Details van de beoordeling

Pleinaanbiedingen Wordt beoordeeld door redactie
Pleinaanbiedingen
Speelgoed

na annulering nog geen geld retour

Wij hebben in oktober 2017 bij "mooi aan de muur" (onderdeel van Pleinaanbiedingen) een schilderij besteld wetende dat de levertijd lang zou zijn. Na het plaatsen van de bestelling volgde wekenlang geen enkele update over voortgang van de bestelling en diverse mailtjes gaven geen duidelijk antwoord. 21 december bleek dat het schilderij pas eind januari 2018 klaar zou zijn en Pleinaanbiedingen bood aan om de bestelling te annuleren waarop ik de terugbetaling tussen de 7-14 werkdagen op mijn rekening gestort zou krijgen. dezelfde dag (21 december) heb ik de bestelling schriftelijk geannuleerd maar kreeg hierop geen reactie. Pas na diverse pogingen om schriftelijk en telefonisch contact te krijgen werd er pas op 8 januari op gereageerd met de mededeling dat de administratie is gevraagd om geld tussen 7-14 werkdagen retour te storten. Na diverse telefoontjes met de loze beloften dat ik terug zou worden gebeld is er vandaag 2 februari 2018 nog steeds geen retourbetaling op onze rekening ontvangen. Ik heb vandaag pogingen gedaan om ze telefonisch te bereiken maar deze was continue in gesprek. Hierna heb ik wederom een poging gedaan om via mail contact met ze te krijgen. We proberen om dit professioneel en beleeft afgehandeld te krijgen maar Pleinaanbiedingen heeft het ons tot op heden niet makkelijk gemaakt.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 3
Reageer op deze review