Simyo reviews & ervaringen

www.simyo.nl
 
6.0 (63)
Simyo reviews

63 Simyo reviews

 
(17)
 
(14)
 
(8)
 
(10)
 
(16)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
67 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Sim only

Beoordeling 
 
1.0

Waardeloos bedrijf. Begin er niet aan, je komt echt in de ellende terecht.

- Al 1,5 maand Geen bereik ,zowel qua internet als telefoon. je betaalt er wel
voor.
- ze doen niks om probleem op te lossen. Verwijzen doodleuk alleen naar KPN
- hele hoge kosten buiten bundel. Ze hebben geen buitenland bundels buiten EU, dus cashen maar.
-klantenservice is een regelrechte ramp. Minimaal 30 min in de wacht. Ze reageren niet op je whatsapp of pas na 5 dagen. Ook dan doen ze niets voor je.

Meest waardeloze organisatie die ik ooit heb meegemaakt.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede provider, krijg korting

Beoordeling 
 
8.5

Super fijne vrijblijvende provider, via deze link krijg je of 5 euro beltegoed, of 10 euro korting bij het afsluiten van een sim only abonnement.
Is zeker de moeite waard!!

https://vriendendeal.simyo.nl/sim-only/cZtlfp

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Simyo Webcare op 28 Februari 2020

Hoi Car,

Bedankt voor je leuke review! Goed dat je ook de tip van de Vriendendeal met iedereen deelt. Zo kunnen bestaande Simyo klanten korting vergaren als ze een andere aansluiting aanmelden. Super handig!

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Voor "weinig bellers" ongeschikt.

Beoordeling 
 
4.8

Bel je *af en toe* en wil je toch internet in het *buitenland* (email, maps, info opzoeken, enz.),
dan ben je bij Simyo slecht af.
Ik begrijp dat een bedrijf geld moet verdienen, maar waarom moet alles zo afgestemd zijn op de grote grijze massa?
Een beetje bedrijf heeft een goed oog voor bepaalde doelgroepen of houdt er rekening mee.
(Wat moet je met een -vast-4 ons-kaas-verpakking- wanneer je elke dag één plak kaas neemt. Dit geheel terzijde.)

Wanneer mijn tegoed op is, ga ik op zoek naar een andere provider.
Ik hoor graag van Simyo welke provider Simyo aanbeveelt. (weinig bellen, prepaid, internet ook in het buitenland)
Laat de uitingen van begrip maar zitten, daar heb ik de zolder vol mee ;-) :-)

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Simyo Webcare op 17 Mei 2018

Hoi Bas,

Bedankt voor je review!

Als je af en toe belt en wilt internetten in het buitenland, is het inderdaad handiger om een provider te zoeken die dit wel aanbiedt. Met onze prepaid simkaarten kan je alleen internetten in Nederland. In het buitenland kan je alleen bellen, gebeld worden of sms'en. Internetten is helaas niet mogelijk met de prepaid. Omdat er veel vraag naar is, denken wij wel aan om dit ooit mogelijk te maken. Maar wanneer, weten we niet.

Ik hoop dat je een provider vindt die bij je past.

Fijne dag!

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Al 4 jaar zeer tevreden klant!

Beoordeling 
 
7.5

Ik ben zeer tevreden over Simyo.
De bundels zijn gemakkelijk aan te passen.
Ook is de gebruiksdata eenvoudig en duidelijk in te zien.
Wanneer je bijna je datalimiet hebt bereikt krijg ik altijd een melding via sms.

De nadelen vind ik (die overigens niet opwegen tegen de pluspunten);
Ik ben een keer over mijn beldata gegaan, ik besloot toen,om hogere kosten te voorkomen, wat extra minuten te kopen via mijnsimyo. Ik had verwacht dat ik op deze manier mijn "beldata schuld" had opgelost. Maar de kosten van de extra minuten werden erbij opgeteld. Dit was vooraf niet duidelijk aangegeven vind ik. Wellicht een verbeterpuntje!

Als laatste merk ik dat mijn 3G-netwerk het niet doet wanneer ik in het buitenland ben (Duitsland). Terwijl de provider van mijn vriend wel verbinding had. Ik vraag mij af waar dat aan kan liggen.

