Details van de beoordeling

esigaret4u
Overige

snelle response en oplossing

Beoordeling 
 
9.5

Bij eSigaret4u al vaker wat besteld. Duidelijke site en snelle levering via enveloppe waardoor je niet thuis hoeft te blijven om pakket te ontvangen.
Helaas is bij de laatste levering iets niet goed gegaan. van de 4 eliquids zat er bij ontvangst maar 1 in de enveloppe.
's avonds een mailtje gestuurd naar eSigaret4u en diezelfde avond een reactie gehad van Simone | Customer service - After office hours.
Daarin zegt men het ook vreemd te vinden omdat de bestelling volledig was verzonden en alle artikelen in de bestelling gewoon leverbaar waren.
Simone/eSigaret4u vroeg me om een foto sturen van de PostNL stempel op de envelop zodat haar collega's deze kwestie de volgende dag door konden zetten aan PostNL.

De volgende dag een nette reactie:
"Tot aan de laatste weging was de zending compleet, dus ik denk het ergens in transport open geraakt is. Wij zullen de ontbrekende eliquids opnieuw versturen. Onze excuses voor het ongemak!"

Ik moet er bij zeggen dat toen ik de enveloppe ontvangen had, deze meteen had open gemaakt en kan me niet voor de geest kan halen of deze al deels open was waardoor tijdens transport wat zoek geraakt zou kunnen zijn.
Kan me het eigenlijk niet goed indenken dat er iets “uitgevallen zou zijn”. Maar ben er inderdaad ook 100% van overtuigt dat de zending bij eSigaret4u compleet verzonden is.
Want als ik kijk naar de franco stempel van 2,15 Euro kon ik me inderdaad ook niet indenken dat dit op basis van 1 eliquids was.

Ik geef niet snel een review, maar de snelle response en oplossing van eSigaret4u vind ik geweldig en dat mag zeker gezegd worden.

G
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review