Details van de beoordeling

VliegerGigant
Speelgoed

Aan te raden

Beoordeling 
 
9.8

Communicatie:
Ik kocht een vlieger waarvan op de website al vermeld stond dat deze speciaal besteld moest worden. Toen bleek dat dit wat langer ging duren omdat de leverancier van Vlieger-gigant de vlieger niet op voorraad had, werd mij de vraag gesteld of ik de vlieger (meteen te leveren) in een andere kleur wilde, iets langer wachten op de kleur die ik aanvankelijk besteld had of mijn geld terug gestort wilde hebben. Ik ging voor optie twee.
Wat mij betreft werd dit netjes gecommuniceerd zonder dat ik bezorgd hoefde te zijn waar ik m'n geld naar toe had gestuurd (aangezien het de 1e keer was dat ik hier iets bestelde).

Bestelling:
Geen problemen met bestellen, alles wees voor zich.

Service:
Bij de levering zat er ook nog een dvd met stuntvlieger trucs bij die ik niet besteld had (maar al wel een poos naar gezocht had), ik neem aan dat dit service was voor het iets langer wachten op de bestelling.

Levering:
Bij mij werd er geen track en trace code aangeboden, dus wist ik niet precies wanneer m'n pakketje bezorgd zou worden. Niet dat dat een probleem is, maar wel handig.
M'n vlieger zat goed stevig ingepakt (in de vorm van toblone chocolade), verpakking was ook goed dichtgeplakt.

Prijs:
Tja, ik kocht een (sowieso) dure stuntvlieger die nou eenmaal op weinig Nederlandse websites werd aangeboden, betrouwbaarheid van de website is dan wat bij mij vaak de doorslag geeft. Ik licht de website op m'n eigen manier door voordat ik er bestel (werken de links, Kvk nummer controleren, contactgegevens aanwezig, aangesloten bij een webwinkel vereniging, reviews lezen, geen spam op de site, e.d.) en voor mij kwamen ze door die test kwamen heen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review