Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Waardeloze gang van zaken

Beoordeling 
 
1.8

23 juli voor het eerst een bestelling bij Bon Prix gedaan. De 48 uurs service sprak me aan aangezien ik op zeer korte termijn iets nodig had. Ik heb toen 5 artikelen besteld (allemaal op voorraad), waarvan uiteindelijk drie artikelen vertraagd bleken te zijn. Ik kreeg de artikelen per stuk bezorgd en heb het laatste artikel inmiddels nog steeds niet ontvangen. (De ene keer schijnt dit artikel vertraagd te zijn, de andere keer staat aangegeven dat het vermist is).

Vervolgens wilde ik drie van mijn ontvangen artikelen retour sturen. Echter werkte de site niet goed en kon ik niet alle artikelen als retour aanmelden. Hiervoor gebeld naar de klantenservice en vandaag (maandag 16 juli) zouden alle artikelen opgehaald worden. Ik verwachtte een mail te krijgen met een tijdvak, zodat ik ongeveer zou weten wanneer het opgehaald zou worden. Ik kreeg echter helemaal niks. Ik ben hier de hele dag voor thuisgebleven en heb net maar eens gebeld naar de klantenservice of ze konden zien of de chauffeur nog zou komen. Vervolgens krijg ik te horen dat ze op maandag nooit langskomen! Ronduit belachelijk dat deze dag wel tussen de mogelijkheden stond aangegeven op de site.

Dit was mijn eerste en tegelijkertijd ook mijn laatste bestelling bij jullie. Ik heb werkelijk waar nog nooit zulke slechte ervaringen met een bedrijf gehad! Ik raad dan ook niemand aan om hier iets te bestellen. Echt te waardeloos voor woorden.

Met vriendelijke groet,

Denise




Antwoord klantenservice

Beste Denise, onze excuses voor de vertraging van uw levering. Retourzendingen worden uitgevoerd door onze partner PostNL, die ons helaas niet de mogelijkheid biedt een exact tijdvak aan te geven inzake de retourafspraak. Het is ook mogelijk uw retourzending af te geven in een afhaalpunt van PostNL. Het team van bonprix

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review