Details van de beoordeling

Hockeyhuis
Sport

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3

23-6 heb ik een zwarte Adidasbroek besteld voor een toernooi op 3-5 juli. De levertijd volgens de site was 1-2 werkdagen dus dat zou prima op tijd zijn. Echter, op 29-6 had ik nog steeds niets ontvangen en ik heb maar eens een mailtje gestuurd. Ik kreeg excuses voor het ongemak en het bericht dat de broek uit de Adidaswinkel zelf moest komen omdat zij het niet op voorraad hadden. Eind die week zou het opgestuurd worden. Op 8-7 had ik nog altijd niets ontvangen en heb ik gebeld. Een medewerker gaf aan dat er wel een zwarte broek aanwezig was, maar een maat kleiner dan ik besteld had. Die zou hij diezelfde dag opsturen zodat ik kon passen. 13-7 kreeg ik een e-mail dat de broek eindelijk opgestuurd werd. Op de vraag of het de bestelde broek of een maat kleiner was, kreeg ik geen antwoord. 16-7 heb ik dan eindelijk een broek ontvangen, de maat kleiner. Helaas was die inderdaad te klein en heb ik vrijdagochtend 17-7 maar weer een keer gebeld. De maat groter was er nog altijd niet, maar de medewerker had wel toevallig een blauwe in de bestelde maat liggen die hij direct zou opsturen. Die was er uiteindelijk netjes op 18-7. Ik ga niet meer bij hockeyhuis.nl of één van hun andere webshops bestellen. De informatievoorziening is ronduit slecht en via de door hun aangegeven reviewsite (feedbackcompany) is een review schrijven niet mogelijk.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 5
Reageer op deze review