Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Bonprix misleidt klanten

Service 
 
1.0

Ontzettend slechte service en misleidende informatie op de website. Al een aantal keren gehad dat er stond dat producten op voorraad waren. Dit staat dan bij het product, in de winkelwagen én in de bevestigingsmail en vervolgens krijg je doodleuk een bericht dat het toch niet op voorraad is en het 3 (!!!) weken duurt. Dit is gewoon pure misleiding, want als ik dat had geweten had ik nooit besteld. Dit is nu al een paar keer voorgekomen, te vaak om toeval te zijn. Als je er naar vraagt komen ze aan met dat de voorraad nog niet gesynchroniseerd was. We leven in 2018, zat mogelijkheden om real time voorraad bij te houden. Zeker voor zo'n grote organisatie als Bonprix. Overigens staat er op de website nog steeds 2-4 dagen levertijd bij het product. Leg dat maar eens uit...

Service is om te huilen. Reactiesnelheid is te traag voor woorden en voor je daadwerkelijk inhoudelijk een antwoord krijg waar je wat mee kunt ben je ook weer een paar berichten verder. Aangezien je met een beetje mazzel 1 reactie per dag krijgt kun je je voorstellen dat een zinnig antwoord soms een week op zich laat wachten.

Alles is ook nog zo ouderwets en omslachtig. Ze maken van hun probleem jouw probleem. Pakketje kwijt? Of je even een formulier wil uitprinten, invullen en ondertekenen, inscannen en op wil sturen. Wederom: we leven in 2018. Daar zijn online oplossingen voor. Zonder formulier ook geen hulp, succes ermee.

Na de laatste keer had ik beter moeten weten maar zag zo'n leuke aanbieding... toch weer ingetrapt. Spijt! Bestel hier NOOIT meer!! En Bonprix - ga je schamen. Klanten misleiden is echt niet ok.

Antwoord klantenservice

Beste Kaylee, onze excuses voor het ongemak. We doen er momenteel alles aan de voorraad weer actueel te krijgen. In geval van een verloren pakket of verloren retour hebben wij een schriftelijke verklaring nodig, dit kan uiteraard ook per e-mail. Het team van bonprix

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Kaylee op 31 Mei 2018

Ik heb vrij weinig aan excuses. Dit is de zoveelste keer en ik ben blijkbaar niet de enige. Dat betekent dat er structureel iets mis is met jullie bedrijfsvoering én dat jullie het prima vinden om klanten te blijven voorliegen. Het wordt tijd dat hier eens melding van gemaakt wordt bij een aantal instanties.

Reageer op deze review