Nogmaals, buiten de paar aandachtpuntjes is het een top concept en bedrijf!

Groetjes,
Andrea

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 05 Februari 2018

Hoi Andrea,

Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Ook zijn we blij met je feedback, bedankt daarvoor! Wat betreft je problemen met internet in Duitsland, dat moeten we kunnen oplossen! Het lijkt er op dat er ergens een instelling nog niet helemaal goed staat. Kun je op Mijn Simyo bij Instellingen > Netwerkinstellingen controleren of de optie 'internet in het buitenland' aan staat? Loop vervolgens je instellingen op je telefoon voor internetten in het buitenland door via onze Toestelhulp op de website. Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice via een van de vele kanalen.

Ik wens je een fijne dag!

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Ga nooit naar simyo

Beoordeling 
 
1.0

Simyo is het slechtste bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. De eerste 3 maanden van je abbonement gaan goed daarna zijn er alleen maar problemen. Zoals het inzien van je verbruik is niet up to date waardoor je extra hoge rekeningen betaald achteraf wat dan je eigen schuld is. Niet mee willen werken als het niet in hun straatje ligt. Als je belt om te betalen worden er hoge administratiekosten voor in rekening gebracht. Als je je abbonement op wil zeggen dan zijn er echt heeel veel problemen zoals meer dan 10 keer miscommunicatie wat in mijn ogen geen toeval meer kan zijn. Bellen en dan zou het geregeld zijn en dan word er beweerd dat je nooit gebeld zpu hebben. Of ze weten niet waar je het over hebt of ze vertellen je allemaal een ander verhaal of prijs. Goed advies blijf erbij weg. Er zijn veel betere providers...

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Simyo Webcare op 22 December 2017

Hoi Lisa,

Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent met je ervaringen bij Simyo. Ik snap dat je ontzettend baalt van een hoge rekening, uiteraard wil je dan ook goed geholpen worden met een antwoord.

Op het moment dat er een factuur open komt te staan, sturen we herinneringen per e-mail. Na verloop van tijd kunnen er administratiekosten in rekening worden gebracht, afhankelijk van hoe lang de factuur open staat. Deze kosten worden niet pas in rekening gebracht op het moment dat je belt met onze klantenservice. Heb je onze e-mails ter herinnering van het betalen van je factuur gelezen?

Ik wil graag met je meekijken naar wat er allemaal is gebeurd. Zo kan ik nagaan wie je heeft geholpen en wat hier is besproken. Kun je per e-mail je gegevens toesturen? Dit mag, met eventuele vragen, naar webcare@simyo.nl.

Groetjes,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

fijne provider

Beoordeling 
 
10.0

Zeer fijne en betrouwbare provider . Heb er al 3 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.

Alle voordelen op een rijtje
- Betrouwbaar KPN Netwerk, je hebt dus overal bereik
- Maandelijks gratis aanpassen, op vakantie minder kosten
- Regel alles zelf via Mijn Simyo, ook via de app
- Snel en stabiel mobiel internet
- Al 4 keer op rij als beste getest!
- Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting 10 euro korting krijgen:
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#x81DgB

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 2

Simyo Webcare op 17 Maart 2017

Hoi Martine,

Wat een fijne review om te lezen! Ik ben heel blij dat jij zo tevreden bent over Simyo. Wij zijn andersom ook héél blij met jou. Goed dat je ook de tip van de Vriendendeal met iedereen deelt. Zo kunnen bestaande Simyo klanten korting vergaren als ze een andere aansluiting aanmelden. Super handig!

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Betrouwbaar en Betaalbaar

Beoordeling 
 
9.3

Al enkele jaren zeer tevreden over Simyo, Je kan elke maand je bundels omhoog en omlaag bijstellen, prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Je kan daarnaast handig je gebruik volgen op Mijn Simyo of je Mijn Simyo app. Ook heeft Simyo leuke manieren om klanten te belonen door acties zoals vriendendeal: https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#5fg5fo Bestellen via deze link zorgt voor 10 euro euro tegoed bij een sim-only abonnement, en 5 euro voor prepaid. Leuke is dat ook nieuwe klanten mogen meedoen aan deze actie. Hierdoor heb ik al een jaar lang geen maandelijkse abonnementskosten.

