Ulla Popken reviews & ervaringen

www.ullapopken.nl
 
3.0 (40)
Ulla Popken

40 Ulla Popken reviews

 
(3)
 
(2)
 
(2)
 
(8)
 
(28)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.8

Bestelling snel binnen en uitstekende klanten service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Dubieuze herkomst product

Beoordeling 
 
8.0

Qua service en administratie online heb ik niets aan te merken. Die is altijd prima. Maar ik merk wel dat het land van fabriekage steeds dubieuzer wordt. De 2 katoenen shirts die ik laatst besteld heb, zijn goed van kwaliteit en pasvorm. Maar zijn 'made in Bangladesh!'. Waar zich de slechtste ateliers voor werknemers bevinden. Instortende fabrieken, mensonterende werkomstandigheden, etcetera. Voor mij wel een reden om Ulla Popken voorlopig links te laten liggen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

EH Samsom op 25 September 2017

Ik heb qua service wél het één en ander aan te merken op Ulla Popken, nl dat de kwaliteit van kleding steeds vaker te wensen over laat en dat bij verhaal je niet al te aardig behandeld wordt. Maar ook mij vilel het op dat de kleding uit Bangladesh komt en dan ben ik heel benieuwd hoe de omstandigheden zijn waar in die kleding wordt gemaakt!

Kirsten op 11 Oktober 2018

Die omstamdighede zijn inderdaad buitengewoon slecht daar. Google eens "Ulla Popken Bangladesh" en dan kom je al op de eerste pagina een artikel tegen van Clean Clothes Company die zich sterk maakt voor de veiligheid in de kledingfabrieken. Je zult zien dat Ulla Popken hier tot op heden geen medewerking aan verleent, ook niet na enkele ernstige branden in kledingfabriek Garib & Garib in 2009 en 2010, waarbij vele medewerkers omgekomen zijn. Geen respons op verzoek voor compensatie voor de nabestaanden, etc. Ook hebben ze nog niet het akkoord getekend waar inmiddels 48 bedrijven wel voor getekend hebben, om de werk- en veiligheidsomstandigheden te verbeteren. Voor mij absoluut de belangrijkste reen om Ulla Popken te boycotten!

Reageer op deze review

bestelling in de winkel laten bezorgen

Beoordeling 
 
9.0

Ik had 3 bestelling gedaan en deze laten bezorgen in het filiaal in Alkmaar.
Toen deze binnen waren ben ik netjes gebeld.
Ik heb toen afgesproken dat ik in de middag langs zou komen.
Toen ik daar aankwam had 1 van de medewerksters (ik weet helaas niet haar naam) alle kleding uitgepakt en netjes op een kledingrek opgehangen. Dezelfde maten bijelkaar.
Ik vond dit zo ontzettend netjes en klant vriendelijk! Het was ook geen probleem dat ik redelijk veel heb laten hangen.
TOP SERVICE! Ik winkel al langere tijd bij jullie, maar online bestellen is dus zeker ook een succes.
Nogmaals bedankt en een fijne dag

SL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

na aankoop slecht gevoel

Beoordeling 
 
5.5

Door het sluiten van het filiaal in Hilversum, moeten we naar Zwolle, waar we altijd goed werden geholpen. Zo ook op 21 nov 2017. Na goed geholpen te zijn door een medewerkster ging mijn positieve aankoopgevoel bij het afrekenen ( toen de bazin erbij kwam) helemaal naar 0. Voor 450 euro gekocht. geen leuk kadootje. Geen broekenbonkorting : ong. 18 punten op verschillende kaartjes. waarop ze opmerkte: sommige klanten bedenken hun eigen regels. Toch nog een kado : het plastic tasje ( hoe moet je 7 artikelen meenemen ) Uiteinelijk met een rot gevoel de winkel uit.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Niet online bestellen

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb een maand geleden een online bestelling gedaan, maar kreeg geen bevestiging van de bestelling. Toen ik na een week mailde of het wel goed kwam, kreeg ik te horen dat het artikel niet op voorraad was en dat ook niet bekend was wanneer dit wel het geval was. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik de bestelling annuleerde en mijn betaling retour wilde ontvangen. De betaling kwam niet retour. Na contact met de klantenservice kreeg ik te horen dat mijn geld retour was gestort, omdat ik niks had ontvang nogmaals contact, toen kreeg ik te horen dat de boekhouding in Duitsland was gevestigd en dat ik maar een paar dagen geduld moest hebben. Vandaag nogmaals contact en tot mijn verbazing antwoorde de klantenservice dat ze het artikel niet retour hadden gekregen en daarom mijn geld niet terug betaalden. Hoezo niet retour gekregen? Ik heb nooit iets ontvangen maar de bestelling geannuleerd omdat Ulla Popken niet kon leveren. Mijn advies bestel nooit iets online en betaal al helemaal niet vooruit

I
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Ineke vervolg op niet online bestellen op 04 Februari 2016

Nog steeds mijn geld niet retour gekregen ondanks excuus van de klantenservice en de beloofde om het over te maken.

