Sans Online reviews & ervaringen

www.sans-online.nl
 
3.7 (70)
Sans Online

70 Sans Online reviews

 
(9)
 
(1)
 
(9)
 
(8)
 
(44)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
81 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Winterjas

Beoordeling 
 
10.0

Dinsdag middag een mooie lange winterjas maat L besteld.
Woensdag einde middag al binnen en paste goed!
Top geregeld!

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Pme Legend trui en broek.

Beoordeling 
 
10.0

Voor de eerste en niet de laatste keer besteld bij Sans. Verzending goed en snel verpakking keurig. Hoop dat het zo blijft na wat negatieve reviews gelezen te hebben. Side overzichtelijk en duidelijk.Assortiment zeer uitgebreid.

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Hoodie superdry

Beoordeling 
 
1.0

Hoodies van Superdry gekocht bij sans-online. Na 2x wassen al ontzettend vaal! En nee, niet in de zon laten drogen. Sans-online weigert om ook maar iets te doen. Één keer iets gekocht. Is ook gelijk de laatste keer geweest. Zéér slechte service. Zeg maar gerust: geen service.
Wat een teleurstelling!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Broek Jack&Jones

Beoordeling 
 
4.5

Broek wel netjes ontvangen, maar helaas teklein. Retourlabel gekocht, maar bij DHL niet te scannen dus nogmaals geprint maar nog steeds niet te scannen. Gebeld met klantenservice, reactie nog maar eens proberen want het moet goed zijn. Dus 3e keer naar DHL, helaas niet gelukt. Nu 4,95 betaald, zodat het thuis opgehaald wordt. Ik ben benieuwd, maar het is allemaal niet heel klantvriendelijk.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
10.0

Bestelling binnen 3 dagen in huis. Vorige week ook iets retour gestuurd. En dat was ook mega snel verwerkt had me geld meteen terug in tegen stelling met andere winkels waar je soms weken moet wachten op je geld

EH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
3.8

Wat een vreselijk bedrijf koop daar absoluut niets want bij een retour kring je je geld niet terug. Echt oplichting.

Ze weten het niet doen niets behalve de retour houden en niets meer terug betalen.

LT
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0

Nooit bestellen hier!!!!

Ik heb een grote bestelling teruggestuurd. Zeggen ze dat er een PME JAS nier retour is gekomen van 139,95. Die jas was te klein. Ze hebben intern onderzoek gedaan en de jas niet gevonden. Dus moet ik gewoon betalen. Oplichters!! Lees hier veel dezelfde meldingen.

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

corine op 08 November 2022

Serieus ik heb precies nu hetzelfde, ik heb iets retour aangemeld 5/10/2022
5 weken later hoor je pas dat het is niet aangekomen en moet je er zelf maar achteraan. Wan als je pakket bij DHL levert is het ook jou verantwoordelijkheid terwijl de klant niet werkt voor DHL.

Reageer op deze review

3 jassen besteld, waarvan 2 retour in 1 pakket, maar 1 jas maar aangekomen

Beoordeling 
 
1.5

Wat een verschrikkelijke service, keer op keer krijgt de koper de volledige schuld.
3 herenjassen gekocht, 2 geretourneerd in 1 pakket met aangekocht retour label DHL

Ze zeggen dat er maar 1 jas is aangekomen, hebben het " intern" uitgezocht.
Hoe kan ik nu bewijzen dat ik wel degelijk 2 jassen retour heb gestuurd...
Geen enkele tegemoet koming. Valt niet te praten over een oplossing.
Ik moest thuis maar goed gaan zoeken.

Nou hier is intern echt niet per ongeluk een PME jas (die te klein bleek te zijn) van 139 euro blijven liggen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Corine op 08 Juli 2022

Hoe is dit opgelost? Bij mij precies hetzelfde. Ook met PME jas en zelfde bedrag

Ellen op 12 Juli 2022

Hallo Corine, ik kon geen kant op met ze, heb uiteindelijk de jas dus betaald plus extra kosten ivm latere betaling.
Dacht anders loopt het nog verder op... maar ben er echt heel erg naar van.
Wat ik ook probeerde, ook nog geopperd het bedrag te delen, was niet over te praten.

Hoop dat het voor jou anders afloopt, maar ik bestel daar echt nooit meer!

