Ziengs reviews & ervaringen

www.ziengs.nl
 
4.5 (15)
ziengs

15 Ziengs reviews

9-10 punten
 
(3)
7-9 punten
 
(0)
5-7 punten
 
(1)
3-5 punten
 
(3)
1-3 punten
 
(8)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
16 resultaten - getoond 1 - 16
Volgorde

wandelschoenen

Service 
 
3.0

In oktober 2022 kocht ik bij Ziengs Winterswijk een paar wandel-skechers van haast € 100,=. In december 2022 bleek het stiksel van 1 van de schoenen kapot. Met openbaar vervoer naar Ziengs Rotterdam, maar dit bedrijf bestaat daar niet meer. Vervolgens naar Ziengs Gouda. Schoenen werden aangenomen en na een aantal dagen, gerepareerd, terugontvangen. Nóg bleek de schoen nog lek te zijn. Skechers Nederland aangeschreven, maar daar werd gesteld dat de verkoper het moest oplossen, terwijl de verkoper stelde dat ik bij Skechers moest zijn. Het bekende kastje-muur-verhaal. Uiteindelijk moest ik een foto van de schoenen sturen waarop werd gereageerd dat de schoenen niet waren onderhouden! Knap dat je dat op een foto ziet, maar zakte mijn broek vanaf. Geen goede, dure schoenen en een vervelende bijsmaak. Bah, Ziengs.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nooit aangekomen schoenen

Beoordeling 
 
1.0

Het is te belachelijk voor woorden. Ik mail al weken met de klantenservice (mailen hebben ze blijkbaar liever niet) over schoenen die nooit bij mij zijn aangekomen. Vanuit de klantenservice wordt er geen oplossing geboden en moet zelf maar bewijzen dat ik de schoenen echt niet heb, met fysiek bewijs.. hier bestel ik echt nooit meer!

MM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Laarsjes

Beoordeling 
 
1.0

Hak komt geheel los van het laarsje. Schoenmaker zegt dat het schande is.
Ga naar Ziengs, die moeten hier iets mee zei hij. Dit kan echt niet! Het is gewoon karton waar spijkers doorheen geslagen zijn!

Ziengs verschuilt zich achter de koop datum.
Dat er zeer weinig op gelopen is ziet zelfs een blinde.
0,0 service
Waren van 100 voor 80 dan verwacht je geen b merk.
Je krijgt zelfs c merk.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

retourneren sneakers

Beoordeling 
 
1.0

Omdat mijn maat niet voorradig in de winkel was, moest ik via de winkel de sneakers online bestellen en betalen. De sneakers pasten niet en heb deze netjes via de post teruggestuurd. Heb hiervan een bewijs. Inmiddels 14 dagen geleden. Terugbrengen in de winkel vond de verkoopster problematisch.
Nog steeds geen geld retour. Al 2 keer gebeld. Ze beloven dat dit geregeld wordt.
BESTEL DUS NIET ONLINE. WANT HET IS MAAR DE VRAAG OF JE HET GELD OOIT TERUGONTVANGT WAAR JE RECHT OP HEBT. !!!
Een onbetrouwbaar bedrijf

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Cellini schoenen

Beoordeling 
 
10.0

Heerlijk lopende schoenen gekocht. Helaas kwam er na korte tijd een scheurtje in het leer bij de teen.
Een foto hiervan was als bewijs genoeg en morgen wordt er een nieuw paar schoenen bezorgd.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte kwaliteit Cellini laarzen

Beoordeling 
 
4.8

Bij Ziengs heb ik Cellini laarsjes in de kleur cognac online besteld. Ik had nog geen ervaringen met Ziengs, dus ik dacht laat ik het gewoon proberen. De bestelling verliep goed en ik was erg blij met de laarsjes. Echter is de kwaliteit niet wat ik had verwacht. Om de hak van de laarzen is het fineer namelijk gaan loslaten. Hier schrok ik van, aangezien ik er van uit ging dat laarzen die voor zo'n prijs worden aangeboden goed horen te zijn. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik belabberd. Ik ben naar een filiaal in Alkmaar gegaan en heb het probleem uitgelegd, zij kwamen toen met de oplossing om ze te laten maken op hun kosten. Toen ik ze pas één week later weer mocht ophalen zag ik al dat je kleurverschil zag tussen de gelijmde en de nog vastzittende stukken. Dit was al teleurstellend, maar wat nog veel teleurstellender was dat het fineer na enkele (normaal gebruik) dagen weer losliet. Ik ben weer terug gegaan naar dat filiaal en uitgelegd dat dit niet normaal is. De desbetreffende medewerker maakte het echter niets uit. Ze vond het een goede oplossing om ze wéér te laten maken. Echter was dit weer niet de juiste oplossing, want een dag later was het fineer weer losgelaten. Ik had de klantenservice dit allemaal via de mail uitgelegd en daarna ook nog even gebeld. Conclusie van het verhaal; er kwam geen oplossing en ik koop hier dus nooit meer wat. Een klant minder voor ze, zal ze waarschijnlijk niet eens wat boeien.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.0

Wij hebben op 8 juni een bestelling geplaatst van 4 paar schoenen.
Deze hebben we betaald via paypal.

