Ulla Popken reviews & ervaringen

www.ullapopken.nl
 
3.0 (40)
Ulla Popken

40 Ulla Popken reviews

 
(3)
 
(2)
 
(2)
 
(8)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.8

Bestelling snel binnen en uitstekende klanten service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

bestelling in de winkel laten bezorgen

Beoordeling 
 
9.0

Ik had 3 bestelling gedaan en deze laten bezorgen in het filiaal in Alkmaar.
Toen deze binnen waren ben ik netjes gebeld.
Ik heb toen afgesproken dat ik in de middag langs zou komen.
Toen ik daar aankwam had 1 van de medewerksters (ik weet helaas niet haar naam) alle kleding uitgepakt en netjes op een kledingrek opgehangen. Dezelfde maten bijelkaar.
Ik vond dit zo ontzettend netjes en klant vriendelijk! Het was ook geen probleem dat ik redelijk veel heb laten hangen.
TOP SERVICE! Ik winkel al langere tijd bij jullie, maar online bestellen is dus zeker ook een succes.
Nogmaals bedankt en een fijne dag

SL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Ulla Popken! De maten kloppen precies, de kwaliteit is prima het bestellen gaat makkelijk en de levering vlot! Ik had ooit een dubbele bestelling geleverd gekregen en heb toen de klantenservice gebeld die alles prima hebben opgelost! Wat betreft de modellen die zijn afwisselend wat slanker of gevuld maar dat stoort mij niet omdat het mij om de goede passende moderne kleding gaat!

FW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

niet vriendelijk

Beoordeling 
 
5.8

Bestelling geplaats, levering en alles was in orde. Belde om te vragen of ik een factuur per mail toegestuurd kon krijgen omdat de bijgevoegde zoek was geraakt. Mevrouw v/d klantenservice begreep er niets van en bleef herhaaldelijk zeggen dat het niet de bedoeling is dat je dingen kwijtraakt. Ten eerste zeer ongepast en ten tweede bel ik zodat ik iig kan betalen. Mevrouw was ook verder zeer kortaf, geen gedag gezegd, kortom gewoon een hele vervelende vrouw bij de klantenservice.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Prive prive op 05 November 2016

Had haar naam maar onthouden en hier geplaatst, dat zet meer zoden aan de dijk om met onvriendelijke werknemers zo snel mogelijk korte metten te maken. Als er meerdere klachten over onredelijk en onterecht gedrag over een en dezelfde persoon binnen komen, dan kan er voor zo iemand misschien eerder een ontslag geregeld worden.
Advies: neem telefoongesprekken naar klantenservices gewoon op. Om indien nodig later, bewijs te hebben van: doorgegeven meldingen/klachten/vragen, gedane of niet waargemaakte beloftes door medewerker over afhandeling, kortingen, betalingen, retouren, (on)vriendelijk gedrag, naam van medewerker.

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Slechte ervaring na telefonisch kontakt werd verder afgehandeld per email klant onvriendelijk bedrijf

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dubieuze herkomst product

Beoordeling 
 
8.0

Qua service en administratie online heb ik niets aan te merken. Die is altijd prima. Maar ik merk wel dat het land van fabriekage steeds dubieuzer wordt. De 2 katoenen shirts die ik laatst besteld heb, zijn goed van kwaliteit en pasvorm. Maar zijn 'made in Bangladesh!'. Waar zich de slechtste ateliers voor werknemers bevinden. Instortende fabrieken, mensonterende werkomstandigheden, etcetera. Voor mij wel een reden om Ulla Popken voorlopig links te laten liggen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

EH Samsom op 25 September 2017

Ik heb qua service wél het één en ander aan te merken op Ulla Popken, nl dat de kwaliteit van kleding steeds vaker te wensen over laat en dat bij verhaal je niet al te aardig behandeld wordt. Maar ook mij vilel het op dat de kleding uit Bangladesh komt en dan ben ik heel benieuwd hoe de omstandigheden zijn waar in die kleding wordt gemaakt!