Reageer op deze review

Meerdere kledingstukken

Service 
 
1.0

Kleding besteld en vlot geleverd gekregen. Dit ging prima.
Echter heb ik een aantal kledingstukken retour gestuurd waarvan zij de helft maar verwerkt hebben. Ik krijg als antwoord dat ik thuis maar moet zoeken waar het gebleven is.
Ik ben nu dus verplicht om te betalen voor iets wat bij hen zoekgeraakt is.
Geen tegemoetkoming oid wordt er gegeven; alle schuld gaat naar de koper.
Mijn advies: koop niks online als er een mogelijkheid bestaat dat er iets retour moet!

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Huisman op 31 Mei 2022

Helaas precies hetzelfde bij de hand, jas van PME retour. Maar niet aangekomen aldaar, ik moest thuis maar gaat zoeken... viel verder niet over te praten.
Hoe kan ik nu bewijzen dat ik wel 2 jassen heb geretourneerd ipv 1. 1 retourlabel gekocht en op 1 doos geplakt, met dus 2 jassen erin.

Krijg steeds te horen dat ik zelf thuis maar moet zoeken.

Nou ja echt niet te geloven!

Corine op 08 Juli 2022

Bij mij precies hetzelfde

Reageer op deze review

broek van het merk Zoso

Een broek bestelt, deze had eerst al veel vertraging voor levering.
Eenmaal aangekomen had de broek een nare (fabriekslucht) omdat de maat juist was de broek meteen gewassen.
Echter liet na max (60 min) dragen het oogje waar het taille koord door heen zit al los.
Meteen foto's gemaakt en de broek volgens afspraak geretourneerd.
Nu beweren ze dat het niet binnen de garantie is omdat de broek naar wasmiddel ruikt en geen kaartjes heeft.
Het feit dat de broek na een uur dragen al defect is beschouwen ze bij Sans online als normaal.
Hun oplossing een niet noemenswaardige korting en de mededeling dat ik de broek zelf maar moet laten maken.
SCHANDALIG!

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sweater

Beoordeling 
 
1.0

Trui retour gestuurd omdat hij te klein was. Er zat nog een ander vest bij dat retour ging en daarvan kreeg ik de melding dat het retour verwerkt was, van de trui niet. Ik heb toen zelf de klantenservice van Sans Online gebeld en daar krijg ik te horen dat de trui naar een speciale afdeling gestuurd is omdat hij geen prijskaartje zou hebben, labels zouden eruit geknipt zijn en hij zou naar wasmiddelen ruiken??? Nou ik heb de trui binnen gekregen, gepast en toen meteen weer terug in de verpakking gedaan omdat hij te klein was. Ik ben niet op labels gaan checken of deze er nog in zitten (wie doet dat überhaupt als ze ergens kleding bestellen om te gaan kijken of er labels ontbreken?) omdat ik ervan uitga dat als ik iets bestel dit gewoon goed is. Het enige wat ik me kan bedenken is dat zij deze trui op deze manier retour hebben gekregen en dat deze zo naar mij is verstuurd. Nu kreeg ik dus te horen dat hij niet retour genomen zal worden omdat ik dat gedaan zou hebben????

Vervolgens met klantenservice van V&D contact gehad (aangezien het op de site van V&D besteld was, zij verkopen ook voor Sans Online) met Ruben. Mijn complimenten aan deze medewerker hij luisterde echt naar mijn verhaal en dat was heel fijn nadat ik eerst de medewerker van Sans Online had gesproken, die vrouw behandelde me als iemand wat de boel probeerde te belazeren. Ruben gaf aan dat hij het heel spijtig vond maar de enige oplossing die hij kan geven dat ik € 30,00 korting krijg en de trui teruggestuurd krijg. Ik heb maar gezegd dat het goed is maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik nu een trui opgestuurd krijg wat door iemand op deze manier aan Sans geretourneerd moet zijn en daar waarschijnlijk niet gecontroleerd is of juist wel en ze er toch vanaf wilden en naar mij sturen om hem vervolgens niet terug te nemen met dit verhaal. Ik betaal nu € 30,00 voor een trui wat ten eerste mijn maat niet is en ten tweede is deze in iemand anders zijn bezit geweest blijkbaar. Ik kan niet tegen onrecht en dat is wel wat er nu gebeurd bij mij en ik ben hier de dupe van. Ik vind het schandalig hoe Sans Online met klanten omgaat en voor V&D eigenlijk ook want het is jullie woord tegen het mijne. Voor jullie is € 30,00 misschien niet veel geld maar ik ben iemand die heel hard voor zijn geld moet werken. Nogmaals geen slecht woord over Ruben die jongen heeft echt zijn best gedaan. Dit is in ieder geval de eerste en meteen de laatste keer geweest via Sans Online iets te kopen want deze ervaring vergeet ik niet. Ben hier al bijna een hele dag mee bezig, wat me enorm veel tijd en energie kost, en dat voor iets waar ik niet schuldig aan ben.

