Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

'de jurk zal nooit meer geleverd worden'

Beoordeling 
 
2.5

Echt de meest on klantvriendelijke winkel die ik heb meegemaakt. Er is nog nooit een pakketje op tijd binnen gekomen en hebben ook nooit melding gemaakt dat het pakketje later zou komen. Daarnaast had ik 2 maanden geleden een jurk besteld voor een bruiloft (ruim op tijd, aangezien de levering nog nooit op tijd was binnen gekomen). Na een maand had ik nog niks gehoord over mijn jurk dus ik maar bellen naar de klantenservice van bonprix. Gelukkig kreeg ik daar al snel (na 25 min...) iemand aan de lijn. Deze persoon kon mij vertellen dat de jurk 'NOOIT' meer geleverd kon worden, dus ik kreeg (gelukkig) nog wel mijn geld terug na een paar dagen. Keek ik een paar dagen later nog eens op de site van bonprix, kon diezelfde jurk gewoon weer besteld worden, deze was alleen wel gelijk een stuk duurder geworden... Dus ik een mail sturen voor een verklaring, maar daar krijg je dus ook geen fatsoenlijk antwoord op. Al met al, ik bestel nooit meer wat bij bonprix.

Antwoord klantenservice

Beste Tamara, onze excuses voor deze onjuiste informatie. Het kan inderdaad in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat artikelen opnieuw in de webshop komen. Wij zullen onze agents hier opnieuw op wijzen. Het team van bonprix

TB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review