Pleinaanbiedingen

Pleinaanbiedingen
0   1  

www.pleinaanbiedingen.nl
 
7.6 (171)
Pleinaanbiedingen

Pleinaanbiedingen heeft een ruim assortiment fiets(artikelen), (buiten)speelgoed, fun en fan artikelen en een grote keuze in allerhande wanddecoratie, van maatwerk schilderijen tot muurstickers en spiegels op maat. Bij Pleinaanbiedingen staat de klant centraal. Niet alleen wat betreft het aanbod en de prijs, maar bovenal de aftersales. Bij iedere bestelling wordt een retourbon meegezonden, waarmee de bestelling binnen 14 dagen kosteloos retour kan worden gezonden, ongeacht de reden. Niet goed is uiteraard geld terug, binnen 3 werkdagen.

171 ervaringen met Pleinaanbiedingen

 
(108)
 
(9)
 
(6)
 
(20)
 
(28)
Beoordeling 
 
7.6
 
8.1
 
7.2
 
7.1
 
8.1
Bekijk alle reviews
Heeft u al een account?
Uw beoordeling (optioneel)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Extra info
Welk(e) product(en) (of dienst) heeft u besteld?
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
Review van Peter
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
3.0

Oplichters!

Trampoline a €229 besteld en later geannuleerd. Vervolgens niets meer van ze gehoord. Niet per telefoon bereikbaar en reageren niet op e-mails. Ons geld nog niet terug gehad.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Ben

Geen product, terugbetalen gebeurt niet

Trampoline besteld begin maart, met levertijd 5-10 werkdagen. Na 20 dagen maar eens contact opgenomen, krijg je alleen bericht dat er een foute levertijd op de website staat (deze wordt overigens niet aangepast). Telefonisch niet bereikbaar, geen communicatie. Ik heb mijn bestelling maar geannuleerd, en dan zal het nog een proces worden om je geld terug te krijgen zie ik al aan de reacties. Mijn advies, niet kopen hier. Ben nu weer een maand verder en op verzoeken om terugbetaling wordt niet gereageerd. Wees gewaarschuwd als je hier iets wilt kopen.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Julius Ceasar
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Niet altijd de goedkoopste maar wel goed

Deze webshop / verkoper op Bol is niet altijd de spotgoedkoopste. Al de rest is positief: hun terugname - als je niet tevreden bent met het product of als het defect is - kan ik niets op aanmerken. ik kan alleen vaststellen dat ik er altijd tot tevredenheid geholpen werd en telkens was ik minder tijd kwijt dan in een winkel waar ik persoonlijk naar toe ga. Zo lang hun beleid blijft als het is zal Trampolineplein.nl op Bol mij onder hun klanten kunnen blijven rekenen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van mark benneker
Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Trampoline 244cm gekocht

Ik vind 'm één en al top. Je kan 'm helemaal alleen in elkaar zetten maar met ze tweeën gaat dat een stuk makkelijker en sneller.
Ik heb 'm al bijna 1 jaar lang en staat ook alleen maar buiten. De trampoline ziet er nog steeds goed uit maar wanneer het regent probeer ik wel de roze beschermkap voor de veren op te bergen want die droogt niet erg snel (of je moet 'm ophangen op de palen van de bescherm net zodat het uit kan lekken). Pluspunten: Eindeloos speelplezier, Goede kwaliteit, Grappig, Leuk ontwerp

Was deze beoordeling nuttig? 

Rob op 23 Februari 2018

Quadrata (pleinaanbiedingen - mooi aan de muur) Quadrata heeft inmiddels onderkend dat dit een structureel probleem is en stelt orde op zaken. Voor ons betekend het dat men inmiddels tot afhandeling van onze annulering is overgegaan en de retourbetaling is opgestart. Mogelijk worden hiermee soortgelijke klachten ook voor andere klanten opgelost.

Reageer op deze review
Review van Rob

na annulering nog geen geld retour

Wij hebben in oktober 2017 bij "mooi aan de muur" (onderdeel van Pleinaanbiedingen) een schilderij besteld wetende dat de levertijd lang zou zijn. Na het plaatsen van de bestelling volgde wekenlang geen enkele update over voortgang van de bestelling en diverse mailtjes gaven geen duidelijk antwoord. 21 december bleek dat het schilderij pas eind januari 2018 klaar zou zijn en Pleinaanbiedingen bood aan om de bestelling te annuleren waarop ik de terugbetaling tussen de 7-14 werkdagen op mijn rekening gestort zou krijgen. dezelfde dag (21 december) heb ik de bestelling schriftelijk geannuleerd maar kreeg hierop geen reactie. Pas na diverse pogingen om schriftelijk en telefonisch contact te krijgen werd er pas op 8 januari op gereageerd met de mededeling dat de administratie is gevraagd om geld tussen 7-14 werkdagen retour te storten. Na diverse telefoontjes met de loze beloften dat ik terug zou worden gebeld is er vandaag 2 februari 2018 nog steeds geen retourbetaling op onze rekening ontvangen. Ik heb vandaag pogingen gedaan om ze telefonisch te bereiken maar deze was continue in gesprek. Hierna heb ik wederom een poging gedaan om via mail contact met ze te krijgen. We proberen om dit professioneel en beleeft afgehandeld te krijgen maar Pleinaanbiedingen heeft het ons tot op heden niet makkelijk gemaakt.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Denise
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer onbetrouwbaar

Geen levering, geen terugbetaling. En dat na meerdere maken email contact.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van John meijs
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Niet betrouwbaar

In october een Salta trampoline besteld en betaald. Pas eind december geleverd en toegezegde beschermhoes pas eind januari!! Na heel veel telefoontjes en e-mailtjes, loze beloftes, klantonvriendelijke telefoonmedewerkers en een hele berg irritatie.
De prijs van pleinaanbiedingen lijkt gunstig, maar dat voordeeltje wordt volledig teniet gedaan door de manier waarop ze met klanten omgaan.
Ik zal er nooit meer wat bestellen!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Pleinaanbiedingen.nl op 30 Januari 2018

Beste John,
ik zie dat jij de gratis trampoline hoes die jou is toegezegd ter compensatie al in ontvangst is genomen.
met vriendelijke groet,
Pleinaanbiedingen.nl

Best John,

Jou hoes is verzonden met onderstaande track en trace link:

https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=05127998283189&locale=nl_DE


Met vriendelijke groet,
Klantenservice Quadrata Shops

Reageer op deze review
Review van Joëlle
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Niet geleverd, geen geld retour

Twee maanden geleden bestelling gedaan en betaald, maar niets ontvangen. Na mailcontact zou de bstelling alsnog worden verstuurd, maar ook dat is inmiddels twee weken geleden.
Nu per mail officieel de koop ontbonden en terugbetaling gevorderd. Als er komende week geen reactie op komt gaat het naar de advocaat.
Maar wie geen zin heeft in dit soort toestanden, raad ik aan niet bij mooiaandemuur.com of andere webshops van pleinaanbiedingen.nl te bestellen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Erik K.
Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Een ruime voldoende

Netjes verpakt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Volgens afspraak geleverd.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Laura
Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Zeer teleurstellend

Een salta trampoline besteld. Hij zou binnen een week geleverd worden. Dat gebeurde niet. Contact met de klantenservice was bijna niet mogelijk, telefonisch niet bereikbaar en op chats of mail werd amper gereageerd. Na een week wachten werd duidelijk dat hij niet leverbaar was. Product geannuleerd, maar het geld ontvingen we niet retour, ondanks 3 toezeggingen. Na 2maanden via paypal toch mijn geld retour ontvangen. Zeer teleurstellend ! Hier bestel ik nooit meer.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Merel
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Niet geleverd en geen respons

In oktober bestelde ik een ratan buggy ad €61,95 voor mijn dochter, inmiddels nog niets geleverd gekregen en geen respons ontvangen op meerdere mails. Enkel automatische reacties.
Ik zal morgen helaas aangifte moeten doen.

Was deze beoordeling nuttig? 

Merel op 30 November 2017

Beste LS (Sophie? Peter?),

Mijn naam is Merel, Miek is de klant onder mij met eenzelfde klacht.

Update: Na de review heb ik direct een mail gezonden om mijn bestelling officieel te annuleren, omdat ik de speelgoed buggy niet meer wens te ontvangen na 2 maanden zonder levering, bericht of respons. De annulering is ditmaal wel direct per e-mail bevestigd, echter met de toevoeging dat de medewerkster het niet netjes van mij vond om een review te posten terwijl ze stelt geen eerdere mails van mij te kunnen vinden. Tevens geeft ze aan mijn geld binnen 7-14 dagen te retourneren.

We zijn inmiddels 2 maanden verder vanaf moment van bestellen (levertijd was 4 weken!), waaronder 3 weken van mailen en auto-reply’s ontvangen (met loze beloftes tot reacties binnen door hen gestelde termijnen van 10 en 3 werkdagen) en nu wacht ik mijn geld af dat binnen 7-14 dagen terug zou moeten worden gestort. Geen product, wel 2,5 maanden verder. Trekt u uw eigen conclusie, echter denk ik: niet erg “netjes”.

Bestelling is geplaatst bij mooiaandemuur.nl, samen met pleinaanbiedingen.nl handelend onder Quadrata Shops.

pleinaanbiedingen.nl op 30 November 2017

Goedenavond Miek,

heb jij misschien ook een ordernummer voor mij?

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

Merel op 22 December 2017

Inmiddels zijn we wéér een aantal weken verder. Mijn geld nog altijd niet retour ontvangen, noch een bericht dat betaling uitgesteld is. Nu per direct een spoed betaling geëist, ik ben benieuwd...

Reageer op deze review
Review van Miek
Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Onbetrouwbaar

Komen hun afspraken niet na en je kan niet meer met ze in contact komen. Ik heb het bestelde product nooit ontvangen en geld niet retour gekregen en krijg geen contact meer met ze.

Was deze beoordeling nuttig? 

pleinaanbiedingen.nl op 23 November 2017

Goedenavond Miek,

heb jij misschien ook een ordernummer voor mij?

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

Reageer op deze review
Review van Bianca
Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

garantie trampoline

Onze trampoline is stuk gegaan. Ijzer gewoon doorgebroken.
Volgens pleinaanbiedingen garantie verlopen ook al ben ik in bezit dat garantie verlengd is. Helaas reageren ze niet op mijn mails en telefoon wordt niet beantwoord.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Hotel résidence Le Coin
Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Prima bedrijf, zal hier zeker weer bestellen

Ik heb al vier jaar een fijne bureaustoel, van welke na twee jaar de leuningen gingen bladeren. Ik kreeg per omgaande twee nieuwe leuningen toegezonden. Nu heeft ezelfdestoel ( inmiddels 4 jaar oud) een kapotte vier In de hoogteverstelling, kregen tegen zeer lage vergoeding een nieuwe veer toegezonden. Verder is er niet niets aan te merken correct en adequaat gereageerd. Op de mail. Zal de volgende keer je zeker weer bestellen.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Nicolette
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Niks geleverd

Product besteld op 30-8. Levertijd binnen 8-10 werkdagen stond erbij. We zijn al 5 weken verder en heb 2 keer een reactie gehad: "dat ze als het goed is volgende week geleverd worden." Steeds dezelfde reactie ook.
Maar nog niks gezien.
Ik overweeg Trosradar die binnenkort een topic heeft weer over online winkels.

Was deze beoordeling nuttig? 

Maaike op 16 Oktober 2017

Wij hebben hetzelfde van doen. We hebben in januari 2017 een schilderij besteld en tot op heden niks ontvangen. Inmiddels hebben we het schilderij geannuleerd, maar wachten nu ruim 6 weken op ons geld. En ho maar dat er contact gelegd kan worden. Er wordt nergens op gereageerd.

Nicolette op 18 Oktober 2017

Bestelling is alsnog redelijk snel geannuleerd op mijn laatste verzoek en het geld geretourneerd.
@Peter, handig om dit ook bij bovenstaande mevrouw zsm in orde te maken.

Reageer op deze review

Review van Peter
Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
4.0

Wanprestatie

Besteld schilderij is na 5 maanden nog steeds niet geleverd. Pleinaanbiedingen reageert wel op mail, maar geeft alleen aan "dat ze geen contact kunnen krijgen met het betreffende atelier". Verder geen toelichting, naam atelier oid en het schilderij wordt nog steeds aangeboden op de site. Uiteindelijk wel bestelling kosteloos kunnen annuleren.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Willy
Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Gemakkelijk bestellen en betalen redelijk snel geleverd.

Gemakkelijk te bestellen via de site, betaling ging soepel, binnen de aangegeven tijd geleverd. Stevige kwaliteit en een goede prijs. Erg tevreden.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Robert van Holsteijn
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

wanprestatie

Geen tijdige levering volgens afspraak. Telefonisch niet bereikbaar. Email reageert men niet op. Ik wacht nog steeds op mijn trampoline!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

Karin op 07 September 2017

Hier hetzelfde vorige week dinsdag besteld maar nog steeds geen reactie...
Je kunt ze niet bellen...ik houd van direct contact niet via mail.

Margo op 12 September 2017

Precies hetzelfde liedje hier! 23 augustus trampoline besteld. Na 2 weken eens contact gaan opnemen om na te vragen hoe lang het nog duurt. Telefonisch niet bereikbaar. Geen reactie op e-mail. Al geven ze duidelijkheid wanneer de trampoline dan wel komt, dat zal een hoop ergenis voorkomen. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen als ze morgen nog geen reactie hebben gegeven!

Andries op 13 September 2017

Hier idem, besteld op 14 juni, een maand later nog steeds geen trampoline. Heb ze dan geanuleerd maar top op heden nog steeds geen geld teruggekregen ...

Pieter op 13 September 2017

Op 24 augustus trampoline besteld en betaald. Kinderen zitten nu binnen te stuiteren. Levering blijft uit en partij is niet telefonisch bereikbaar. Via de mail gaat contact traag.

Anne-Miek op 15 September 2017

Trampoline wel ontvangen en zeer tevreden, mail netjes beantwoord na drie werkdagen zoals aangegeven en de automatische replay.

Rob op 05 Oktober 2017

Trampoline op 19 juli besteld en nog steeds niet geleverd. Bestelling 22 september geannuleerd, maar geld is nog niet retour. Pleinaanbiedingen reageert op de helft van de mails niet en telefonisch slecht bereikbaar.

Reageer op deze review
Review van Urban
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Goede ervaring

Super ervaring, vlotte online bestelling en afhandeling, zeer goed verpakt ontvangen.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Lia
Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Fantastisch

Goede service. Ondanks vakantietijd, werden mijn mails vrijwel direct beantwoord. Een trapje was niet bijgevoegd bij de levering van de trampoline. Na melding hiervan te hebben gemaakt, is het trapje alsnog direct verzonden. Bij de tweede aansluitende bestelling ontving ik een mooie korting. Goede service, prima levering, fijn contact en mooie producten.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Tonnie
Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Op tijd

Levering was optijd, idem product kwaliteit

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Peter
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Niks krijgen

Niet geleverd product, traag met oplossingen en wachten op je geld terug...

Was deze beoordeling nuttig? 

Paul op 09 Augustus 2017

Hier hetzelfde slecht bereikbaar en mijn geld nog steeds niet terug, ook levertijden kloppen compleet niet

Reageer op deze review
Review van Marie_loes
Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
9.0

1 puntje van kritiek

Goede site en snelle levering. Helaas moest ik wel contact opnemen over de barcode van het pakket dat niet in de bevestingsmail stond. Pleinaanbiedingen gaf aan dat postnl pakketservice dit aan mij moest doorgeven. Bij navraag bleek dat de Pleinaanbiedingen dit had moeten doen. Ik ben tevreden over product en mijn kinderen zijn er dol op!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Stefan

Nooit doen - positieve reviews lijken nep

Via pleinaanbiedingen.nl een trampoline besteld eind nov 2016. Erg geduldig geweest en meermaals kans gegeven om zelfs tot half februari te leveren. Nooit proactief iets gehoord - altijd zelf moeten bellen en mailen. Echter alle trucs uit het boekje aangehoord via telefoon en email zoals ook bij enkele andere reviews online te vinden is. Een aangetekende brief nodig gehad om uiteindelijk eind maart mijn geld terug te krijgen (ipv tijdig na regulier annuleren). Ik bestel nooit meer iets bij een winkel van Quadrata.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Els
Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Super service!

Felicitaties aan het hele team om een spoedbestelling binnen de 3 dagen in Belgie af te leveren!! ???

Dankzij jullie heeft ons zoontje zijn communie cadeau op tijd ontvangen en was zijn glunderend gezichtje geld waard!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Klaas Vaak
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Super Service

De trampoline was niet direct leverbaar maar ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status. Nu een jaar later heeft de trampoline door intensief gebruik van de kinderen wat beschadigingen opgelopen. Hierover mail contact gehad, over het eventueel los kunnen bestellen van accessoires die beschadigd zijn. Hier werd vanuit de Service zelf aangeboden na te zien of deze artikelen ook leverbaar zijn onder garantie voorwaarden. En jawel hoor, keurig vanuit de garantie nieuwe bijbehoren besteld. Super service! Dank jullie wel!

Was deze beoordeling nuttig? 

Alban op 17 Juni 2017

Wel bijzonder dat deze review 100% identiek is aan die van Silvan d.d. Februari 15, 2017.
Is er iemand nep recenties aan het posten geweest?

Reageer op deze review
Review van Jozef
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

mooie degelijke trampoline voor een betaalbare prijs

Het vinden van het geschikte product en de betaling ervan verliepen heel vlot. Ook is de communicatie na aankoop fantastisch.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van madeleine
Beoordeling 
 
7.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

trampoline

Trampoline besteld, de kleur bleek niet leverbaar binnen 1 week, maar na contact te hebben gehad via mail met de klantenservice kon het omgezet worden naar een andere kleur en een week later keurig geleverd gekregen.
Ondanks alle negatieve revieuws kreeg ik wel steeds netjes antwoord via de klantenservice en werd ik netjes op de hoogte gehouden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Dorien Bossuyt
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

NIET DOEN!!

Een tip, bestel NOOIT bij pleinaanbiedingen.nl.
Levertijd klopt niet, ik had een trampoline besteld die normaal tussen 3/5 werkdagen geleverd werd. We zijn ondertussen 2 maanden verder en ik heb nog geen trampoline.
Al heel veel malen contact opgenomen met klantendienst, maar deze zijn ABSOLUUT niet klantvriendelijk, doen geen moeite om je te helpen! Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Na 2 maanden wachten heb ik het opgegeven en mijn bestelling laten annuleren. Maar tot op heden nog steeds geen geld terug gezien (we zijn nu 16dagen verder)
ECHTE WANPRAKTIJKEN zijn het! (en dat dan nog met geld van mijn kinderen)
????

Was deze beoordeling nuttig? 

Pleinaanbiedingen.nl op 11 Mei 2017

Beste Dorien,

volgens mij klopt dit niet helemaal wat jij hierboven aangeeft, jij hebt de trampoline besteld bij ons in de pre order.
na annulering is het geld netjes binnen de wettelijke 14 dagen aan jou retour gestort.

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

Reageer op deze review
Review van ricardo
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Perfect ervaring met dit bedrijf.

Perfect ervaring met dit bedrijf Perfect ervaring met dit bedrijf bestelling gedaan en binnen twee dagen geleverd stelling gedaan en binnen twee dagen geleverd.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van E. Janssen
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Leveringstijd niet volgens afspraak

Besteling Salta trampoline. Op de website stond duidelijk levertijd aangegeven van 2- 7 werkdagen. Dat is niet gebeurd. Na emailverkeer moet ik het doen met de mededeling, het duurt nog enige weken en er is ook vetraging. Dat moet ik nu dan nog gaan zien. De berichtgeving op de website van pleinaanbiedingen is misleidend. Geen betrouwbaar bedrijf dus.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Wil
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Zeer snel.

Meerdere bestellingen geplaatst bij deze webshop, maar de levering van de laatste bestelling was wel zeer vlug. Amper 1 werkdag en de volgende morgen reeds geleverd. Waarvoor dank.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Silvana
Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Uitstekend service

De trampoline was niet direct leverbaar maar ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status. Nu een jaar later heeft de trampoline door intensief gebruik van de kinderen wat beschadigingen opgelopen. Hierover mail contact gehad, over het eventueel los kunnen bestellen van accessoires die beschadigd zijn. Hier werd vanuit de Service zelf aangeboden na te zien of deze artikelen ook leverbaar zijn onder garanatie voorwaarden. En jawel hoor, keurig vanuit de garantie nieuwe bijbehoren besteld. Super service! Dank jullie wel!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Janneke
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Levering was optijd

Levering was op tijd. Veel vakjes waar je verschillende zaken kan opbergen, nu kan ik mijn spullen voor haar, lenzen, oorbellen en overige zaken overzichtelijk houden.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Anna uit Enk
Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Keurig verpakt

het artikel was keurig verpakt, op tijd geleverd ik heb er alleen maar lovende woorden voor!!!!!

als het zo altijd gaat ,top

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Mevrouw Bakker
Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Nette Klantenservice

Ik had het verkeerde adres opgegeven waardoor het pakket niet kon worden bezorgd. Na contact met kinderfietsplein per email werd het pakket al snel alsnog bij mij afgeleverd.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van jaqueline
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

snel geleverd

Snelle levering, een uitgebreide uitleg met nuttige informatie en tips met betrekking tot dit product.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Manon

nooit MEER!

Wij hebben op 21 januari een Salta trampoline roze besteld. De levertijd was 2 tot 7 werkdagen. Na 6 werkdagen nog steeds niets gehoord te hebben ben ik gaan bellen gezien ik al meerdere slechte reviews had gelezen over de levering van de trampolines.

Ik heb aangegeven dat mijn dochtertje vrijdag jarig was en dat ik deze echt binnen moest hebben. Men heeft aangegeven dat deze trampoline woensdag binnen zou zijn en verzonden zou worden. Op woensdag een mail ontvangen dat alles verstuurd was met track en trace code. Helaas werd op vrijdag alleen een trap bezorgd en geen trampoline....ik werd al geïrriteerd. Op de zaterdag gaf TNT aan dat de andere twee pakketjes nog niet verstuurd zijn door Pleinaanbiedingen. Dit slaat werkelijk alles want de medewerker van de klantenservice gaf aan dat alles was verstuurd.

Men is ook maar de helft van de tijd goed bereikbaar en dus het weekend niet. Echt verschrikkelijk. Als ik voor woensdag mijn trampoline niet heb, dan wil ik per direct het geld terug. Zo ga je niet om met klanten.

Om deze reden wil ik iedereen waarschuwen dat het bestellen van een trampoline bij Pleinaanbiedingen echt geen goed idee is. Je krijgt je spullen of niet, of te laat.

Even ter aanvulling:

Er is niet aangegeven dat de bestelling geannuleerd kon worden. Er is heel duidelijk gezegd dat alles voor vrijdag (de verjaardag van dochtertje) binnen zou zijn. Daarna nog een mail ontvangen dat alles verstuurd op de woensdag verstuurd is. Dit is dus niet het geval.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Manon
Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
3.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
5.0

nooit MEER!

Wij hebben 21 januari een trampoline van Salta (roze) besteld. Deze levertijd was 2 tot 7 dagen. Na een aantal slechte reviews te hebben gelezen over de levering van de trampoline ben ik hier achter aan gegaan gezien de levertijd al bijna verstreken was. Na contact met de klantenservice (per mail en telefonisch) te hebben gehad gaven zij aan dat de trampoline woensdag bij hen binnen zou zijn en dan verzonden zou worden. Nou helemaal mooi dacht ik. Op vrijdag werd dus alleen een trap bezorgd waarna TNT aan gaf dat de andere twee pakketten later verstuurd zouden worden. Zij hebben nog niets van Pleinaanbiedingen ontvangen. Mijn dochter is inmiddels jarig geweest en ik zit alleen met een trapje. Al mijn vermoedens worden dus bevestigd. De klantenservice gaf aan dat alles is verstuurd met track en trace maar dit is dus niet het geval. Ik ben echt heel boos en vind dit totaal geen STIJL!

Mede door deze ervaring wil ik anderen waarschuwen dat in ieder geval het bestellen van trampoline geen succes zal zijn. Het blijkt maar weer gezien de vorige reviews en nu mijn ervaring.

ZO JAMMER!

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Elly
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

duidelijke webshop

Duidelijk aangegeven wanneer de bestelling kwam. Ik was niet thuis, maar is bij de buren afgegeven, waar ik heel blij mee was.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van bea
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

vlotte verzending en retour zending

snelle levering, retourzending ging vlot(broek was te groot/breed verder prima levering

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Willemijn
Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

waardeloos bedrijf

Begin december hebben we een trampoline besteld die dezelfde week geleverd zou worden. Toen een mail ontvangen dat het later zou worden, nadat ik contact opgenomen had waar de trampoline bleef. Er werd beloofd dat de trampoline voor de kerst geleverd zou worden. Later werd weer gezegd half januari. Inmiddels hebben we nog steeds geen trampoline ontvangen en is het bedrijf telefonisch niet bereikbaar, ze nemen gewoon niet op.

