Na een aantal slechte reviews te hebben gelezen wist ik even niet zo goed wat ik van de Large moest verwachten. Toen de aanbieding van de Funko Pops kwam van 3 = 2 dacht ik, ik probeer het gewoon.
De mogelijkheid om met Klarna te betalen vond ik fijn, dat gaf mij toch iets meer zekerheid.
Op de site kwam ik vele leuke pops tegen en in mijn winkelkar zaten er al snel 6.
Na het bestellen kreeg ik netjes een bevesteging wanneer de pops geleverd zouden worden.
Een dag voor de datum stond de pakketbezorger met een grote doos voor de deur.
Alle pops waren per stuk verpakt met bubbelplastic en alle doosjes waren heel en onbeschadigd.
Doordat alles goed verpakt was, was het al een cadeautje op zich om het uit te pakken.
Wij komen zeker terug voor de Funko Pops. De prijs van de Funko Pops zijn gemiddeld en naar mijn mening vraagt de Large niet meer dan een ander op een drogisterij na dan ;-), maar die hebben maar een kleine keus.
Large dank je wel voor de goede service
Meestal voordat ik online kop check ik eerst de reviews. Dat had ik nu niet gedaan maar pas na m'n bestelling. En gezien de reviews had ik meteen spijt.
Gelukkig bleek die spijt onterecht. Bij m'n bestelling gaf Large aan dat levering een week kon duren. Ik kreeg ontvangstbevestiging per mail, vervolgens de factuur per mail, dat het pakket verzonden werd en de tracktrace. En het pakket werd keurig geleverd met het beloofde artikel. Anno 2020 heb ik Large als een betrouwbare webshop ervaren die zijn afspraken na komt.
Eerlijk is eerlijk, het heeft flink wat moeite gekost maar het is gelukt! Ik had 11 December een flinke berg aan spullen besteld, ik ben al jaren klant en heb nooit problemen gehad, nu na een week begon ik me toch wel zorgen te maken dus klantenservice gebeld, ja het duurde lang en ha ik heb zeker wel 10 keer gebeld maar omdat ik gratis kan bellen bleef ik gewoon geduldig aan de lijn.
Steeds als er werdt opgenomen werd ik netjes geholpen en gerust gesteld.
Mijn pakjes (12 van 16 ) waren er voor kerstmis!! Ik was helemaal blij! Ik miste er 4 dus even snel gebeld en hoppa weer netjes geholpen en gerust gesteld! Vandaag kwamen de overige 4 aan en heb ik dus toch netjes alles perfect gekregen!
De goede maat, precies de spullen die ik besteld had en geen extra kosten!
Ik ben hartstikke blij en blijf zeker klant! Ik was ook geinformeerd over het feit dat ze wat technische problemen hadden gehad dus ookal koste het eat moeite (van beide kanten) ik ben zeer tevereden met hoe ik geholpen ben en dat ik nu netjes alles in mijn bezit heb!
Top!
piet op 05 Januari 2018
dit is van Large zelf
zit dit zelfde bericht op verschillede review sites.
dit is altijd enigste posetiefe bericht in de laatse maanden, en het is ook nog eens altijd zeer posetief.
dus daarom denk ik of deze persoon heeft heel veel geluk en is de enigste waar large wel op reageert of is dit large zelf.
Op 22 juli een shirt besteld en op 27 juli retour gestuurd (ruilen voor een maat kleiner)
tot op heden niets meer vernomen, geen normale mail en de klantenservice is niet te bereiken.
Ik heb 3 Bandshirts besteld, en gekregen. Geen problemen met levering o.i.d. Maar ik vind dat het toch eens gezegd mag worden dat de KWALITEIT van de T-Shirts veel te wensen over laat. Voor veel muziekliefhebbers zijn hun Bandshirts iets dat ze jaren dragen (soms hun hele volwassen leven). En met de Bandshirts waar ik mee opgegroeid ben, ging dit nog. Maar de Bandshirts die vandaag de dag verkocht worden zijn van zo een licht, dun stofje gemaakt - ik betwijfel of ze na een paar jaar nog te dragen gaan zijn. En dat voor een prijs van meestal €20 per T-Shirt of meer... Het is duidelijk dat er gekozen wordt voor maximale winst, en niet voor het leveren van kwaliteit. Zeer spijtig. En te weten dat een degelijk T-Shirt van 210g/m² slechts enkele eurocenten duurder is in pre-productie. Triestig.
