Novasol reviews & ervaringen

www.novasol.nl
 
4.7 (92)
novasol

92 Novasol reviews

 
(20)
 
(13)
 
(4)
 
(13)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
83 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

Heel mooi!

Beoordeling 
 
10.0

Heel mooi huisje in Denemarken gehuurd. Schoon en van alle gemakken voorzien. Een aanrader!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Fantastisch!

Beoordeling 
 
10.0

Zoals elk jaar weer een perfect verblijf gehuurd, waarbij het huis van dit jaar echt alles overtrof!

BH
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Betrouwbaar!

Beoordeling 
 
10.0

Wij huren nu al verschillende jaren een huis van Novasol en zijn erg tevreden over de prijs/waliteit en de service!

Ria

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Liznjan Kroatië

Beoordeling 
 
10.0

Wij hebben een fijne vakantie in Liznjan gehad. het huis was erg mooi en verzorgd, de huiseigenaar erg vriendelijk en er was veel te beleven. Dankuwel Novasol

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

appartement aan de cote d'azur

Beoordeling 
 
9.5

Prijs/ kwaliteit is erg goed. Het appartement was prima, op een mooie locatie. Het enige dat ontbrak was een draadloze internetverbinding...

EE
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Wederom genoten!!!

Beoordeling 
 
10.0

Wij gaan inmiddels al weer voor het zevende jaar op rij naar een novasol vakantiehuis in Denemarken. En ook dit jaar was het huis weer hartstikke goed en mooi! Wat een fantastisch vakantieland is het toch. Wij kijken alweer uit naar de volgende!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Super!

Beoordeling 
 
10.0

Super!

HV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Niets op aan te merken

Beoordeling 
 
10.0

Hele fijne en vlekkenloze vakantie achter de rug.Complimenten aan de medewerkers van Novasol!
Enige minpunt: de vakantie ging te snel voorbij!!!!!! :)

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Niks op aan te merken! Alles super goed geregeld!

SA
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Net terug van twee weken op Mallorca zitten we nog na te genieten van de heerlijk tijd die we hebben gehad in een finca van Novasol. Van boeking tot aan de sleuteloverdracht aan het eind is eigenlijk alles perfect verlopen. Alleen bij aankomst konde we het huis niet gelijk vinden, maar met behulp van een lokale (goed Engels-sprekende) gids was het snel geregeld. Van nature zijn we kampeerders en gaan we doorgaans naar Frankrijk, maar dit smaakt echt naar meer. We zijn zo enthousiast dat we nu al zitten te kijken naar jullie aanbod in Frankrijk voor de meivakantie!

Y
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Wij boeken al jaren bij Novasol. de huizen zijn dik in orde en wij worden altijd prima geholpen. Over een paar weken gaan we naar Frankrijk en daar verheugen we ons zeer op.

A
Was deze beoordeling nuttig? 23 2

NOVASOL Vakantiehuizen op 09 Augustus 2013

Beste heer/mevrouw Alberts,

Bedankt voor uw review en de complimenten! Wij zijn blij te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Met vriendelijke groet,
NOVASOL Vakantiehuizen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Wij hebben afgelopen meivakantie voor het eerst in een vakantiehuis van NOVASOL gezeten in Zuid- Spanje en hebben werkelijk een heerlijke vakantie beleefd. Het boeken ging eenvoudig en we werden snel en proffesioneel geholpen. Het vakantiehuis was perfect en voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Super!
Volgend jaar boeken we zeker weer via NOVASOL.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 22 1

Betty Rietveld op 30 Oktober 2013

Graag had ik een review geschreven maar ik kom op de site.
Ik heb ZEER NEGATIEVE ERVARINGEN met zowel DANSOMMER ALS NOVASOL (novasol).
In augustus 2013 heb ik een (last-minute)huis geboekt in Denemarken Kobaek Strand. In deze last minute prijs was 83 euro schoonmaakkosten inbegrepen.

Bij aankomst troffen wij een net huis aan, niet overdreven schoon, maar acceptabel. Het huis hebben wij, na vertrek, schoner achtergelaten als dat wij het vonden.

Ongeveer een maand nadat wij in Denemarken geweest waren werd ik onaangenaam verrast door een boete van 45 euro omdat ik het huis niet schoon had achtergelaten.
Dit was onmogelijk en ging in eerste instantie uit van een vergissing.
Echter, al vrij snel kreeg ik de dreiging dat ik anders een deurwaarder zou krijgen.
Ik heb gevraagd om bewijs en kreeg foto's waarop GEEN DATUM te vinden was en zeker niet van mjin verblijf.

