Details van de beoordeling

sneakerbaas
Sport

Zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
5.3

Ik heb 01-07-15 schoenen besteld. Volgende dag had ik ze in huis. Helaas kwam ik er achter dat er bij de rechter schoen aan de binnenkant van de voering een fout zat. Deze zat dubbel waardoor mijn tenen tegen de voorkant aan kwamen. Direct de volgende dag de schoenen aangetekend retour gestuurd. Ik heb sneakerbaas de volgende gebeld toen ik via track en tracé zag dat de schoenen ontvangen waren door sneakerbaas. Ik heb toen gevraagd of ze een nieuw paartje konden toesturen. Helaas hadden ze de schoenen niet meer op voorraad. Ik kreeg toen de keuze een tegoedbon met een meerwaarde van €20,- of mijn aankoop bedrag terug inclusief de retour kosten. Ik koos voor het tweede, het geld zou dezelfde week nog retour overgemaakt worden werd beloofd. Na twee weken had ik mijn geld helaas nog niet ontvangen, ik heb in de tussentijd 2x een mail gestuurd en gevraagd wanneer ik mijn geld kon verwachten. Op de eerste mail hebbik nooit antwoord gehad. De tweede mail werd beantwoord dat ze het zo snel mogelijk in orde gingen maken. Ben toen 3 weken met vakantie gegaan en toen ik terug kwam van vakantie had ik helaas nog altijd mijn geld niet ontvangen. Na de vakantie weer gebeld om te vragen wanneer ik nu eindelijk mijn geld kon verwachten. Er werd toen aangegeven dat ze de schoenen nooit retour hadden ontvangen. Ik gaf aan dat ik ze aangetekend retour had gestuurd en waren ontvangen door een desbetreffende collega wiens naam ik niet zal noemen. Ze vroegen of ik de 3S code nog had van het bonnetje van post.nl. Gelukkig had ik die bewaard en heb deze per mail naar sneakerbaas gestuurd waarop je duidelijk kunt zien wie het pakket heeft aangenomen en op welke datum en hoe laat. Helaas was dit nog niet genoeg bewijs voor sneakerbaas en er werd gevraagd of ik een foto kon maken van het bonnetje en kon toesturen per mail. Uiteindelijk ook gedaan hoe vreemd ik het ook vond. Toen helaas weer een week niks vernomen van sneakerbaas. Toen maar weer eens gebeld, ik kreeg voor de zoveelste keer hun excuses en zouden het in orde maken. Uiteindelijk heb ik toen mijn aankoop bedrag van de schoenen retour gekregen na ruim 6 weken. Maar mijn retour kosten waren helaas niet berekende door sneakerbaas. Toen dezelfde dag nog gebeld om te vragen of ook dit bedrag nog overgemaakt kon worden. Ik kreeg het antwoord u heeft u geld toch overgemaakt de retour kosten zijn voor u zelf. Heb toen moeten uitleggen dat ik de schoenen retour heb gestuurd omdat de schoenen niet goed waren en niet omdat ik de schoenen niet mooi vond of een verkeerde maat had besteld. Er werd toen gezegd dat ze alsnog per direct het bedrag van de retourkosten zouden overmaken. Helaas na een week nog het bedrag niet ontvangen. Toen maar weer eens gebeld. Weer excuses en ze zouden het weer in orde maken en mij vandaag nog bellen voor verdere uitleg. Maar je raad het al weer geen reactie van sneakerbaas!!!!
Ik zelf zal dan ook nooit meer schoenen bestellen bij sneakerbaas en raad verder iedereen af om ooit nog een bestelling te doen bij sneakerbaas.

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review