Minie op 05 Januari 2017

Heb je ooit je geld terug gekregen Ineke?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Ulla Popken! De maten kloppen precies, de kwaliteit is prima het bestellen gaat makkelijk en de levering vlot! Ik had ooit een dubbele bestelling geleverd gekregen en heb toen de klantenservice gebeld die alles prima hebben opgelost! Wat betreft de modellen die zijn afwisselend wat slanker of gevuld maar dat stoort mij niet omdat het mij om de goede passende moderne kleding gaat!

FW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Ik ben helemaal niet tevreden over Ulla popken. Iedere keer is er weer iets met het leveren. Of je krijgt maar de helft opgestuurd en weken later de andere helft. Terweijl alles beschikbaar was. En dan de andere irritatie over Ulla popken is: bel je tijdens een bestelling op 9 augustus 2013 of de artikelen echt aanwezig zijn, want we hebben het op 2 september 2013 nodig. Dit was allemaal geen probleem. 1 week voor 2 september was onze bestelling nog niet binnen. Dan beginnen ze bij Ulla popken geïrriteerd te zuchten en te mopperen dat we gewoon rustig moeten afwachten. Ze willen het ook NIET aangetekend versturen op mijn eigen kosten., want dat doet Ulla popken niet. Vandaag is het inmiddels 2 september 2013 is NOG GEEN PAKKET! Weer bellen en ze houden vol dat het is aangeboden bij PostNL. Tracecode gevraagd en meteen Postnl gebeld. Die vertellen dat er op die code geen pakket is aangeboden. Ulla poken weer gebeld gooien ze boos de telefoon erop. NOOIT GEEN ULLA POKEN MEER !

J
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Belabberde administratie

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Leloe de groot op 10 Juni 2015

Ik heb een jas gekocht voor 120 eura die na een week dragen uit elkaar viel,de voering liet op veel plekken los,gerapareerd door ulla popken. Daarna liep de rits continu vast, 2 x mee teruggeweest. Jas hangt nu waardeloos en zinloos in de kast,rits nu helemaal stuk. Zonde van het geld120 euro is voor mij erg veel geld. Ik koop nooit meer wat bij ulla flopken

Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
2.0

Ik heb kleding besteld en middels ideal betaald. Blijkbaar is er in het bestelproces iets fout gegaan. Hierdoor heb ik wel betaald, maar is er door Ulla Popken geen bestelling ontvangen. Ulla Popken is niet in staat om het bedrag dat ik betaald heb per direct terug te storten. Ik moet 8 dagen wachten en als het dan nog niet op mijn rekening staat pas dan gaan ze onderzoeken wat er aan de hand is. Na een paar keer heen en weer bellen wordt mij doodleuk medegedeeld dat het niet 8 kalenderdagen zijn maar 8 tot 10 werkdagen. Ik ben ondertussen 5 werkdagen heen en weer discusieren verder en ik heb nog geen geld retour ontvangen en mijn bestelling zijn ze ook kwijt.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Veel spam na aankoop

Beoordeling 
 
4.0

op zich "ok" producten en prijs, afwerking is slordig, maar past bij de prijs, ook levering was prima, alleen wat er daarna gebeurde was volstrekt onacceptabel. Zoals altijd geef ik expliciet aan dat ik GEEN nieuwsbrieven e.d. wens te ontvangen, echter Ullapopken heeft hier compleet met aan en gaat je vanaf een paar dagen na bestelling dagelijks nieuwsbrieven sturen en periodiek een dikke catalogus in de brievenbus. Klantenservice geeft aan het op te lossen, maar de spam blijft komen. Een extreem agressief en klantonvriendelijk bedrijf, vermijd dit bedrijf indien mogelijk.

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

onterechte aanmaning, en geen excuses

Beoordeling 
 
4.0

4 kledingstukken besteld en betaald vooraf. echter 2 worden niet geleverd. ik mail ze wanneer ik deze ontvang. en krijg ze alsnog na een dag of 10. Vreemd maar okay.
Echter een maand later krijg ik een aanmaning. of ik even aanmaningskosten en de kledingstukken wil betalen. Maar was toch betaald vooraf?
Ulla Popken heeft eerste bestelling gecanceld, zonder een woord, en voor de tweede bestelling moet ik meer betalen..
vele malen gemaild, maar excuses, ho maar. ik mag nog steeds een hoger bedrag betalen. niet gedaan. terugbetaling teruggestort.
dat is eens maar nooit meer. wat een vreselijke club.

