Details van de beoordeling

esigaret4u
Overige

DOA product

Beoordeling 
 
3.0

Bij levering die uiteraard zoals altijd snel en vlot ging, heb ik de SMOK vape pen 22 uitgeprobeerd en omdat ik reeds 2-3 jaar vape en altijd mijn benodigdheden hier koop, wist ik dus ook perfect hoe ik een coil moet voorbereiden.
Ik merkte nagenoeg onmiddelijk op dat de coils lekte en dat er een probleem was met de connectie tussen de coils en de batterij.
De support die me aangeboden is, deed mijn (defecte SMOK vapepen 22) af alsof ik een idioot was die niet wist hoe hij het moest gebruiken. Maar als goede klant en ter goede trouw, heb ik coils zitten vervangen en youtube video's zitten bekijken. Uiteindelijk toen ze zelf misschien doorhadden dat dit product DOA was, hebben ze me doorverwezen naar een VAPOR shop in België die SMOK verdeler was aangezien die mijn probleem binnen de 5 minuten kon oplossen (volgens hun) en dat ze reeds teveel tijd gestoken hadden in de mails naar mij om het probleem op te lossen.

Dit weekend ben ik naar de vapor shop geweest in mijn streek, en na anderhalf uur wachten (veel volk, weinig verkopers) en opnieuw een nieuwe coil (inmiddels zijn deze ook op) kwam die tot dezelfde conclusie als ik.
Dead On Arrival, na melding vandaag van dit krijg ik een bot antwoord terug dat ik het product op mijn kosten (15€) mag terugsturen zonder garrantie dat ik het ooit nog terug ga zien.
Uiteraard ga ik hiermee niet meer akkoord.
Ik wens een terugbetaling van die vape pen 22 + coils en indien ze wensen zal ik op hun kosten het product terugsturen en kunnen ze het recuperen bij SMOK (die inmiddels ook op de hoogste is gebracht van hun louzy service)

Ik vind dit hele voorval heel jammer, want tot voor vandaag was ik in de volste overtuiging dat deze vape shop een goede was en heb ik die ook meermaals aangeraden bij mijn vrienden.
Na in 3 jaar er 700€ gespendeerd te hebben had ik wel iets meer service verwacht van hun.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Mara | eSigaret4u op 26 Maart 2018

Hallo Bart,

Zoals wij meermaals gezegd hebben heeft u ten alle tijden de mogelijkheid om een (defect) product te retourneren. Wij zullen altijd zorgen voor een oplossing wanneer een artikel defect is. Dit kunt u op deze pagina lezen aan de hand van de vele positieve reviews van mensen die dit reeds gedaan hebben. Als wij niets ontvangen kunnen we ook niets oplossen!

Fijne dag!
Mara | eSigaret4u

Reageer op deze review