Details van de beoordeling

esigaret4u
Overige

Slechte service

Beoordeling 
 
6.0

Bestelde hier altijd mijn e-liquids. Ze zijn ietwat duur, maar leveren lekker snel. De Holy Smoke gaat er uit, vandaar dat ik enkele flesjes bestelde. Na ontvangst kreeg ik een mailtje dat er 2 smaken niet meegeleverd waren. Geen uitleg waarom. Geld zou wel teruggestort worden. Mailtje gestuurd met de vraag om uitleg, niet gekregen.
Als ik nu weer bestel, moet ik minstens 5 flesjes bestellen om van de korting te profiteren, wat bizar is, omdat ik al met korting besteld heb, alleen hun site was blijkbaar niet up-to-date. Nu kan ik dus de volle mik betalen voor 2 extra flesjes met een andere smaak. Het gaat maar om een paar euro, maar het is toch een vorm van diefstal. Slechte service naar de (vaste) klant toe. Hier bestel ik voortaan NIET meer.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 7

Mara | eSigaret4u op 15 Mei 2017

Beste Chris,

In de verzendbevestiging stond vermeld dat de betreffende eliquid niet meegeleverd zou worden en dat het aankoopbedrag terug gestort was, ik zou niet weten wat wij nog meer kunnen doen in dit geval. Bij een OP=OP aktie zoals deze kan het helaas voorkomen dat een artikel nog in voorraad staat terwijl dit niet het geval is. Uiteraard proberen wij dit zoveel mogelijk te voorkomen maar zoals u zelf ervaren heeft is het niet uit te sluiten.

Fijne dag!

George op 02 Augustus 2017

Chris, je bent een zeurpiet.
Hoezo slechte service? Je krijgt bericht dat sommige flesjes niet meer leverbaar zijn, je krijgt het teveel betaalde terug gestort.
Wat wil je nog meer?

Reageer op deze review