Details van de beoordeling

Djoser
Vakanties

Onbeschofte reisorganisatie djoser

Beoordeling 
 
6.8

29 dagen naar zuid afrika geweest,geen vrijheid zoals in de brochures ,overal verplichte ontbijten en diners want er waren geen andere mogelijkheden,bovendien mochten we er alleen uit bij de spar of het tankstation ,elders was het levensgevaarlijk,had dit niet op de site gekezen.
Mijn vrouw werd heel erg ziek en ik heb in kaapstad toen we nog 10 dagen hadden 2 tickets gekocht ,moestvalles zelf regelen ,en mijn vrouw veilig naar huis gebracht waar een zware longontsteking werd geconstateerd.
Na 6 dagen heb ik een mail naar djoser gestuurd dat ik het wel erg onbeschoft vond dat men niet even gebeld had hoe het ging.
Kreeg een ontvangstbevestiging terug en heb daarop gemaild dat er toch een leidinggevende even had horen te bellen,maar dat is bij djoser niet aan de orde.
We hadden dit al meegemaakt in 2007 toen djoser als enige reisbureau ter wereld zijn mensen niet wilde weghalen toen die geconfronteerd werden met de oorlog in kenia ivm de verkiezingen en djoser me letterlijk zei dat ik dat dan maar zelf moest regelen,tegen het advies van buitenkandse zaken in overigens.
3 dagen later besloten ze toch wat te doen maar ik had al tickets gekocht.
Had de stille hoop dat er wat veranderd was ,maar djoser heeft geen enkele interesse in hun klanten,kan het niet anders uitleggen als men weet dat iemand al 8 dagen doodziek was en vervolgens terwijl er nog 10 dagen te gaan zijn niet even belt hie het gaat

FD
Was deze beoordeling nuttig? 9 0

Thysa op 05 April 2018

Beste meneer Delgman,

Graag zou ik u het een en ander vragen over uw ervaringen met Djoser.
Kan ik contact met u opnemen? Of u kunt mij een mail sturen op thysa.beekman@tuvalu.nl.

Met vriendelijke groet,

Thysa

Groeten van MAX op 18 Mei 2018

Beste meneer Delgman,

Wij zouden u graag helpen met groeten van MAX. Wellicht zou u uw klacht naar groetenvanmax@tuvalu.nl willen sturen?

Met vriendelijke groet,

Het team van Groeten van MAX.

Reageer op deze review