Mogelijk gebruiken zij deze foto's wel vaker, er staat tenslotte geen datum op.

Eerst met Dansommer gemaild, die alleen in het engels corresponderen, en daarna werd het overgedragen aan Novasol.

WAARSCHUWING: maak foto's na je vertrek uit een huis want voordat je het weet krijg je ONTERECHTE BOETES.
Ik had nota bene nog een aardig voor de eigenaar achtergelaten omdat wij het huis hadden kunnen huren.

Nooit gedacht om zo een vakantie te moeten afsluiten!

De manier waarop Novasol mijn klacht heeft behandeld is ronduit ONZORGVULDIG.

Mocht u verder nog wat willen weten, mail mij gerust, ik zou niet graag willen dat anderen dit ook overkomt.
Ik heb nog in beraad om de CONSUMENTENBOND in te schakelen.

fam van de kerkhof op 30 Oktober 2013

wij boeken al 25 jaar of langer bij novasol.vaak noorwegen en denemarken wij zijn zeer tevreden ermee.en altijd netjes behandeld .ik geloof als er echt wat is novasol zekers zal helpen.

Reageer op deze review

Mooi aan zee

Beoordeling 
 
9.8

Heerlijk verblijf in appartement BVA205 gehad! Alles zag er precies zo uit als op de foto's en we hadden een mooi uitzicht op zee. Oostende zelf is trouwens ook echt erg leuk!

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Niet doen!

Beoordeling 
 
3.0

Gewoon niet doen! Beschrijvingen kloppen totaal niet.

K
Was deze beoordeling nuttig? 7 4
Reageer op deze review

Vakantiewoning - Dubrovnik-Cavtat - CDD451

Beoordeling 
 
9.0

We zijn op vakantie geweest naar Dubrovnik in Kroatie en hebben bij Novasol Vakantiewoning - Dubrovnik-Cavtat - CDD451 geboekt voor twee weken. De boeking zelf ging snel en direct, toen we gelijk vooruit hadden betaald was de boeking definitief. We zijn met Croatia airlines gevlogen en hadden een huurauto via Rentalcars.com (Sixt op Cilipi airport) geregeld. De reis was prima verlopen en toen we aankwamen in ons apartement stond onze "landlord (Luka) en landlady (Seka) ons op te wachten. We werden warm verwelkomd. Er stond zelfs een zelfgemaakt likeurtje en slivovic voor ons klaar. Het apartement zelf is ruim. In de beschrijving staat een eenvoudig apartement, hetgeen overeenkomt met de werkelijkheid. Ruim genoeg voor ons tweeen, zeker ook ruim genoeg voor een klein gezin. Het zou wel een update naar de tegenwoordige tijd kunnen gebruiken, maar dan zou de prijs ook gelijk geen budgetprijs meer zijn. Wij zijn uitermate tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Het balkon strekt zich uit over de gehele breedte van het apartement en geeft je een uitzicht over de Adriatische Zee. We hebben daar vaak gezeten met een kaarsje en een wijntje genietend van de ondergaande zon. We hadden wat minder kleren mee kunnen nemen in onze koffers, want we hadden niet door dat er een wasmachine aanwezig was. De twee slaapkamers zijn ruim. Hebben beiden een tweepersoonsbed. De keuken heeft een grote koelkast met vriesvak.
We hebben genoten van Cavtat. Regelmatig zijn we gaan zwemmen in het heerlijke zeewater van Cavtat.
Om naar Dubrovnik te gaan namen we vaak de watertaxi. Geen gehannes met dure parkeerplaatsen in Dubrovnik en het varen is een plezier. Kost ongeveer een uur om er te komen en kost ongeveer 10 Euro voor een retour. Rondvragen bij de verschillende bootdiensten loont zeker de moeite.
In Dubrovnik: Dolce Vita heeft het lekkerste ijs ter wereld! Oef dat is een aanrader! In Cavtat is meer dan voldoende keuze om te gaan eten. Wij vonden Restaurant Dalmacija erg goed. Ook fijn dat je kleinere porties kon nemen. Overigens als je goedkoop wilt gaan eten op zijn Kroatisch: een absolute aanrader is Spiona, dat restaurant is boven de supermarkt Konsum ongeveer 15 km vanaf Cavtat richting Dubrovnik. Met zijn tweeen hebben we daar regelmatig heerlijk gegeten onder de 10 Euro.
Voor uitstapjes hoef je je niet te beperken tot Dubrovnik. Het achterland Konavle heeft zeker veel charmes. Mooie uitzichtpunten van bovenaf de bergen. Ook lekker eten bij Vincina Monkovica vlakbij Gruda. Als je geluk hebt kun je met je voeten in t water genieten van heerlijk eten. Als je de grens van Montenegro (ging heel gemakkelijk) overgaat is het prachtig om rond de baai van Kokokotor te tijden. Kotor zelf is heel erg de moeite waard en is minstens zo toeristisch als Dubrovnik. De eilandengroepen in de buurt van Dubrovnik zijn ook erg interessant. We zijn naar Peljesac geweest, hebben daar Mali Ston en Ston bezocht net als de wijnkelders aldaar. Zeer de moeite waard. Vandaar de bootverbinding naar de oude stad van Korcula gemaakt, waar Marco Polo is geboren en heeft gewoond.