Heb om een reaktie van de directie gevraagd, het zal mij benieuwen……

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Trui, vest

Beoordeling 
 
4.3

Mij is hetzelfde overkomen als de mevrouw hieronder. Gelukkig geen groot en ernstig ongeval maar wel de geboorte van een zoontje waardoor het retourneren erbij in is geschoten. Ik heb dit eerlijk gemeld, dit was geen probleem en ik kon een retourlabel kopen. Dit gedaan, producten verzonden en uiteindelijk hoor ik dat ik te laat ben.. Of ik nog even 3,95 wil betalen zodat ze het naar mij terug kunnen sturen?! Ik mag het ook ophalen in Rijssen.. ik zou even verder kijken. Er zijn betere sites met veel betere voorwaarden.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kleding

Al jaren klant en nooit eerder problemen gehad tot nu, door betrokkenheid bij zwaar ongeval kon ik niet tijdig mijn bestelling retour zenden. Contact opgenomen en was eenmalig geen probleem. Alles terug gestuurd en daarna een mail : dat ik te laat was en mijn bestellingen en deze niet retour worden genomen. Gebeld met de klantenservice en daar weet niemand van niks en is er geen zogenaamd geen notitie gemaakt. Dus moet ik alles terug nemen en € 300 weg dus aan kleding waar ik niks mee kan. Je wordt gewoon niet gehoord uitgemaakt als leugenaar, en gewoon niet fatsoenlijk te woord gestaan. Klantvriendelijkheid en medeleven kennen deze mensen niet. Deze firma wil alleen maar verkopen en cashen en daarna zoek het maar uit. Dus koop hier niets! Echt oplichtingspraktijk! Lees alle referenties goed want dit komt telkens terug!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Sans-Online PME Schoenen

Beoordeling 
 
1.0

Slechte service en garantie hoef je niet te verwachten en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.
PME schoenen na 5 maanden defect geen garantie

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.8

Ontzettend slecht bereikbaar, geen klantenservice en slechte bezorgdienst.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Jurken

Service 
 
1.0

Via de webshop heb ik onlangs een bestelling gedaan en deze volledig geretourneerd. Echter, een deel van de bestelling werd door Sans-Online niet retour genomen omdat deze “vast geniet zou zijn aan de verzendzak”. Ik heb de verzendzak met de plakstrip gesloten dus het is mij een raadsel hoe er nietjes in de verpakking terecht zijn gekomen. Via email heb ik dit medegedeeld aan Sans-Online, ervan uitgaande dat de volledige bestelling gecrediteerd zou worden. Maar tot mijn grote verbazing stelt Sans-Online dat IK op moet draaien voor de kosten van iets wat niet door mij is veroorzaakt. Ondanks diverse emails naar Sans-Online weigeren ze het probleem op te lossen. Dit is wat mij betreft niets minder dan OPLICHTING.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

W op 10 November 2021

Ik heb precies het zelfde.. alles zou naar wasmiddel ruiken..pakket thuis gekregen en alles ruikt nieuw! Heb ook niks gepast.. meerdere keren contact gehad en opeens zou het pakket te laat binnen zijn gekomen.. wat heb jij hier mee gedaan? Ik heb een online klacht bij ACM ingediend..

Esther op 22 November 2021

Nou ik heb dus ook dat smoesje van het wasmiddel gekregen dat het daar naar zou ruiken en de labels zouden eruit geknipt zijn? Echt schandalig wat zij doen hoor, oplichters!

Reageer op deze review

pme sneakers

Beoordeling 
 
1.5

Schoenen gekocht en na 5 maanden waren ze kapot, garantie kreeg ik niet. schoenen van 109 euro moet je kunt verwachten dat ze langer meegaan dan 5 maanden.
twee keer met klanten service gemaild mar kreeg nul op rekest.

koop er nooit meer wat!
Ga het hier niet bij laten zitten!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bar slechte winkel sevice!!!

Service 
 
1.0

Wat een rotwinkel!
Als je met een kinderwagen komt, kun je niet zelfstandig naar boven!( er is namelijk geen lift aanwezig)!!
Zeer klantonvriendelijk dus...!
Want mensen die slecht te been zijn of in een rolstoel zitten kunnen daar niet winkelen! Ja, op de begane grond...!)

