Sans Online reviews

www.sans-online.nl
 
3.7 (47)

47 Sans Online reviews

 
(6)
 
(1)
 
(6)
 
(5)
 
(29)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
54 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6
Volgorde

Kies voor kwaliteit, dus niet sans-online.

Een zaak waarbij je absoluut niet de gelegenheid krijgt om mee in gesprek te gaan. We hebben niet binnen de aangegeven drie weken geretourneerd, en de winkel is niet bereid tot een gesprek met de klant. Resultaat; alsnog het geldbedrag van de teruggestuurde kleding betalen. Oftewel; afspraak is afspraak en de centen zijn van ons. Een zaak die laat zien dat de bureaucratie in Nederland absoluut een hoogtepunt heeft bereikt. Wees wijs, en sla deze zaak over bij het bestellen van kleding.

RK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer zeer zeer slechte service!!!!

Beoordeling 
 
1.0

Ontzettend slechte service!! Retourprocedure wordt vaag toegelicht, niet duidelijk waar je de bon van €2,95 kunt kopen, wanneer je belt wordt er erg onaardig om gegaan met je vraag. Ik koop nooit meer bij Sans online, zou het iedereen afraden en vindt het ongelofelijk dat er zo met mensen wordt omgegaan!!!!

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

lastig te retourneren

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze retour procedure!

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Klantenservice zeer teleurstellend

Service 
 
1.0

Kopen bij sans-online was eens maar nooit meer. Nu ik alle slechte reviews lees had ik het kunnen weten. Ik hoop met mijn review anderen van dienst te zijn:koop je spullen vooral elders. Omdat ik te laat was met retour sturen zit ik met een broek die niet past. Wat een verspilling. Waarom niet terug nemen en mij in de gelegenheid stellen wat anders voor het geld uit te zoeken? Het ging om 2 weken te laat overigens. En het betreft een zwarte broek uit de lopende actuele collectie. Ik shop voortaan elders en volgens mij met mij vele anderen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

valse beschuldiging om iets aan te smeren

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb op 2 Juli een artikel online gekocht bij hen. Ik vond de stof niet fijn en heb hem direct op de site retour aangemeld. Ik moest het retourlabel uitprinten en ook nog eens 3.50 verzendkosten betalen…. ik dacht ok, dat moet dan maar.
Vervolgens heb ik het artikel retour verzonden. Op 10 juli krijg ik een bericht dat ze aangeven dat het artikel gedragen is. Ik heb netjes aangegeven dat ik het artikel alleen hebt gepast en direct ook retour hebt aangemeld. We hebben inmiddels als 4 mailwisselingen hierover gehad. Ik vind het erg verdacht en heb sterk het vermoeden dat ze het artikel gewoon niet retour willen aannemen en een smoesje verzinnen. Want ze geven alleen aan dat het artikel gedragen is. Nergens wordt er vermeld dat er bijvoorbeeld een vlekje op zit of iets dergelijks. Ik zal hier dan ook nooit weer wat bestellen.

Laatste bericht van vanochtend geven ze aan het artikel niet retour aan te nemen en dat ik het artikel moet gaan ophalen in Rijssen of dat ik weer 3,5 moet betalen zodat zij het naar mij kunnen opsturen. Ik heb inmiddels al 7 euro aan verzendkosten betaald terwijl ik geen artikel meer heb. Plus dat ze niet eens aangeven waarom ze denken dat het gedragen is. Ze proberen mij op deze manier iets aan te smeren.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Jaren goede klant, sinds 2019 slechte retour

Beoordeling 
 
5.8

Ik ben echt al jaren trouwe klant van Sans Online en het beviel altijd prima. Begin 2019 hebben ze het retourbeleid veranderd waardoor deze heel onhandig en klantonvriendelijk is geworden. Retouren kan niet meer zonder printer en het zelf uitprinten van labels en doorgeven van retouren online. Als je niet in de buurt van een servicepunt woont heb je echt pech. Contact met de klantenservice gaat moeizaam en ze zijn niet behulpzaam. Na twee slechte ervaringen dit jaar heb ik besloten hier niet meer te kopen.

VU
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Geen geld terug ondanks altijd nette en trouwe klant

Beoordeling 
 
4.3

Pak aangepast, veel te groot. Dus verpakt om te retourneren. 2,95 verzendkosten betaald. Kleding werd overigens geleverd zonder gesealde zakjes erom heen. Nu wordt gezegd dat ik het pak niet meer kan retourneren wegens de haal op de voorzijde, die door mij niet gezien is. Tja.... wat kun je doen als koper? Geld kwijt dus. Was trouwe klant, nu (en meerdere met mij) niet meer dus.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Rits kapot na 3 keer dragen van het kledingstuk? GEEN GARANTIE.

Beoordeling 
 
1.0

Een broek besteld bij Sans Online. Na 3 keer dragen is de rits kapot gegaan. Ik heb hen gemaild met een foto en kreeg vrij snel een reactie terug dat kapotte ritsen en sluitingen niet onder garantie vallen.
Ik kan precies niets meer met deze broek. Weggegooid geld dus.
Niet eens een kortingscode, tegoedbon of iets aanbieden, gewoon niks noppes nada.
Ik had eerder deze week een bestelling van hen ontvangen, ik bestel nogal veel online:), deze heb ik dan ook direct na deze reactie geretourneerd. Helaas, (weer) een klant minder.

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klacht order

Beoordeling 
 
1.0

Ik had bij Sans-Online een kleedje besteld. Ik heb mijn bestelling laten leveren in een postpunt (krantenwinkel) in de buurt. Toen ik mijn pakketje was gaan afhalen en in de zak greep voor het kleedje eruit te halen voelde ik iets rubberachtig wat ik niet meteen kon thuisbrengen. Toen ik het kleedje uit de zak nam vielen er tientallen (levende) regenwormen en een hoop zand uit de zak.
Ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst van Sans-online om dit door te geven en mijn verzendingskosten terug te vragen, maar kreeg het antwoord dat ze niets konden doen zonder fotobewijs. Toen ik het antwoord gaf dat heel mijn keuken vol met wormen lag en ik deze natuurlijk zo snel mogelijk buiten heb gezet en de zak heb weggesmeten kreeg ik opnieuw het antwoord dat ik een foto had moeten nemen. Ook wezen ze met de vinger naar de bezorger of het postpunt, maar de wijze van bezorging is in mijn ogen volledig hun verantwoordelijkheid. Het is dan ook mijn eerste en laatste keer dat ik ooit iets bij Sans-online zal kopen.

JT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0

Ik bestel voor het eerst bij Sans Online en plaats mijn bestelling om 20:37 uur. De volgende ochtend is één van mijn artikelen afgeprijsd. Ik meld dit om 6:15 uur.
Ik ga er vanuit dat de prijzen om 0:00 uur zijn aangepast.

Men wil mij niet tegemoet komen. Ik heb dit meerdere keren bij Wehkamp meegemaakt en zelfs na 2 dagen zijn ze nog coulant. Bovendien is bestellen en retourneren gratis (orders boven € 20.00). Bij Sans kost dit geld. Retourneren kost maar liefst € 2.95

Één keer, maar nooit meer Sans.

Service is niet van deze tijd!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
54 resultaten - getoond 1 - 10
1 2 3 4 5 6

Sans Online informatie

Algemene informatie

Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen
Telefoonnummer
0800-2400400