Kirsten op 11 Oktober 2018

Die omstamdighede zijn inderdaad buitengewoon slecht daar. Google eens "Ulla Popken Bangladesh" en dan kom je al op de eerste pagina een artikel tegen van Clean Clothes Company die zich sterk maakt voor de veiligheid in de kledingfabrieken. Je zult zien dat Ulla Popken hier tot op heden geen medewerking aan verleent, ook niet na enkele ernstige branden in kledingfabriek Garib & Garib in 2009 en 2010, waarbij vele medewerkers omgekomen zijn. Geen respons op verzoek voor compensatie voor de nabestaanden, etc. Ook hebben ze nog niet het akkoord getekend waar inmiddels 48 bedrijven wel voor getekend hebben, om de werk- en veiligheidsomstandigheden te verbeteren. Voor mij absoluut de belangrijkste reen om Ulla Popken te boycotten!

Reageer op deze review

Wat een bedrog!!

Beoordeling 
 
2.0

Ik bestel een blouse van 49,95.
Tot mijn verrassing staat er op het kaartje van de blouse 34,99 euro. Maar wat blijkt ik moet 49,95 betalen voor de blouse. Ik voelde me belazerd en heb de blouse terug gestuurd. Als ik de reviews Lees dan dan maakt een slechte review niet uit voor dit bedrijf! 1e keer besteld en was gelijk de laatste keer!!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Veel spam na aankoop

Beoordeling 
 
4.0

op zich "ok" producten en prijs, afwerking is slordig, maar past bij de prijs, ook levering was prima, alleen wat er daarna gebeurde was volstrekt onacceptabel. Zoals altijd geef ik expliciet aan dat ik GEEN nieuwsbrieven e.d. wens te ontvangen, echter Ullapopken heeft hier compleet met aan en gaat je vanaf een paar dagen na bestelling dagelijks nieuwsbrieven sturen en periodiek een dikke catalogus in de brievenbus. Klantenservice geeft aan het op te lossen, maar de spam blijft komen. Een extreem agressief en klantonvriendelijk bedrijf, vermijd dit bedrijf indien mogelijk.

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Aanmaningskosten zonder herinnering

Beoordeling 
 
2.5

Ik bestel af en toe bij Ulla Popken grote maten kleding voor mijn moeder. Nu moest ik al twee keer 2 euro betalen als aanmaningskosten. Tweede keer heb ik de verzendkosten per ongeluk niet betaald omdat ik dacht dat ik een actie had "gratis verzenden"(anders moet je zelf betalen). Nu dus het bericht gekregen dat ik aanmaningskosten moet betalen over het bedrag van 4.95 euro. Ik vind het belachelijk. De kleding is ok maar ik stuur veel terug omdat als je het aantrekt ziet het er niet uit. Na retour zou ik nog wel een overzicht willen hebben wat ik nu moet betalen,maar dat moet je zelf bijhouden. Deze webshop is niet van deze tijd. Tegenwoordig heb je overal Klarna en Afterpay.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

#ulla-Popken boeven.

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb wat dingen besteld o.a 2 dezelfde jurken.
Om te kijken welke precies pas zit.
Deze zijn 27,99 per stuk.
En een heb ik er terug gezonden.
En ik krijg een factuur creditatie 27,99
En ze storten maar 17,99.
En de telefonistes vinden het maar normaal.
Ook heb ik een badpak besteld.
En dan zeuren ze over de korting die je krijg bij hun nieuws brief die je kado krijg.
En die pakken ze dan terug.
Na vriendelijke service ,MAAR niet heus.
En tegelijkertijd doen ze super aan klantenbinding.
Zeker deze tijd ,ze willen schijnbaar de v&D achterna.
Naja ik bestel er nooit meer wat bij die boeven.
Ook zijn die telefonistes zwaar arrogant.
Hoop dat hoe ze de klanten als shit behandelen ,ze het zelfde ook een keer krijgen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
2.5