De bestelling zal woensdag 12 juni worden geleverd.
Nadat deze niet geleverd werd hebben wij contact opgenomen.

Daarna heb ik op 12 juni contact opgenomen met de klantenservice.
In het gesprek werd aangegeven dat er een storing was en de dag erna opgelost zal zijn.

Vervolgens heb ik de dag erna weer contact opgenomen 13 juni 13:39uur.
Daarin werd aangegeven dat er nog steeds een storing is en dat de artikelen geleverd zullen worden zodra de betaling verwerkt is.

Vervolgens krijgen we op 19 juni een mail.
Waarin wordt aangegeven dat wij ons geld binnen 5 werkdagen terug gestort moeten hebben.
En dat er een compensatie wordt aangeboden van €5,- vanaf een bedrag van €49,99

Op 28-6-2019 heb ik weer met jullie klantenservice gebeld dat ik nog steeds mijn geld niet terug heb.
Dit werd ook bevestigd door de medewerker.

Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gestort gekregen.
Maar wat een ellende, en dan wordt er vervolgens gesproken over een compensatie waaraan ook nog eens een minimaal bedrag hangt.

Producten zijn dus nooit geleverd.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service. Munich Kinderschoenen na 2 maanden totaal versleten

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloze service. Twee maanden geleden schoenen gekocht voor mijn zoontjes. De oudste trok na twee maanden de klittenband kapot van zijn Munich schoenen. De jongste had zijn Vingino schoenen slechts 2 dagen aan en doen viel het ijzeren clipje waar de klittenband doorheen gaat er af. Nog naar de winkel gegaan om het te laten herstellen, maar dit ging helaas niet lukken. Schoenen waren in de sale gekocht.Winkelmedewerker stelde voor om ze om te rullen voor een ander paar. Maar dan wel voor de volledige nieuwe prijs (want nieuwe collectie). Ik vraag gewoon om een vervanging, maar dat konden ze niet leveren. Met een gezin ben je al druk genoeg om elke keer naar de winkel te rennen. Dit soort retailers snappen echt niets van goede services. Ik heb daarna nog even gebeld met het Ziengs hoofdkantoor, maar die reageerden hetzelfde.

Dit is de eerste en gelijk de laatste keer dat we hier schoenen hebben gekocht. Bij Ziengs kunnen ze nog iets leren van de Service bij bedrijven als Omoda, Kids by Smits (Oosterbeek) en Amazon.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Shoesme

Beoordeling 
 
6.5

Ik heb in december 2017 een paar Shoes-me laarsjes voor mijn dochter online gekocht
Binnen een maand was de hele voorkant los en de spekzool kon je indrukken.
Duidelijk een productiefout.
Ik wilde mijn geld terug omdat ik inmiddels nieuwe schoenen had gekocht.
Dit deden ze niet en de schoenen werden opgestuurd voor reparatie.
Belachelijk voor schoenen van 90 euro nog geen maand oud.
Om een lang verhaal kort te maken toch een paar nieuwe gekregen.
Met nog een mededeling van de verkoper de zooltjes eruit te halen iedere avond want in transpiratie zweet zitten toch zulke rare stoffen die het leer kunnen aantasten ja ja ?
Ik had liever mijn geld terug gehad.
Ik vind dat een slechte service.
Ik koop voortaan mijn schoenen bij Zalando daar doen ze niet zo moeilijk.

SM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Trap er letterlijk en figuurlijk niet in!

Tamaris winkel in Amersfoort: Aangeboden wellnessbonnen om een tweede paar schoenen extra aan te schaffen (u ontvangt dan een wellnessbon) blijken bij thuiskomst niet te werken. Vanuit de klantenservice, Sanne van der Velde, is er na welgeteld één bericht radiostilte ontstaan. Wij voelen ons opgelicht!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Service 
 
1.0

Ziegns Veenendaal en ede, jammer genoeg een hele slechte ervaring om kinderschoenen te kopen.

