Details van de beoordeling

Pleinaanbiedingen Wordt beoordeeld door redactie
Pleinaanbiedingen
Speelgoed

nooit MEER!

Wij hebben op 21 januari een Salta trampoline roze besteld. De levertijd was 2 tot 7 werkdagen. Na 6 werkdagen nog steeds niets gehoord te hebben ben ik gaan bellen gezien ik al meerdere slechte reviews had gelezen over de levering van de trampolines.

Ik heb aangegeven dat mijn dochtertje vrijdag jarig was en dat ik deze echt binnen moest hebben. Men heeft aangegeven dat deze trampoline woensdag binnen zou zijn en verzonden zou worden. Op woensdag een mail ontvangen dat alles verstuurd was met track en trace code. Helaas werd op vrijdag alleen een trap bezorgd en geen trampoline....ik werd al geïrriteerd. Op de zaterdag gaf TNT aan dat de andere twee pakketjes nog niet verstuurd zijn door Pleinaanbiedingen. Dit slaat werkelijk alles want de medewerker van de klantenservice gaf aan dat alles was verstuurd.

Men is ook maar de helft van de tijd goed bereikbaar en dus het weekend niet. Echt verschrikkelijk. Als ik voor woensdag mijn trampoline niet heb, dan wil ik per direct het geld terug. Zo ga je niet om met klanten.

Om deze reden wil ik iedereen waarschuwen dat het bestellen van een trampoline bij Pleinaanbiedingen echt geen goed idee is. Je krijgt je spullen of niet, of te laat.

Even ter aanvulling:

Er is niet aangegeven dat de bestelling geannuleerd kon worden. Er is heel duidelijk gezegd dat alles voor vrijdag (de verjaardag van dochtertje) binnen zou zijn. Daarna nog een mail ontvangen dat alles verstuurd op de woensdag verstuurd is. Dit is dus niet het geval.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review