Details van de beoordeling

Laudius reviews
Thuisstudie ervaringen

Arabisch

Ik wil graag de cursus Arabisch gaan doen. Nu lees ik bij Spaans zoveel typefouten etc te zijn, dus ben nu al huiverig hoe dit gaat lopen. Iemand hier goede ervaring mee? Of toch voor een duurdere aanbieder kiezen? Schrok beetje van jullie reviews over Laudius. Er is ook geen huiswerkbegeleiding bij, dat is op zich al vreemd.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Josje op 15 Juni 2017

3 woorden over Laudius:
DIE HET NIET!

Ik had nog nooit van Laudius gehoord toen ik toch maar eens besloot een taalcursus te overwegen. Ik dacht waarom ook niet bij Laudius kijke? De website gooien ze vol met "erkend", "Erkend", "erkend". Maar dit blijkt enkel roepen te zijn. Want er is niks erkend. Iedere euro die je hier besteed is er een te veel.
Pakket is waardeloos, begeleiding (als je die al krijgt is traag en onvolledig), en ze roepen vaak gratis terwijl ze je daarna proberen te vangen om extra's te kopen.
Bah, ondoorzichtig, leugenachtig en waardeloos.

Abuzer op 17 Juni 2017

Beste Jolanda,
Mijn moeder taal is Arabisch, en mijn Nederlands is niet helemaal goed. ik ben net scheikunde bij RUG afgestudeerd, en ik ben van plan om lerarenopleiding to volgen. we zouden van elkaar kunnen leren ( als jij wilt ,hoor)
Ik hoor graag van jou.
Gr.

Diallo op 27 Oktober 2017

Beste

Je kunt me helpen met Arabisch en ik help je met Nederland ik hoor van je

Reageer op deze review