- lang wachten voordat je geholpen word.
- je moet zelf op ze afstappen als he een vraag hebt.
- word je eindelijk geholpen worden de schoenen naast je dochter neergezet en weg zijn ze weer.
- heb je een leuke schoen werkt de rits slecht hebben ze een oplossing om het lipje eraf te knippen, maar dan moet je ze eerst ff afrekenen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Geld retour service

Beoordeling 
 
10.0

Schoenen gekocht. 14 dagen later kwam folder in de brievenbus waarin dezelfde schoenen stonden met € 30,00 korting.
Telefonisch contact opgenomen met winkel in Veenendaal. Kon gelijk € 30,00 op halen. Vriendelijke medewerkers.
Prima service Ziengs Veenendaal.

HN
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Super service

Beoordeling 
 
9.0

Vlak voor de kerst was ik met mijn gezin op vakantie in Oosterhout. Tijdens een dagje winkelen kochten wij 3 paar schoenen bij Ziengs in Breda. Eenmaal thuis in ons vakantiehuisje ontdekte ik dat er verkeerd was afgerekend..... Namelijk 20 euro teveel. Gelijk telefonisch contact gezocht met de winkel. Direct bood men aan om het teveel betaalde bedrag terug te betalen. Wij stelden voor om het geld de volgende dag te komen ophalen maar daar wilde de verkoper niets van weten...... Wij hadden tenslotte vakantie!!!!!! Hij bood aan om het geld bij ons langs te komen brengen!!! En zo geschiedde...... De andere ochtend stond de verkoper op ons vakantiepark met de 20 euro En een busje lederspray gratis..... Voor het ongemak!!!! Dat is toch wel een heeeeeeeel bijzonder goede service!!!!!!!! Top Ziengs!!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Service 
 
1.0

Vanavond (koopavond) hebben we geprobeerd een paar schoenen voor ons zoontje van elf bij Ziengs in Putten te kopen. Ook mijn vrouw had een paar schoenen nodig.
Na zelf een paar kinderschoenen te hebben gekozen en gepast (het was redelijk druk, de drie medewerkers waren anderen aan het helpen) wilden we graag de tweede schoen hebben om te passen. Na een tijdje gewacht te hebben op hulp zijn we naar de kassa gelopen om hulp te vragen. Na tien minuten met een schoen in de hand bij de kassa gewacht te hebben op een medewerker die met een bekende over koetjes en kalfjes aan het kletsen was hebben we de winkel verlaten.
In het verleden heb ik ook meerdere malen schoenen bij deze zaak gekocht. Dat zal ik in de toekomst niet meer doen.
Uiterst slechte bediening. Volgende keer gaan we naar een winkel waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

IN DE WINKEL WERD IK BOD GEHOLPEN; MEDEWERKER WAS ONVRIENDELIJK EN TOEN IK HET HAD OVER EEN PRIJSVERSCHIL BIJ DE CONCURRENT KREEG IK ZO'N OPMERKING DAT IK DE WINKEL BEN UITGELOPEN! Slechte zaak!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5

Heel slechte ervaring, met name met de service in de winkel zelf.
Kinderschoenen gingen na 8 dagen dragen kapot (!)
Terug gebracht, maar we konden geen andere paar krijgen of geld terug. Nee, schoenen zijn naar reparaties opgestuurd. Schoenen zullen gelijmd worden.
Fijn zeg, en waar mag mijn kind de andere dagen op lopen?!

Ik ben van mening dat de kwaliteit van schoenen voldoet niet en dat ik het echt heb om geld teruggave.

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Marco op 07 Maart 2015

Dat recht heb je niet. Welke mening je ook hebt. Het enige recht dat je hebt is dat de partij waarbij je een ondeugelijk product koopt deze fout hersteld. Dit hebben ze goed gedaan.

Reageer op deze review

Wij zijn benieuwd naar jouw Ziengs ervaring

Ziengs is een familiebedrijf dat al ruim 65 jaar actief is in de schoenenbranche. De 77 Ziengs winkels bieden een ruim assortiment merkschoenen voor zowel mannen, vrouwen en kinderen. De ervaren winkelmedewerkers geven altijd persoonlijk en deskundig advies op het gebied van voeten, schoenen en onderhoudsproducten. Ziengs komt nu ook met een webwinkel; hier bestelt u eenvoudig en snel uw schoenen voor elke gelegenheid. De schoenen worden vervolgens gratis en binnen twee werkdagen thuisbezorgd.

Wat is uw ervaring met Ziengs? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Ziengs hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Ziengs reviews lezen.

Telefoonnummer: 05920379388

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
gratis
Levertijd
binnen twee werkdagen
Productgroepen
  • kinderschoenen
  • tassen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
Merken
  • Timberland
  • Esprit
  • Gaastra
  • Mexx
  • S. Oliver
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Bancontact / MisterCash