eerste krijg ik een aanmaning dat ik moet betalen.......ik kan niks zien op mijn overzicht want dat is er gewoon niet....niets wat er geleverd wordt, niets wat retour komt....maar wel een aanmaning....ik kan niets zien wat ik over moet maken behalve aanmaning...staat zeer odduidelijk eeschreven waar het om gaat....ik maak voor alle zekerheid maar 60.05 over....2 dagen erna 20/7 krijg ik een mail dat er retourmelding binnen is van 69.95 ne 14.95 en 47.95 Staat op dat het verrekend wordt op eerstvolgende bestelling of op rekening. 27/7 ik bel maar eens op......Ja,dat kunnen we niet zien.....wanneer krijg ik dat geld dan terug...dat gaat handmatig als ik bel, anders niet ....mag ik uw rekeningnummer? huh, dat moet u toch weten , heb pas geld overgemaakt...Nee, dat was niet bekend... Dus pas als ik ZELF bel wordt t geld overgemaakt. Ik kan niks van hun administratie zien......NOOIT MEER NAAR ULLA POPKEN VAARWEL

WB
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

straf voor een maatje meer...

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb niet direct een klacht over de kleding of service (hoewel Wehkamp in beide beter is) Maar die vreselijke kledingadviezen die de online-kledingcoach Barbara geeft... Kennelijk mag je met een maatje meer geen lichte of felle kleuren dragen; vrijwel al haar suggesties zijn zwart of donkerblauw. En vrijwel altijd gaat het om modellen die je 'vrouwelijkheid niet benadrukken' en moet je 'zelf met de juiste rok of broek de balans met je bovenlichaam vormgeven'. Ja, zo lust ik er ook nog wel één... Geef dan gewoon geen advies. Als je echt goed advies wil, kun je beter bij bloggers met een maatje meer terecht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

onterechte aanmaning, en geen excuses

Beoordeling 
 
4.0

4 kledingstukken besteld en betaald vooraf. echter 2 worden niet geleverd. ik mail ze wanneer ik deze ontvang. en krijg ze alsnog na een dag of 10. Vreemd maar okay.
Echter een maand later krijg ik een aanmaning. of ik even aanmaningskosten en de kledingstukken wil betalen. Maar was toch betaald vooraf?
Ulla Popken heeft eerste bestelling gecanceld, zonder een woord, en voor de tweede bestelling moet ik meer betalen..
vele malen gemaild, maar excuses, ho maar. ik mag nog steeds een hoger bedrag betalen. niet gedaan. terugbetaling teruggestort.
dat is eens maar nooit meer. wat een vreselijke club.

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Klantenservice, hoezo service? Stug en star!

Beoordeling 
 
3.0

Al weken heen en weer aan het mailen over een bestelling die ik wegens omstandigheden niet in 1 keer kon betalen. "Je zoekt maar een oplossing of stuurt alles terug". Ik stuur twee items terug. De derde hield ik, want al gedragen. Ondertussen blijven de aanmaningen komen. Gek word ik er van. Soort van pressie. Artikelen die ik dus geretourneerd heb zijn weer onvindbaar bij Ulla, hup aanmaning of ik het hele bedrag wil betalen. Echt te erg. Gevraagd mij van alle mailinglijsten te halen en geen brochures meer te sturen. Schijnt ook nogal moeilijk te zijn. Nog nooit meegemaakt

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Arrogante klantenservice, veel artikelen blijken na bestelling toch niet leverbaar. Modellen hebben tegenwoordig maat 40 of kleiner - echt belachelijk.

K
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

amazone131 op 26 Februari 2016

Schijnbaar willen ze de V&D achterna en failliet gaan.
I.P.V klanten tevreden hebben.
Maja moeten ze zelf weten.
Arrogante tantes zijn het zeker bij de klantenservice.

Reageer op deze review

steeds aanmaningen terwijl ik betaald heb

Beoordeling 
 
2.0

ik raad iedereen af hier nog iets te kopen…..

na mijn bestelling alles keurig betaald via de bank en daarvan ook een bankafschrift aanwezig .
Nu krijg ik nog regelmatig aanmaningen over deze betaling , dus telefonisch uitgelegd , later een kopie bankafschrift gemaild en nog blijven ze aanmaningen sturen , met telkens een hoger bedrag
nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld om van deze rare winkel af te komen .
triest dat het zo gaat ….