https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#5fg5fo

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 4

Simyo op 22 Maart 2016

Hoi Lisa,

Heel goed om te zien dat je zo tevreden bent met Simyo als provider. Ik wil je bedanken voor je complimenten en je positieve review. Ik wens je heel veel succes met jouw VriendenDeals.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Hoi Lisa op 21 Mei 2016

Wij zijn ook blij dat je tebreden bent, jammer dat je ons verlaten hebt.

webcare T mobile

Reageer op deze review

Zeer fijn bedrijf

Beoordeling 
 
9.3

Zeer fijne en betrouwbare provider . Heb er al 3 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.

Alle voordelen op een rijtje
- Betrouwbaar KPN Netwerk, je hebt dus overal bereik
- Maandelijks gratis aanpassen, op vakantie minder kosten
- Regel alles zelf via Mijn Simyo, ook via de app
- Snel en stabiel mobiel internet
- Al 4 keer op rij als beste getest!
- Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting pakken.
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#x81DgB

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Simyo Webcare op 09 Maart 2016

Hoi Malou,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Simyo als provider. Bedankt voor deze positieve review en heel veel succes met jouw VriendenDeals.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

Onbetrouwbare provider

Beoordeling 
 
5.0

Ik was tevreden met mijn vorige provider. Echter gebruik ik nu nauwelijks meer mijn mobiel om te bellen of smsen daarom ben ik op advies van fam. overgestapt naar Simyo met alleen bel/sms abo. De eerste maand kreeg ik een rekening met data verbruik terwijl ik alleen bel en sms abo heb. De 2de maand blijkt dat ik naar een Britse nummer heb gesmst terwijl ik van niets wist. Ik gebruik geen whatsapp/twitter/facebook of andere sociale media. Ga ik naar het buitenland blijkt dat er smsen via mijn mobiel is verstuurd wat niet door mijn eigen toedoen is gebeurd. Ik heb geen smslogs voor de betreffende dagen. Als ik dan aan Simyo vraag naar welk nummer ik dan zou hebben verstuurd kunnen ze me niet vertellen, maar ze kunnen mij wel ervoor berekenen. Ik heb tmobile/ben/telfort/kpn gehad en had hier nooit problemen mee. Bij bijvoorbeeld Vodafone worden alle nummers gewoon netjes vermeld in de specificatie, maar Simyo geeft alleen centrale nummer waar je niets aan hebt, zeker niet als je de berichten niet zelf hebt verstuurd. Ik lees op hun forum dat meerdere mensen hier last van hebben. Wat een onbetrouwbare provider. Ik heb spijt dat ik overgestapt ben naar Simyo. Laat je niet verleiden door hun reclame en zogenaamd goede service.

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Simyo op 12 Februari 2016

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over Simyo. Ik wil graag kijken of ik wat voor u kan doen. Hiervoor heb ik wel uw gegevens nodig. Het is niet de bedoeling dat u deze openbaar plaatst.

Ik wil u daarom vragen om ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

NIET DOEN!

Beoordeling 
 
1.0

Simyo werft met fraaie woorden en reclame van de Consumentenbond. Ook lijkt het dat je gewaarschuwd wordt bij overschrijding van je limiet. Maar dat geldt alleen voor je internetlimiet. Voor de bellimiet krijg je geen waarschuwing. Als je over de limiet heen gaat, is het kassa voor Simyo. Trap er niet in!

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 4
Reageer op deze review

kan niet beter.

Beoordeling 
 
9.5

Zeer correcte provider . Heb er al 4 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo. De voordelen. 
Alle voordelen op een rijtje

Betrouwbaar KPN Netwerk

Maandelijks gratis aanpassen

Regel alles zelf via Mijn Simyo

Snel en stabiel mobiel internet

Al 4 keer op rij als beste getest

Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting pakken. 

http://www.simyo.nl/vriendendeal/9zo4fq

CH
Was deze beoordeling nuttig? 5 3
Reageer op deze review

Klasse provider

Beoordeling 
 
9.8

Hallo ik wil dit even kwijt.
Ik heb een abbo bij Simyo,en dat bevalt mij prima.
Ten eerste ze zijn goedkoop.
Gratis nr. behoud/ en maandelijks aanpassen
Kpn netwerk (dus overal bereik)
Prima klantenservice
En ze hebben een viendendealshop waar je korting mee kunt verdienden.
Ik heb er ook een ,en als je er een abbo in afsluit dan verdien je 10€ korting.
Via de onderstaande link.

http://www.simyo.nl/vriendendeal/zg5tdq

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

klasse provider.

Beoordeling 
 
8.5

Hoi ben al drie ben een super provider. Altijd bereik (kpn netwerk ) een zeer goede en vriendelijke klantenservice. Ik raad het iedereen aan. En daarom heb ik een shop geopend bij de vriendendeal van simyo. Ieder die er een abbo in afsluit krijgt 10 euro KORTING en ik ook. Daarom een link naar mijn shop.
http://www.simyo.nl/vriendendeal/q9rjz7

SH
Was deze beoordeling nuttig? 1 4
Reageer op deze review

Geen respons

Service 
 
1.0

Mijn moeder heeft (had) een abonnement bij simyo; alleen bellen en sms'en. Nou betaald ze blijkbaar al maanden voor internetgebruik terwijl dit helemaal niet kan. Hier tweemaal over contact gezocht me simyo via de mail, een reactie zou binnen een werkdag komen.. Nu twee maanden verder nog niets vernomen en inmiddels ook overgestapt naar een andere provider.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo op 26 Augustus 2015

Beste KD,
Wat vervelend voor uw moeder dat er internet is gebruikt terwijl dat duidelijk niet de bedoeling was.
Het hoort natuurlijk ook niet zo te zijn dat er niet op mails gereageerd wordt. Simyo probeert altijd elke vraag te beantwoorden, al is dat per e-mail binnen drie werkdagen.
Zou u een e-mail willen sturen naar webcare@simyo.nl met daarin het gebruikte e-mailadres en het telefoonnummer waar het om gaat?
We proberen dan als nog na te gaan wat er is misgegaan.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Contractbreuk door Simyo en KPN!!

Beoordeling 
 
1.0

Fatima (Simyo Nederland)
6 mei 15:45

Beste mevrouw Dekkers,

Wij vinden het jammer dat u uw abonnement bij ons wenst op te zeggen.

Het is mogelijk om uw abonnement kosteloos op te zeggen als aangetoond kan worden dat op de postcode waar u verblijft slechte dekking is van het KPN netwerk.

Kunt u ons aangeven op welk postcode u problemen met het netwerk ervaart?

Postcode doorgegeven.
Zowel KPN als simyo geven toe: GEEN DEKKING

Contract beeindigen me hoela.

U heeft toch bereik op uw huisadres!!>??

Daar heb je toch geen mobile tel. voor?


FOEI KPN en Simyo

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review

Simyo opniew op nummer 1

Beoordeling 
 
9.3

Omdat ik erg tevreden ben over Simyo raad ik Simyo aan iedereen aan.
Gratis nummerbehoud, geen verassingen achteraf en bellen op het betrouwbare netwerk van KPN.

je kunt iedere maand je bundel aanpassen, erg flexibel dus.
Maar als je kiest voor een maand abonnement dan kun je als je dat zou willen iedere maand opzeggen en zit je niet zoals bij alle andere providers minimaal een jaar aan je abonnement vast.

En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Groeten Marije

M
Was deze beoordeling nuttig? 23 0
Reageer op deze review

Allen niet het geval.

Bij ons is altijd vol bereik wifi.
De kans dat de telefoon overschakeld is er eigenlijk niet.
De verbruikte mb's zijn niet eens haalbaar in die paar minuten,
Ik heb tenslotte bijna nooit een keer 3G.
Mijn telefoon stond zelfs uit.
En daarbij een waarschuwing heb ik niet gehad !

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
2.8

De 1e maand zat ik gelijk al een klein beetje over mijn internet bundel.
Mijn internet gebruik is niets veranderd sinds het nieuwe abonnement ???:S:S:S:S
Heel vreemd na jaren een abonnement van maar 500mb te hebben gehad nooit eroverheen geweest en nu heb ik een van 1000mb en dan gaat het mis.... ????
En niet eens bericht dat je er overheen gaat?????????

2e maand goed opgelet niks aan de hand.
3e maand word ik verrast met een rekening van 109 euro..
Door buiten bundel internet?
Ten 1e: Ik gebruik geen Facebook twitter enz.
Ten 2e: Mijn tel updates staan uitgeschakeld zelfs niet uitzichzelf updaten bij wifi.
Heb zelfs gecontroleerd of er flimpjes op de whatsapp zijn gezet die ik op misschien op die dagen heb gekeken ook dat is niet het geval.

Heeeeeeel vreemd.
Ben absoluut niet tevreden over Simyo.
Ze moeten het dus schijnbaar hebben van mensen die eroverheen gaan????
Zie steeds terug dat meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.
Als ik nou een intensieve internet gebruiker was kon ik er nog inkomen maar de bedragen worden aangegeven op de meest gekke tijden en dagen dat ik niet eens kan internetten.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Simyo Webcare op 04 Maart 2015

Beste Niels,

Wij vinden het vervelend voor u dat u zo geschrokken bent van de hoge internetkosten.

Internetverbinding kan op verschillende manieren ontstaan. Ook als u zelf niet bewust aan het internetten bent, kan uw telefoon nog internet verbruiken.

Automatische updates kunnen een reden zijn waardoor er Mb’s worden verbruikt. In uw bericht heeft u al aangegeven dat dit niet de oorzaak is. Ook kan uw telefoon gegevens synchroniseren. Daarbij kan uw telefoon automatisch overschakelen naar het mobiele netwerk wanneer uw Wifi verbinding hapert of zwak is. Als u deze overschakeling wilt voorkomen, dan raden wij u aan de optie ‘Internet op je mobiel’ uit te schakelen op Mijn Simyo.

Op het moment dat u 50 % en 100 % van uw internetbundel heeft verbruikt, dan worden er sms-berichten verstuurd. Als u na de 100 % sms nog internet, dan ontvangt u van ons geen melding.
Ook op de Mijn Simyo pagina en de Mijn Simyo app staat de hoeveelheid Mb’s die u nog overheeft voor de huidige maand. Tevens ziet u door de melding “Internetverbruik bijgewerkt t/m: datum tijdstip” tot wanneer uw verbruiksgegevens zijn verwerkt.

In sommige telefoons heeft u de mogelijkheid uw datagebruik bijhouden van verschillende apps. Wanneer u meer wilt weten over deze instellingen dan raden wij u aan onze blog “Krijg inzicht in het datagebruik van je apps” https://www.simyo.nl/blog/krijg-inzicht-het-datagebruik-van-je-apps/?_ga=1.266311951.1870463137.1423828012 en “Nooit meer over je mobiele datalimiet heen” https://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/ door te nemen.
Ook zijn er verschillende apps zoals Onavo Count en My Data Manager die voor meer inzicht in uw internetverbruik kunnen zorgen.

Wij hopen dat de bovenstaande uitleg voor verheldering heeft gezorgd. Mocht u hierover nog vragen hebben, dan vernemen wij dat graag van u. U kunt ons een e-mail sturen via webcare@simyo.nl.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

Al jaren tevreden klant

Beoordeling 
 
9.5

Ik ben al bijna 3 jaar trouwe klant bij Simyo. Ik ben hier beland omdat in vergelijking tot andere sites mijn maandelijkse kosten vele malen lager zouden zijn. En inderdaad, maandelijkse kosten waren veel lager. Vroeger was het een soort van hobby om hoge telefoonrekeningen te sparen, maar sinds simyo vallen die reuze mee. Natuurlijk heb ik hier en daar nog wel eens een uitschieter maar wanner je merkt dat dit vaker voorkomt kan je makkelijk je bundel aanpassen..Ook andersom trouwens, dus als je altijd teveel betaald. Daarnaast zijn de leveringskosten echt oprecht geweldig. Ik heb voor studie enkele maanden in china stage gelopen en daar is helaas mijn telefoon gestolen. Door in te loggen op mijn simyou heb ik eenvoudig zonder hoge telefoonkosten te moeten maken een nieuwe simkaart kunnen aanvragen en deze laten opsturen naar China. Zo ver van huis met je telefoon als vrijwel enige contact middel is zo'n snelle service echt heel erg gewaardeerd.
Goede punten Sim Only:
korte abonnementen mogeliljk
lage tarieven
Aanpasbaar per maand -> zowel + als -
leuke aanbiedingen

voor leuke sim-only deals van simyo kan je kijken op deze link:
http://www.simyo.nl/vriendendeal/5fg5fo

Slechte punten Sim Only:
Buiten je bundel bellen of internetten is echt direct merkbaar in je factuur. verhogen van je aantal mb's of bel min. kost slecht n enkele euro meer.... dit is niet eens te vergelijken met de buitenbundelkosten. wanneer je dus ziet dat je regelmatig erover zit verhoog, maar ook andersom want het is zonde om te betalen voor de katse viool..

LV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Simyp prepaid

Beoordeling 
 
7.3

Ik was eerst abonnee bij tele2. Alleen ze konden het zelfde abbonement niet meer aabieden. Toen las ik over goede ervaringen van Simyo. Zou mijn oude nummer meenemen maar omdat dat lang duurde en ik eigenlijk ook wel nieuw nummer wou hebben belde ik naar klantenservice van Simyo waarop medewerker zei u kunt nu u simkaart via internet ook wel activeren dan kan u gelijk bellen. Want ik had het Simyo pakketje al in huis. Zo gezegt zo gedaan zag dat simkaart geactiveerd was en de mobiel die werkte. Echter dit was paar dagen voor weekend en toevallig keek ik op Simyo en zag tot mijn verbazing dat er een bedrag van 30 euro op rekening stond van smsen omdat dat buiten de bundel viel. En dat terwijl ik sms onbeperkt heb. En medewerker daar niks over had verteld en dat ik gewoon gebruik kon maken van de gsm. Had klacht via internet ingedient maar daar hoorde ik echter niks van. Alleen kreeg ik een bericht om de klantenservice te beoordelen. Heel vreemd heb gebeld met klantenservice mijn probleem uitgelegd. Man zei sorry kunnen we niks aan veranderen u moet gewoon betalen dat bedrag

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 02 Januari 2015

Beste,

Bij Simyo begint uw abonnement pas als uw nummer is overgezet. Wanneer u afziet van nummerbehoud, of uw nummerbehoud wordt afgewezen, vragen we u contact op te nemen met de klantenservice om door te geven of u wilt dat we de bundels en daarmee het abonnement starten. Dit om te voorkomen dat u op twee plaatsen tegelijk abonnementsgeld betaalt.
Graag kijken wij nog eens naar uw situatie, omdat u aangeeft een medewerker te hebben gesproken. Deze had u er inderdaad op moeten wijzen dat uw abonnement nog niet van start was gegaan, en dat er dus buiten bundel kosten in rekening zouden worden gebracht bij het gebruik van de simkaart. Dat gaan we dus graag na.

Wilt u ons daarvoor een email sturen met uw 06nummer, postcode en huisnummer? Die email mag u sturen naar Webcare@simyo.nl

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
67 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Simyo ervaring

SIMYO heeft altijd goede aanbiedingen. Simyo is aanbieder van sim only abonnementen, prepaid abonnementen en prepaid internet. De organisatie wil zich onderscheiden door eenvoud, service en lage tarieven. Met Mijn Simyo kun je online je eigen abonnement zelf eenvoudig beheren. Via de website kun je in je eigen account je bundel samenstellen zodat je altijd zo goedkoop mogelijk kunt bellen.

De voordelen van Simyo:

SIMYO maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk. Je kunt er dus vanuit gaan een goede ontvangst te hebben. KPN heeft net als Vodafone overal een goede dekking. Grote concurrenten zijn Youfone en Simpel. De contracten van zijn maandelijks opzegbaar. Via de functie op de website kunt u alles zelf online regelen op Simyo.nl. Een geheel gratis klantenservice en geen dure winkels. Geen overbodige diensten en tarieven. Gewoon simpele en lage tarieven bij Simyo.

Wat is uw ervaring met Simyo? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Simyo hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Simyo reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800 - 8007
Meer info over Simyo op Wikipedia

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
Merken
KPN
Afhalen mogelijk
nee