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

niet vriendelijk

Beoordeling 
 
5.8

Bestelling geplaats, levering en alles was in orde. Belde om te vragen of ik een factuur per mail toegestuurd kon krijgen omdat de bijgevoegde zoek was geraakt. Mevrouw v/d klantenservice begreep er niets van en bleef herhaaldelijk zeggen dat het niet de bedoeling is dat je dingen kwijtraakt. Ten eerste zeer ongepast en ten tweede bel ik zodat ik iig kan betalen. Mevrouw was ook verder zeer kortaf, geen gedag gezegd, kortom gewoon een hele vervelende vrouw bij de klantenservice.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Prive prive op 05 November 2016

Had haar naam maar onthouden en hier geplaatst, dat zet meer zoden aan de dijk om met onvriendelijke werknemers zo snel mogelijk korte metten te maken. Als er meerdere klachten over onredelijk en onterecht gedrag over een en dezelfde persoon binnen komen, dan kan er voor zo iemand misschien eerder een ontslag geregeld worden.
Advies: neem telefoongesprekken naar klantenservices gewoon op. Om indien nodig later, bewijs te hebben van: doorgegeven meldingen/klachten/vragen, gedane of niet waargemaakte beloftes door medewerker over afhandeling, kortingen, betalingen, retouren, (on)vriendelijk gedrag, naam van medewerker.

Reageer op deze review

slechte klantenservice

Beoordeling 
 
3.0

de dames aan de telefoon geven u ofwel verkeerde informatie ofwel zijn ze super arrogant, laten je niet uitspreken (vinden het waarschijnlijk een heel vervelende job) je hoort ze zuchten als ze iets moeten uitleggen, een kleine tip; ga naar de winkels daar zijn de verkoopsters vriendelijk en behandelen ze je niet als een stuk vuil

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Eljee op 12 Augustus 2015

Inderdaad, arrogante houding t.o.v. de klant. Aanmatigend toontje. Men wil bij UP er gewoon een postorderbedrijf van maken, dat blijkt uit alles.
Dames in de winkel wel vriendelijk en behulpzaam.

Reageer op deze review

kleding

Beoordeling 
 
2.5

De kwaliteit van hun kleding is prima, maar de levertijd is te lang en vooral de afhandeling achteraf is rampzalig. een factuur waar iets fout gegaan is met het berekenen van de retours levert al direct de nodige aanmaningskosten. En als je die mail toevallig over het hoofd ziet, komen er nog eens kosten bij.
Voor mij nooit meer Ulla

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

straf voor een maatje meer...

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb niet direct een klacht over de kleding of service (hoewel Wehkamp in beide beter is) Maar die vreselijke kledingadviezen die de online-kledingcoach Barbara geeft... Kennelijk mag je met een maatje meer geen lichte of felle kleuren dragen; vrijwel al haar suggesties zijn zwart of donkerblauw. En vrijwel altijd gaat het om modellen die je 'vrouwelijkheid niet benadrukken' en moet je 'zelf met de juiste rok of broek de balans met je bovenlichaam vormgeven'. Ja, zo lust ik er ook nog wel één... Geef dan gewoon geen advies. Als je echt goed advies wil, kun je beter bij bloggers met een maatje meer terecht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8

Levertijd klopt niks van, achteraf blijkt dat de artikelen "opeens" niet meer op voorraad zijn, 10 dagen gewacht en niks gehoord . Moest zelf contact zoeken. Niet bestellen hier dus!

U
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

afhandeling leverantie

Beoordeling 
 
2.3

Op 13 augustus heb ik namens mijn vrouw en bestelling bij jullie geplaatst. Deze bestelling is dezelfde dag betaald (zie mijn bankrekening). Toen ik na vier dagen de bestelling nog niet heb gekregen, ben ik met klantenservice gaan bellen Door een technisch mankement bij jullie was r helaas geen order aan te koppelen. Ik vroeg of ik alsnog de bestelling kon activeren . Dit kon helaas niet, maar mijn geld zou teruggestort worden. Toen ik op 24 augustus nog steeds geen geld heb ontvangen, heb ik wederom contact opgenomen met de klantenservice. Deze melde mij dat er een technische storing was geweest en dat er hard gewerkt werd aan de terugbetaling. Maar door de drukte ging dit allemaal niet snel. Ofschoon het bedrijf wel dagelijks aanbiedingen op mijn mail kon zetten, Dus wat drukte.
Op 2 september kreeg ik een mail dat mijn iban nummer niet klopte. Er stond geen zes in dit nummer mar een acht. Bij de boekhouding is men dus niet in staat om een nummer over te schrijven. want omdat het bedrag wel van mijn bank was afgeschreven. Ik heb vervolgens weer met de klantenservice gebeld, met het verzoek om mij door te verbinden met de administratie. Dit kon helaas niet wan de klanten service zat in Servie. Maar weer werd een terugbetaling beloofd. Nu op 9 september heb ik dan eindelijk mijn geld terug ontvangen. Zonder excuses of een tegemoet enige compensatie. De bestelling van 13 augustus is niet meer in de aanbieding. Mijn vrouw is dus niet van plan om nu de volle pond te gaan betalen. Na jaren als trouwe klant te zijn geweest ,gaan wij ons beraden of wij wel bij jullie klant willen zijn. Deze handel wijze getuigd niet van een goede klantenservice.