Ze hebben mooie spullen, maar zijn erg vervelend als je iets wil ruilen. Heel jammer. Bijzonder onvriendelijke en onflexibele klantenservice. Na vele jaren klant te zijn geweest 2x een zeer vervelende en slechte ervaring. Ik heb mijn account verwijderd, ik koop m'n spullen voortaan wel ergens anders. Ga zo door Large, lekker bezig! NOT
Onderstaande klachten over Large gelden ook voor mij. Bestellingen worden nog wel geleverd, naar retouren hoor je niets meer over. Daarnaast krijg je na een half uur wachten eindelijk een kenau aan de telefoon met een Duits accent die niet in discussie met je wil gaan en gewoon de hoorn op de haak gooit. Nou je begrijpt dat de frustratie dan totaal is. Ik ben nog afhankelijk van Large voor al betaalde artikelen die ik retour heb gestuurd, maar na de communicatie met deze vrouw is het voor mij gedaan met Large, nooit zal ik hier meer een bestelling plaatsen. Erg jammer want als enige in Nederland zo'n leuk assortiment maar ik laat me niet als oud vuil behandelen. Ook mij is verteld dat het behandelen van artikelen die retour gestuurd worden 2 weken duurt, maar na 3 weken heb ik helaas nog niets mogen vernemen. Telefonisch niet bereikbaar, email wordt niet beantwoord. Erg jammer allemaal ik bestel al bijna 20 jaar bij Large en ik weet niet wat er is gebeurd binnen dit bedrijf maar het laatste half jaar (ja ik heb ze echt lang het voordeel van de twijfel gegeven) is het dramatisch slecht, klantenservice weet niets als je ze al kunt bereiken en zijn onfatsoenlijk en onaardig en willen zich totaal niet in jou situatie verplaatsen.
Ik ben sinds een jaar klant bij Large. In het begin was ik reuze enthousiast omdat de prijzen veel lager zijn dan op Attitude en de acties echt geweldig. Bovendien als backstage klant heb ik altijd verzendkosten gratis. Bestellingen verliepen een tijdje best goed totdat ik iets retour moest sturen. Zoals ook hieronder gelezen-waardeloze klantenservice! Telefonisch ging ik niet eens proberen omdat er nooit werd opgenomen, mails werden ook niet beantwoord. Retouren na 2 of 3 weken verwerkt. Echt "goed mis" ging het pas op 8 december toen mijn retour eindeloos niet verwerkt bleef en ik het artikel op het laatste moment kreeg, alleen omdat ik geluk had dat een Duitse medewerkster zich aangesproken voelde door mijn email. Enkele dagen daarna vond ik weer een leuke actie dus opnieuw besteld,helaas 1 artikel moest terug. Na meerdere weken te mailen en 3 beloftes over dat het geld wordt zsm overgeboekt heb ik nog steeds niks ontvangen. Mijn backstage zit er bijna op,maar ik geloof niet dat ik ooit weer daar iets ga bestellen. Als ik hoor dat mensen 400€ kwijt zijn dan lijkt mijn schade beperkt,maar in godsnaam moeten we het accepteren?! Large als bedrijf moet zich toch ook aan enige regels houden?!
Ik ben al jaren klant bij Large maar stap nu toch echt op. Bijna twee maanden gewacht op een terugbetaling van een geretourneerde trui, en de pet was niet leverbaar. Nu weet Anita mij te vertellen dat ik de pet niet terugbetaald krijg omdat die in Klarna "niet geactiveerd" staat. Regelrechte BS. Zoals je op de screenshots kan zien is de betaalstatus voor de gehele bestelling gewoon betaald, dus ook de pet. En verwacht ik het geld voor de niet leverbare pet dus ook gewoon terug.
Op Trustpilot het gehele verhaal aangezien het op deze site kort gehouden moet worden.
Vroeger was ik altijd dik tevreden over Large. Maar sinds 2019 is het hard achteruit gegaan. Orders die te laat binnenkomen, ruiling die worden vergeten en heel vaak leveren ze beschadigde en gedragen producten. Ik heb al jaren een Backstage membership. Maar die ga ik volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet meer verlengen. Door al het gezeik is het gewoon niet leuk meer hier iets te bestellen. Ik sluit mij Bijdeze ook aan bij alle klachten die ik op het internet over Large lees.
Leuke items, als je geen lid bent van de back stage kan je tot bijna een week wachten op je pakket. Met de back stage 1/2 dagen.
Zijn er problemen, via de chat zijn ze niet erg vriendelijk of behulpzaam. Ff bellen en het is direct opgelost.
Kleding is erg wisselend van kwaliteit. Goed de review lezen die er bij staan en je weet wat je verwachten kan. Dat hebben tot nu toe altijd goed geholpen met het kiezen.
Ik blijf nog steeds trouw klant. Altijd leuke en speciale spullen en kleding.
Ik heb regelmatig wat besteld bij large. Nooit geen klachten over gehad. Maar de laatste tijd gaat het inderdaad moeizaam met het leveren van de bestelde/betaalde artikelen. Heb op 14 november toch weer wat besteld bij large, ben benieuwd hoe het nu verloopt
Wat is uw ervaring met Large Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Large Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Large Online reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg