Details van de beoordeling

Toys R Us
Speelgoed

Defect bij aankomst/vreemde taal tijdens bellen over retour/emailserver bounced

Beoordeling 
 
1.0

Na een defect artikel te hebben ontvangen bel ik meteen de contactlijn van dit bedrijf en krijg een Duits persoon aan de andere kant van de lijn die Engels praat met zwaar Duits accent. Ik wil graag communiceren in het Nederlands geef ik aan maar dit behoort niet tot de mogelijkheden krijg ik teruggekoppeld. Ik leg het probleem omtrent het defecte artikel uit en krijg de mededeling dat ik een complete werkdag thuis zou moeten blijven zodat de retourdienst van Toys R Us bij mij het artikel kan komen ophalen, een artikel dat 10 euro heeft gekost en waarvoor ik dus een complete werkdag zou moeten thuisblijven... De retourdienst ('GLS') kan slechts een datum inplannen, een aangegeven dag waar ze tussen 0:800 en 18:00 kunnen komen aankakken, er zijn geen andere mogelijkheden.....

Ik vraag netjes of er geen andere mogelijkheid is, het pakketje via de post versturen middels hun retourpostbus of dergelijks maar dit is de enige weg legt de dame aan de andere kant uit... Inmiddels kook ik van binnen en maak ook duidelijk dat dat het geval is. Ik refereer daarbij ook naar een manager, want niemand kan verwachten dat iemand die werkt een complete dag thuis gaat zitten om een artikel retour te kunnen sturen...wat is dat voor middeleeuws gebeuren?!

Omdat ik kwaad klink in de oren van de bewuste telefoniste koppelt ze terug "if you dont stop screaming I'll hang up"....ik kan mezelf niet langer beheersen en zeg in niet misverstane bewoording wat ik van haar en deze complete vooroorloogse behandeling en procedure vind waarna ik zelf kwaad de hoorn erop gooi!

Ik kan het mezelf niet veroorloven om sowieso een vrije dag op te nemen omwille van een artikel dat 10 euro heeft gekost maar ik heb wel 10 euro weggegooid wanneer ik het niet geretourneerd krijg! En gezien de enige mogelijkheid, om het artikel te laten ophalen en dus een complete dag daarvoor op te nemen, voor mij niet te doen is heb ik nu dus automatisch 10 euro weggegooid!!! 10 van mijn zuurverdiende euro's!!!

Dit staat voor mij gelijk aan oplichting en ik zou het ten zeerste willen afraden om hier ooit tot een bestelling over te gaan, ongeacht de prijs van het artikel!

RD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review