Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Bonprix, eens maar nooit weer.

Beoordeling 
 
2.3

Wat een waardeloos bedrijf!
Bestelling geplaatst zou een dag later geleverd worden maar niet heus, ik heb er zes weken op moeten wachten.
Toen het dan eindelijk kwam bleek de maat niet goed te zijn en heb ik de bestelling geretourneerd.
Toen begon de ellende pas echt.
Via Track and trace bewijs dat de post op 16 juni het pakketje afgeleverd heeft in Zwolle, maar geld NOG STEEDS NIET terug.
Gebeld, maar het pakketje blijkt onvindbaar dus.......mag ik brieven schrijven, kopieën maken en hun probleem oplossen.
Dit is zo ongeveer het meest waardeloze internetbedrijf waar ik ooit wat besteld heb en zal dat in de toekomst ook nooit weer doen.
Bedankt Bonprix voor NIETS>



Antwoord klantenservice

Beste Th. Kloosterboer, onze excuses voor de vertraging van uw pakket en uw retourzending. Graag zoeken wij met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen met uw gegevens naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

TK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Th. Kloosterboer op 05 Juli 2018

De email MET gegevens is gisteren al verstuurd dus deze mail is overbodig.
Wat ik wel uit de diverse reactie hier begrijp dat mijn geval niet op zichzelf staat, maar dat meerdere mensen op deze manier van hun geld afgeholpen worden en voor een heel wat groter bedrag dan dat van mij.
Ik kan u verzekeren dat indien dit niet netjes en afdoende opgelost word ik er werk van ga maken en u dan wel terug zie bij de rechtbank.

Reageer op deze review