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechte service en bestelling niet leverbaar

(`Bijgewerkt: Augustus 21, 2017)
Beoordeling 
 
1.5

In eerste instantie kon ik de jurk uit het blad van Ulla Popken niet vinden, contact opgenomen met de klantenservice, korte onvriendelijke reactie: hij is alleen nog leverbaar in zwart en wit met artikelnummer. Dit hadden echter een ander model. Zelf verder gezocht op de site en heb de jurk toch nog gevonden, en leverbaar. Op 14 juni de jurk besteld en vandaag, 22 juni, bericht gekregen dat de jurk op dit moment niet leverbaar is en misschien wel nooit. Daarop heb ik mijn bestelling geannuleerd (het is niet de eerste keer dat een bestelling op deze wijze verloopt) en gevraagd mijn gegevens uit het bestand te halen. Opnieuw een zakelijke reactie dat dit gebeurd is. Klantbehoud staat niet erg hoog in het vaandel bij Ulla Popken. Jammer. De kleding werd nu net wat moderner en minder oubollig als voorheen. Het lijkt er echter op dat men geen of slechts een kleine voorraad heeft en zelf pas gaat bestellen als er belangstelling voor een kledingstuk is.

ED
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
2.5

eerste krijg ik een aanmaning dat ik moet betalen.......ik kan niks zien op mijn overzicht want dat is er gewoon niet....niets wat er geleverd wordt, niets wat retour komt....maar wel een aanmaning....ik kan niets zien wat ik over moet maken behalve aanmaning...staat zeer odduidelijk eeschreven waar het om gaat....ik maak voor alle zekerheid maar 60.05 over....2 dagen erna 20/7 krijg ik een mail dat er retourmelding binnen is van 69.95 ne 14.95 en 47.95 Staat op dat het verrekend wordt op eerstvolgende bestelling of op rekening. 27/7 ik bel maar eens op......Ja,dat kunnen we niet zien.....wanneer krijg ik dat geld dan terug...dat gaat handmatig als ik bel, anders niet ....mag ik uw rekeningnummer? huh, dat moet u toch weten , heb pas geld overgemaakt...Nee, dat was niet bekend... Dus pas als ik ZELF bel wordt t geld overgemaakt. Ik kan niks van hun administratie zien......NOOIT MEER NAAR ULLA POPKEN VAARWEL

WB
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Aanmaningskosten zonder herinnering

Beoordeling 
 
2.5

Ik bestel af en toe bij Ulla Popken grote maten kleding voor mijn moeder. Nu moest ik al twee keer 2 euro betalen als aanmaningskosten. Tweede keer heb ik de verzendkosten per ongeluk niet betaald omdat ik dacht dat ik een actie had "gratis verzenden"(anders moet je zelf betalen). Nu dus het bericht gekregen dat ik aanmaningskosten moet betalen over het bedrag van 4.95 euro. Ik vind het belachelijk. De kleding is ok maar ik stuur veel terug omdat als je het aantrekt ziet het er niet uit. Na retour zou ik nog wel een overzicht willen hebben wat ik nu moet betalen,maar dat moet je zelf bijhouden. Deze webshop is niet van deze tijd. Tegenwoordig heb je overal Klarna en Afterpay.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
37 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Ulla Popken ervaring

Ulla Popken is de online webshop voor mode in grote maten. Heeft u een maatje meer? Ulla Popken kleding is de grote maten mode webshop. Ulla Popken biedt u de beste kwaliteit met een comfortabele pasvorm in de grote maten kleding. Van sportieve kleding tot elegant, van comfortabele tot bijzonder vrouwelijke mode wordt alles scherp geprijst aangeboden in de onlinne webshop van UllaPopken. Kleding en Mode vanaf maat 42 groeit nog steeds en het assortiment kleding maat 42 en groter van Ulla Popken wordt dan ook steeds verder uitgebreid. Ulla Popken daar slaagt u altijd!

Wat is uw ervaring met Ulla Popken? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Ulla Popken hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Ulla Popken reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
kleding
Merken
Ulla Popken
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal