Details van de beoordeling

novasol
Vakanties

Maffiapraktijken

Een huisje gehuurd in spodsbjerg Denemarken.

Aangekomen zag er leuk uit. Van alles voorzien. Helaas de poetsdienst was vergeten langskomen ??? Stof achter de koelkast plinten vol met stof. Eetgerei vuil in de kast en schuif.
Bij vertrekken van bedden bleek er vuile zakdoeken onder te liggen laat staan dat er gestofzuigd was.

Maar even bellen met Novasol. Ze zouden iemand sturen. En inderdaad in de namiddag twee studenten met broeken halverwege hun benen. Ik dacht joepie ze gaan erin vliegen met alle details die ik gegeven had om schoon te maken.
Neen je hoeft niet hier te blijven geniet maar van uw vakantie.
Bij terug komst..... totaal niks gedaan. Wij betalen eur 138,00 voor de eindschoonmaak dan mag je verwachten dat je een proper huis krijgt maar helaas pindakaas. laat het niet aan je hart komen dacht ik . Het is VAKANTIE.

Thuis gekomen kregen we even een mailtje. U heeft gaten in de deuren gemaakt een lamp kapot. Ik viel bijna van mijn stoel. Hoe durven ze. Wij hebben het achtergelaten zoals we het gevonden hebben. Blijkt dat ze dit vaker doen.

Ik had ook nog de eigenares gesproken van het huisje en die was ook helemaal niet tevreden hoe Novasol haar huis onderhoudt. Ze krijgt ook steeds de deur tegen haar neus.

neen mijn eerste ervaring met Novasol is beneden alle pijl. Jullie moesten jullie schamen om zo met jullie klanten om te gaan. één ding staat bij jullie voorop en dat is winstbejag. Hoe je het ook moet bekomen de poen met er komen.
Voor mij is Novasol bezig met maffiapraktijken.

KB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review