Details van de beoordeling

sneakerbaas
Sport

sneakerbaas

Beste mensen ik ben via Facebook terecht gekomen op sneakerbaas
En zag hier toch wel er vette nikes die waarschijnlijk niet in de winkel verkocht worden
Ik denk weetje wat laat ik die bestellen ik ben normaal gesproken er echt op tegen om dan ook maar iets online te kopen maar deze nikes moest en zou ik hebben ik heb dus afgelopen zondag de nikes besteld en heb wel netjes een email gekregen waarin staat dat de betaling en de bestelling is ontvangen zo gezegt zo gedaan zal je denken ik heb niet voor 4 uur besteld dus had ze dan ook niet op maandag verwacht maar mischien dinsdag nou niet dus
Ik heb op dinsdag een email gestuurd om te vragen of ze mijn bestelling in goede orde hebben ontvangen geen reactie ik heb op woensdag om 9u sochtends een email gestuurd geen reactie ik probeer ze te bereiken via het telefoonnummer niet bereikbaar ik vind de klante service zeer slecht en het geeft geen fijn gevoel dat er op deze manier mee word omgegaan je praat toch even over 140 euro ik wil SNEAKERBAAS dan ok adviseren om hier wat aan te doen en voor het voor 4 uir besteld of vandaag besteld morgen in huis niet meer te gebruiken
Ik hoop dat ik mijn schoenen nog krijg en het is gelijk de laatste keer dat ik hier bestel!!!!!! Bedankt voor uw vertrouwen SNEAKERBAAS

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review