Details van de beoordeling

Pleinaanbiedingen Wordt beoordeeld door redactie
Pleinaanbiedingen
Speelgoed

wanprestatie

Beoordeling 
 
4.0

Geen tijdige levering volgens afspraak. Telefonisch niet bereikbaar. Email reageert men niet op. Ik wacht nog steeds op mijn trampoline!

RV
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Karin op 07 September 2017

Hier hetzelfde vorige week dinsdag besteld maar nog steeds geen reactie...
Je kunt ze niet bellen...ik houd van direct contact niet via mail.

Margo op 12 September 2017

Precies hetzelfde liedje hier! 23 augustus trampoline besteld. Na 2 weken eens contact gaan opnemen om na te vragen hoe lang het nog duurt. Telefonisch niet bereikbaar. Geen reactie op e-mail. Al geven ze duidelijkheid wanneer de trampoline dan wel komt, dat zal een hoop ergenis voorkomen. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen als ze morgen nog geen reactie hebben gegeven!

Andries op 13 September 2017

Hier idem, besteld op 14 juni, een maand later nog steeds geen trampoline. Heb ze dan geanuleerd maar top op heden nog steeds geen geld teruggekregen ...

Pieter op 13 September 2017

Op 24 augustus trampoline besteld en betaald. Kinderen zitten nu binnen te stuiteren. Levering blijft uit en partij is niet telefonisch bereikbaar. Via de mail gaat contact traag.

Anne-Miek op 15 September 2017

Trampoline wel ontvangen en zeer tevreden, mail netjes beantwoord na drie werkdagen zoals aangegeven en de automatische replay.

Rob op 05 Oktober 2017

Trampoline op 19 juli besteld en nog steeds niet geleverd. Bestelling 22 september geannuleerd, maar geld is nog niet retour. Pleinaanbiedingen reageert op de helft van de mails niet en telefonisch slecht bereikbaar.

Reageer op deze review