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

slechte klantenservice

Beoordeling 
 
3.0

de dames aan de telefoon geven u ofwel verkeerde informatie ofwel zijn ze super arrogant, laten je niet uitspreken (vinden het waarschijnlijk een heel vervelende job) je hoort ze zuchten als ze iets moeten uitleggen, een kleine tip; ga naar de winkels daar zijn de verkoopsters vriendelijk en behandelen ze je niet als een stuk vuil

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Eljee op 12 Augustus 2015

Inderdaad, arrogante houding t.o.v. de klant. Aanmatigend toontje. Men wil bij UP er gewoon een postorderbedrijf van maken, dat blijkt uit alles.
Dames in de winkel wel vriendelijk en behulpzaam.

Reageer op deze review

kleding

Beoordeling 
 
2.5

De kwaliteit van hun kleding is prima, maar de levertijd is te lang en vooral de afhandeling achteraf is rampzalig. een factuur waar iets fout gegaan is met het berekenen van de retours levert al direct de nodige aanmaningskosten. En als je die mail toevallig over het hoofd ziet, komen er nog eens kosten bij.
Voor mij nooit meer Ulla

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

twee jassen

Beoordeling 
 
1.3

Voor het eerste (na 10 jaar) bestelde ik wat bij Ulla Popken. Ik wist niet welke maat ik moest nemen. Ik wilde een waterdichte winterjas nemen. En dat ik nog een dik wollen vest eronder kan dragen. Franse kleding maten vallen kleiner dan de Duitse maten. Daarom nam ik maat 50. Niet wetende dat het tevens ook voor maat 52 zou zijn !
Eerst moest ik vooruit betalen , als nieuwe klant.
De jassen waren ongelooflijk wijd en te groot. Jassen geretourneerd .
Klantenafdeling gebeld voor advies. Neem maat 46 !
Toen begon de drama : in mailbericht ... u ontvangt maat 50-52. Klantenafdeling subiet gebeld dat dit absoluut fout was en dat ze de zending moeten stopzetten. Dat kon niet. Wis en waarachtig na 10 minuten kwam er wéér een mailbericht , wéér een zending 50-52 . Weer klantenafdeling gebeld. ....niemand wist me uit te leggen hoe dat allemaal zo verloopt.
Ik heb een brief bij de voordeur geplakt met de tekst dat het pakket niet wordt aangenomen en dat het retour moet. Dit briefje hangt al anderhalve week.
Ik heb geen goed contact met de webwinkel. Via de Facebook heb ik een kort contact gehad met Ulla Popken.
Dus heel veel ergernis , en rompslomp en narigheid.
Ik heb een zg fysieke winkel gebeld en daar wist de verkoopster me te vertellen dat het helaas bekend was dat er wel veel fouten werden gemaakt door de webwinkel. --- Het is dat u het weet !

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Trekkingbroeken

Beoordeling 
 
1.0

Na een ruime maand nog geen geld terug van mijn geretourneerde broek, na klacht, schijnt het geld terug te komen.
Gelijk gevraagd waar mijn broek blijft die ze achtergehouden hebben. Blijkt dat die nietmeer te leveren is, hier hebben ze ook geen contact over opgenomen en ook mijn geld niet terug. Hoppa weer een klacht, ook dat geld zeggen ze nu terug te storten .
Ronduit bagger slecht bedrijf

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Ulla Popken ervaring

Ulla Popken is de online webshop voor mode in grote maten. Heeft u een maatje meer? Ulla Popken kleding is de grote maten mode webshop. Ulla Popken biedt u de beste kwaliteit met een comfortabele pasvorm in de grote maten kleding. Van sportieve kleding tot elegant, van comfortabele tot bijzonder vrouwelijke mode wordt alles scherp geprijst aangeboden in de onlinne webshop van UllaPopken. Kleding en Mode vanaf maat 42 groeit nog steeds en het assortiment kleding maat 42 en groter van Ulla Popken wordt dan ook steeds verder uitgebreid. Ulla Popken daar slaagt u altijd!

Wat is uw ervaring met Ulla Popken? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Ulla Popken hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Ulla Popken reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
kleding
Merken
Ulla Popken
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal