Details van de beoordeling

Toys R Us
Speelgoed

Nooit meer

Beoordeling 
 
2.5

Voor de verjaardag van mijn zoon volgende week een treinbaan besteld omdat hij op voorraad zou zijn bij Toys r Us. De website Inc samenvatting van de bestelling geeft aan dat alles 1 dag later geleverd gaat worden.
Een dag later krijg ik een mail met melding dat het artikel niet op voorraad is en 3(!) weken leverijd heeft. Annuleren kan via telefoonnummer wat 0,15€ per minuut kost.
Na 10 pogingen lijkt dit nummer niet meer te worden beantwoord en de website geeft een ander nummer aan.
Dit nummer wordt wel beantwoord, maar enkel Engels sprekende assistentie. Erg raar als je een 020 nummer belt.
Uiteindelijk kan er geen enkele oplossing geboden worden, anders dan het annuleren van de bestelling. Over 7 werkdagen krijgen we (hopelijk) ons geld weer terug.
Na een uur krijg ik een mail met de melding dat de order al in het bestelproces zou zitten en niet geannuleerd kan worden.
Nogmaals gebeld met het 020 nummer waar na 15 min in het Duits wordt opgenomen.
De order is half geannuleerd en de andere helft wordt later deze week geleverd (waardeloos zonder trein, maar goed).

Al met al een teleurstellende ervaring en vreselijk slechte klanten'service'. Ik bestel hier nooit weer.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Ferenc op 08 September 2017

Hoi,
Ik kan dat 020 nummer niet vinden. Kan je dat even vermelden?
Ik heb net zo'n zelfde ervaring en wil graag annuleren
Dank je

Reageer op deze review