Ik was er met mijn 2 kinderen, waaronder 1 in een kinderwagen.
Op die donderdag was de finale van de opruiming, dus wilde voor mezelf even kijken of er nog iets leuks was.
Mega druk natuurlijk!!
Maar bijna geen medewerker op de begane grond te vinden!?
(Mijn 2 kindjes heel even alleen gelaten om naar een medewerker te zoeken...)!
Ga ik boven kijken zitten ze aan de koffiepauze met 5 medewerkers!
Vraag of er een lift is zodat ik boven naar de vrouwen mode kan kijken.
Krijg ik snauwerig van een medewerker te horen dat er beneden genoeg personeel loopt, om mij te helpen met de kinderwagen naar boven te tillen, want er is geen lift!!!
En word echt met een attitude aangekeken of ik zonet om 100,- vroeg!
Deze medewerker was van middelbare leeftijd en loopt daar met een arrogante houding! Niet normaal!
Beneden weer door alle drukte eindelijk een medewerker gevonden...
Vraag aan de mannelijke medewerker of hij mij kan helpen...
Hij pakt de kinderwagen ruw aan met mijn kind, en zegt boven...
Ik verwacht minimaal dat je voor 200,- koopt anders help ik je niet naar beneden!! Kijk ik kan goed tegen grapjes, maar hij meende het!
Ik heb wel wat gekocht maar niet voor 200,- en ik was die pipo zo zat dat ik mezelf samen met me kinderen wel gered heb naar beneden!
Ik til mezelf liever een hernia dan dat hij me moet helpen!!!!
Wat een waardeloze winkel!!!!!!!!
Mij zien ze daar niet weer!
De winkel stond ook trouwens vol met bakken met hangers voor de pashokjes waardoor het moeilijker winkelen word!
Echt een waardeloos!
Weer een klant kwijt...
Ze zouden de recensie 's eens moeten lezen...! Misschien dat de klantenservice beter word, al heb ik daar een hard hoofd in...!

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service is zwaar onvpldoende

Beoordeling 
 
6.3

In januari 2021 heb ik 2 bestellingen gedaan van het merk Lerros. Hoewel ik in het begin best tevreden was met de poloshirts ontstonden na enige tijd kleine gaatjes in beide shirts, ongeveer 15 tot 20cm van de onderkant van de shirts. Ik heb hierover verschillende mails met Sans uitgewisseld om tot een oplossing te komen voor de ontstane schade. Zij gaven aan dat deze schade ontstaan zou zijn door het dragen van een broeksriem of dat ik te dicht tegen de tafelrand zou hebben gezeten. Dat zou waar kunnen zijn, maar dan zou ik op andere poloshirts eenzelfde slijtage moeten hebben en dat is niet geval. Ik heb het
gevoel dat ik niet serieus genomen wordt en dat zij niet echt bereid zijn ook maar enige service te verlenen.
Ik raad daarom aan geen aankopen te doen bij Sans want als het om service gaat wordt je met een kluitje in het riet gestuurd.
Ik heb mijn les geleerd en zal daar geen inkopen meer doen bij Sans.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ongevraagd twee keer toezenden

Beoordeling 
 
5.3

Merkwaardig bedrijf. Eerst vergeten ze mijn bestelling te zenden. Vervolgens arriveert die. Prima, denk je dan. Maar een kleine week later sturen ze het product ongevraagd nog een keer. Of ik het maar retour wil zenden. Komt over als een redelijke puinhoop qua organisatie

ML
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
81 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Sans Online ervaring

Bij Sans-online koop je casual merkkleding voor hem en haar online! Bij Sans-online betaal je bij een bestelling boven de 25 euro geen verzendkosten en het retourneren van artikelen is helemaal gratis! Daarnaast levert Sans-online een uitstekende service. Als de artikelen voor 16.00 zijn besteld op Sans-online.nl, heb je het de volgende dag al in huis. Niet goed, geld terug! Laat je inspireren door het volledige assortiment kleding online van Sans-Online!

Wat is uw ervaring met Sans Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sans Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sans Online reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800-2400400

Algemene informatie

Verzendkosten
Boven de 25 euro gratis verzending
Levertijd
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Productgroepen
  • t-shirts
  • jassen
  • schoenen
  • broeken
  • vesten
  • jeans
  • poloshirts
  • shorts
  • accessoires
  • ondergoed
  • truien
  • positiekleding
Merken
  • Esprit
  • Mexx
  • Twinlife
  • Only
  • Vero Moda
  • Object
  • EDC
  • Pieces
  • Jack & Jones
  • Pall Mall
  • State of Art
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • acceptgiro
  • overboeking
  • achteraf betalen