er word me verzekerd dat ik deze niet zal moeten betalen (nu blijkt opeens wel!) Het saldo dat ik zou moeten terugkrijgen van alle items van de oude bestelling is 46.96 euro, met de nieuwe bestelling erbij is dat 40.97 euro. Maar op mijn profiel staat dat ik maar 34.89 euro terug krijg omdat ze de slips 2 keer verekenden terwijl ik ze maar 1 keer ontving. Ik bel WEER, kost 30 cent per minuut trouwens! Mevrouw aan de lijn deed alsof ik achterlijk was, maar wou eigenlijk zelf geen degelijk rekenwerk doen. Zei me dat als ik de nieuwe bestelling retour dat ik 40.97 euro zal krijgen. Maar men moet mij dan 46.96! Ze zei dat ik de items van de oude bestelling niet meer zou krijgen, ook niet de slips. En dat ik de slips moet retouren om het volledige bedrag van 40.97 (wat 46.96 moet zijn) terug te krijgen. Ik krijg dus niets terug tenzij ik die bestelling retour. Ik ben mijn koel verloren toen ze dit een 3de keer zei zonder echt stap voor stap te luisteren wat er nu juist misgelopen was. Toen ik zei klacht in te dienen was het antwoord: u doet maar. Kortom: IK HEB MIJN 40.97 EURO NIET TERUG NOCH HEB IK MIJN BESTELLING. Ik zit er al van 10/04 op te wachten. Ik ben invalide, ik heb 1 van de 2 nodig. Mijn geld of mijn bestelling. Nu wil ik enkel mijn geld terug aub en een betere opleiding van de klantendienst mag ook wel! Komt dit niet in orde dan overweeg ik verdere stappen te ondernemen! WAARDELOZE KLANTENSERVICE!!! IK WIL MIJN GELD TERUG EN WEL METEEN! 40.97 EURO AUB!

Antwoord klantenservice

Beste K Meul, onze excuses voor dit incident. Wij zoeken graag met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review