Details van de beoordeling

novasol
Vakanties

Novasol doet NIKS!

Beoordeling 
 
1.0

huisje Denemarken geboekt: het was bij aankomst ontzettend smerig en overal mieren! na een dag moesten we met 3 man in 1 bed slapen omdat de mieren in bed liepen! vanaf dag 1 Novasol gemaild en gebeld. Ze wilden eerst komen kijken en klachten vaststellen...Dus 1 dag in de viezigheid geleefd want ze konden de volgende dag pas. hele dag gewacht...einde van de dag kwam iemand. Daarna wilden ze iemand sturen voor schoonmaak of ik mocht het zelf doen. Omdat onze waardevolle spullen er lagen en wij nog wat van de dag wilden maken, koos ik voor zelf schoonmaken. Maar de whirlpool bleek ook niet te werken en de mieren waren niet aangepakt dus weer gebeld.
Mail gestuurd ook. Whirlpool kon je maar half vullen, daarna was het water koud. Nergens een woord over een boiler of iets dergelijks...dus weer geklaagd. Ook GEEN gebruiksaanwijzing voor de whirlpool! Na tijdje klooien gingen de luchtgaten aan: kwamen er allemaal gore algen uitgespoten!! Hele bad smerig weer!
Douche had al overal schimmel ook...
Weer een dag mailen en bellen later....ze zouden contact met mij opnemen zo snel mogelijk...
Niemand heeft mij gebeld die dag. Einde van de dag komen we in het huisje terug: staat er een briefje dat er iemand is geweest en een fles anti mierenspray. Met mededeling dat ik die gebruiken kan en dat het helaas dagen gaat duren voor het effect heeft. DUS WANNEER WIJ WEG ZIJN?!
En al die tijd komt er niemand met een aanbod ter compensatie voor de geleden schade....
NOOIT MEER NOVASOL!!!

DV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review