Wat een waardeloos bedrijf is dit!!!

Was deze beoordeling nuttig? 

Manon op 28 Januari 2017

Ik heb vorige week zaterdag trampoline besteld en hoop dat deze wel op tijd is gezien mijn dochtertje bijna jarig is. Ik vrees het ergste dus. In de levertijd stond 5 tot 7 werkdagen. Ze hebben nog 2 dagen dus.
Wellicht kunnen ze mij op tijd berichten!

pleinaanbiedingen.nl op 30 Januari 2017

Beste Willemijn,

ik zie dat mijn collega jou hier meerder mails over heeft gezonden met betrekking tot jou trampoline en de vertraging.
wij hebben ook aangeboden om de bestelling te annuleren.

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

wim broeckx op 25 Februari 2017

Manon en Willemijn,

hebben jullie ondertussen de trampoline... want wij hebben er ook één besteld en nog steeds niet geleverd.
Ik hoop echt nog dat het in orde komt, want dit is geen stijl... we hebben al een aantal dozen ontvangen (4 van de 10 stuks).
Ik heb ook al aantal keren gebeld, nu net nog een mail gestuurd...
Had beter eerst de reviews gelezen...

Reageer op deze review
Review van nicole
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

snel geleverd

Het zat goed in de verpakking en is snel bezorgd. Ook de extra set shafts kon ik erg waarderen. Zal er zeker weer bestellen als ik iets nodig heb.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Karlijn
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

snelle reactie

Het artikel was verpakt in brievenbus waardoor ik er niet voor thuis hoefde te blijven. Ze waren snel met een reactie toen pakket de dag dat het geleverd zou worden er niet was, dit kwam mede door de sinterklaas drukte bij de vervoerder.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Theophiel
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

snelle levering

Ondanks de krappe besteltijd, omdat ik laat was met het bestellen ervan was de levering sneller dan men eerder zei, dus voor mij keurig op tijd. Door de haast heb ik echter een fout gemaakt en een te kleine maat besteld. Hierna een retour bestelling gedaan. en de nieuwe sokken snel ontvangen.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review

Review van Eit
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Goed.

Product komt overeen met verwachting. Levering binnen de aangegeven periode.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Hans uit Sleeuwijk
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Snelle levering

Snelle en accurate levering, gratis bezorging. Product kwaliteit/prijs verhouding uitstekend.

Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van bakker
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

goede klantenservice

Ik miste een artikel, na een mailtje is dit dezelfde dag nog opgepakt en had ik het ontbrekende artikel in huis. Super ! Goede service.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van anton
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Duidelijke website en mooie aanbiedingen


Duidelijke website en mooie aanbiedingen
snelle levering en goede service plus goed kunnen volgen van product.

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 
Reageer op deze review
Review van Bos
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Niet doen! Geen betrouwbaar bedrijf.

Eind juni een trampoline besteld, deze werd later geleverd dan op de site staat. Gelukkig kwam hij na een aantal dagen binnen toen ik contact opnam. Bij de trampoline zou een gratis afdekhoes geleverd worden, maar tot op heden hebben we die niet ontvangen. Ik heb talloze keren gebeld en gemaild en krijg elke keer de belofte dat de hoes meteen geleverd wordt. Het is nu bijna december en ik heb nog niets ontvangen. Niet bestellen bij dit bedrijf is mijn advies!

Besteld product
Was deze beoordeling nuttig? 

pleinaanbiedingen.nl op 25 November 2016

Beste Bos,

heb jij misschien een ordernummer voor mij? dan zou ik dit voor jou kunnen gaan nakijken.

met vriendelijke groet,

Pleinaanbiedingen.nl

Reageer op deze review

Lees meer reviews

Algemene informatie

Merken
Fisher-Price
Productgroepen
  • Speelgoed
  • trampolines
Levertijd
onbekend
Verzendkosten
onbekend
Afhalen mogelijk
nee
Keurmerken
onbekend
Betaalmethodes
  • Ideal
  • creditcard
  • achteraf betalen
Telefoonnummer
0541 - 513 451
Adres
Newtonstraat 15
7575 BZ Oldenzaal