We zullen zeker terugkeren naar de Dalmatische kust. Het is er gewoonweg geweldig mooi! En hoogst waarschijnlijk boeken we dan weer dit apartement. Het welkom van Seka en Luka was geweldig. Ze zijn de beste gastvrouw en heer die we hebben ontmoet. En voor die prijs mag je niet klagen, alleen in je handen wrijven dat je geld overhoudt om heerlijk andere dingen te doen! Wat ons betreft een onvergetelijke vakantie!!!!

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Netjes onderhouden en een fijne service!

Beoordeling 
 
9.3

Wij hebben een zeer prettige ervaring aan Novasol overgehouden. Met ons gezin ( 2 volwassenen + 2 kinderen) naar een leuk huisje geweest in Denemarken. Het boeken is vrij duidelijk en je krijgt veel informatie over onder andere het huisje en de omgeving. We moesten de sleutel ophalen bij een speciaal servicekantoor op zo'n 10 kilometer afstand van ons huisje en werden daar vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Het huisje was schoon en praktisch ingericht en gelukkig groot genoeg voor ons viertjes. Wij hebben 2 weken veel plezier gehad, en kijken met een grote glimlach terug op onze vakantie!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Gewoon goed

Beoordeling 
 
9.3

Alles was prima in orde! We hebben een fijne vakantie gehad!

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Geen fijne behandeling van sleutelhouders gehuurd huisje

Beoordeling 
 
7.3

Novasol Nederland heeft erg vriendelijke medewerkers en als je een vraag hebt gaan ze op een respectvolle en correcte manier met je om. De site is prima opgezet en het boeken gaat snel. Ook is de prijs van de te huren huisjes vaak prima.
Mijn klacht gaat echter om de behandeling van sommige sleutelhouders in Spanje naar de huurders toe plus ook de werkelijke staat van het te huren huisje en dat sommige dingen beter aan gegeven horen te worden.

Het komt niet fijn over als je via een Nederlandse afdeling van Novasol boekt en dan na boeking erachter komt dat de contactpersoon/sleutelhouder alleen maar Spaans kent en geen enkele andere taal. Logisch dat er Spaans gesproken wordt, maar het is wel zo dat men buitenlandse klanten ontvangt die op vakantie komen in Spanje en dat men dan niet mag verwachten dat deze zich compleet in het Spaans kunnen verwoorden. De man kon mij dus niet begrijpen en ik hem niet. De hele conversatie ging via gebrekkige Google translatie en uit eindelijk via mailtjes met de Spaanse Novasol waarbij dan door het heen en weer praten ook mis communicatie kon ontstaan.
Er waren dingen niet goed gemaakt, er was totaal niet schoongemaakt, het vet van de afzuigkap lekte in het eten, lampen stuk, doucheslang kapot enz. Het grootste gedeelte werd na heen en weer praten vier dagen later opgelost waarvoor wij dan een halve dag het huis hebben moeten verlaten en de manier waarop het ging niet bepaald prettig was. Toch heb ik daarover niet geklaagd tegen Novasol Nederland of Spanje en het met de man zelf proberen op te lossen. Omdat er altijd wel iets voor kan vallen als je iets huurt, wij zijn allemaal mensen en dan moet je er gewoon proberen om samen uit te te komen en niet overal een probleem van te maken.

Maar nu zitten wij in huisje nummer twee. En ik ben er echt helemaal verdrietig door, niet alleen ik, maar ook mijn kinderen . En voor hun vind ik dat tig keer erger.

Gisteravond kwamen wij hier aan. Hadden netjes van te voren doorgegeven hoelaat wij aan zouden komen en dat was door de Spaanse Novasol bevestigd.
Door de security heen van het resort waar het te huren huisje staat.
Na een tijd zoeken vonden wij het huisje. Maar daar aangekomen was er geen sleutelhouder. Inplaats daarvan stonden wij een half uur voor de binnenplaats die niet schoongemaakt was en waarvan dingen kapot waren te kijken naar het raam met de te koop poster erop.
Ik belde naar de Spaanse sleutelhouder die mij totaal niet begreep. Even later belde iemand mij terug, zonder zich voor te stellen en met het verwijt dat ik had moeten doorgeven dat ik kwam, dat de man dus niet bij het huisje was geweest en nu speciaal voor ons moest komen. Daarna hing ze op.
Even later kwam er een auto aan met drie duidelijk niet vrolijk kijkende mensen. Ze kwamen op ons afgelopen wat dan niet bepaald fijn is als ze op zo.n manier naar je toe komen lopen, een van de mensen, een mevrouw riep mijn naam en liep door naar het huisje. Ik vroeg aan haar waarom wij een vakantiehuisje kregen met een verkoopposter erop en niet van buiten schoongemaakt. Ook vertelde ik haar dat het niet fijn is om zo te moeten wachten en dat men dan op zo.n manier eraan komt lopen. Ze lachte erom, en begon in het Spaans met de sleutelhouder over mij te praten op een manier van hah hoor je wat ze nu zegt. Dat deed ze verschillende malen terwijl wij naar binnen liepen en dus vertelde ik haar dat dit niet een fijne ontvangst is en dat ze dan erg onbeschoft overkomt. Ze werd boos, schoot in de verdediging dat ik hun maar op tijd had moeten vertellen dat wij om vier uur er zouden zijn (was de normale inchecktijd en netjes door mij doorgeven en door Novasol Spanje bevestigd). Toen vertelde ik haar dat dit niet fijn is voor mijn kinderen en mij als wij zo worden behandeld en dat ik dat aan Novasol door zou geven. De sleutelhouder werd woest en vertelde dat ik het huisje uit moest en weg moest gaan. Dat wij het huisje nu niet meer van hem kregen. Dus vertelde ik dat ik dan het geld terug wilde hebben en dat wilde hij niet oplossen. Uiteindelijk, buiten, heeft de mevrouw haar excuses aangeboden maar met die meneer was voor geen rede vatbaar. Die mevrouw en ik zijn weer naar binnen gegaan en hebben het huis bekeken. Het huis was echt te vies om daar te kunnen verblijven dus hebben we Novasol gebeld. En na een boel heen en weer gebel, met de wel erg vriendelijke Novasol medewerkers werd er verteld dat ik even moest wachten terwijl ze een oplossing zouden bespreken. Maar wij stonden dus al die tijd buiten met een boze en zeer onbeschofte sleutelhouder. Er werd tegen mij verteld dat ik een huis van hem zou kunnen overnemen maar dan moest ik weer het hele bedrag betalen. Er werd verteld dat het mijn probleem was als er geen andere oplossing kwam van Novasol, dan stonden we maar op straat, dan was het maar zo. Ze wilden weggaan want ze hadden nog wel wat meer te doen en maar mopperen over Novasol, dat ze door hun altijd problemen hebben met klanten. Dat zij maar de tolk en de sleutelhouder zijn, en als er iets mis is met het huisje dat ze het dan niet schoon kunnen maken of op kunnen lossen, dat moest ik dan maar zelf doen. De sleutelhouder ging met een boos gezicht ergens anders staan. Duwde mijn dochter van vier jaar bij haar hoofd opzij omdat hij ergens bij moest. En snauwde uiteindelijk naar mij dat ik mijn auto moest gaan halen om hem te volgen naar een ander huisje. Novasol had een ander huisje in het resort geregeld als ik twee uur op de schoonmaak wilde wachten en die nam ik aan want wij konden nergens anders meer naar toe ivm de tijd en onze eigen portemonaie. Eenmaal aangekomen bij het huisje was er nog niemand aan het schoonmaken dus kon ik ook niet vragen van hoelaat kunnen wij het beste hier terugkomen.. en de sleutelhouder met gevolg haalden de schouders op en lieten ons staan. Alleen de tolk zei nog van sorry...
Na vier uur konden wij eindelijk in het huisje die gelukkig wel schoon was omdat de Engelse mensen die het huisje voor vrienden verhuurden het schoon hadden gemaakt. en waarvan de ontvangst wel vriendelijk was. Maar de manier waarop de Spaanse sleutelhouder met gevolg ons behandeld heeft, heeft mij erg geraakt. Hij had totaal geen respect voor mij en mijn kinderen als mens. En dat hoort toch wel als je met mensen omgaat aan wie je de sleutel en informatie moet overhandigen plus waarvan je de contactpersoon bent. Ook hoor je enig woord in het Engels of andere internationale taal te kunnen spreken en niet alles op een ander af moet schuiven maar flexibel en oplossingzoekende hoort te zijn. Novasol vertelde mij verder dat het kan voorkomen dat een vakantiehuis te koop staat en dat men dan toch huurders er in laat zitten maar om heel eerlijk te zijn komt dat niet heel erg fijn over, zeker als er dan ook nog niet eens wat aan het huisje gedaan is. Heel jammer want ik had heel erg graag nog wat via Novasol willen huren na dit huisje omdat de prijs wel prima is, en zij zelf erg vriendelijk zijn tegen klanten maar nu zijn wij gewoon het vertrouwen door deze behandeling van de Spaanse sleutelhouders kwijt. Als je als klant er meteen uit wordt gezet, als je het ergens niet mee eens bent en angst moet hebben dat mensen boos op je worden, dat doet je geen goed. Ik ben op een gegeven moment echt in tranen uitgebarst met mijn kinderen naast mij, door het geschreeuw, en de koele behandeling plus het feit van waar moet je dan naar toe maar je kunt niet terug in dat huisje situatie. Hoop dat nooit meer mee te maken.

FF
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

agriturismo varese il gumo

Beoordeling 
 
8.0

zeer mooie ligging, mooi ingerichte romantische vakantiewoning en de ontvangst subliem. De eigenaars spreken frans en engels dus zeer goed contact voor buitenlanders . Wij kunnen deze woning zeker aanraden en hopen er nog eens te kunnen verblijven. Nog een opmerking = hond vriendelijk

DB
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Volgens mij klagen veel mensen om te klagen. Wij boeken nu een aantal jaar bij Novasol, zonder proble,men! De vakantiehuizen zijn tot nog toe altijd prima in orde geweest en de klantenservice staat je altijd welwillend en vriendelijk te woord. Zoals het hoort!

FK
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Spring op 04 Augustus 2015

Wat een ongelofelijke domme reactie

Reageer op deze review
83 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Novasol ervaring

Novasol.nl heeft een groot aanbod van vakantiehuizen, villa's, appartementen en vakantiewoningen in heel Europa. Bij Novasol kunt u vakantiehuizen boeken in onder andere Scandinavië, Duitsland, Italië, Spanje, Denemarken of Kroatië. Het bedrijf Novasol heeft inmiddels meer dan 45 jaar ervaring met de verhuur van vakantiewoningen.

Bij Novasol.nl kunt u kiezen uit meer dan 30.000 verschillende vakantiehuizen in Europa. Het bedrijf rekent geen boekingskosten en geeft een "Beste Prijs Garantie".

Populaire bestemmingen:

-          NOVASOL Vakantiehuizen in Denemarken
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Frankrijk
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Duitsland
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Spanje
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Italië
-          NOVASOL Vakantiehuizen in Kroatië

Wat is uw ervaring met Novasol? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Novasol hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Novasol reviews lezen.

Telefoonnummer: NL: 013-4677730 BE: 03 - 322 04 04 (Ma t/m Vr 09.00 tot 17.30 uur; Za 10.00 tot 14.00 uur)

Algemene informatie

Keurmerken
  • ANVR
  • SGR
  • Calamiteitenfonds
Verzendkosten
geen boekingskosten
Levertijd
n.v.t.
Productgroepen
  • Vakanties
  • Vakantiehuizen
  • Vakantiewoningen
  • Vakantie appartementen
  • Reizen
Merken
n.v.t.
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Visa
  • Mastercard
  • Bankoverschrijving