ChinaPhone reviews & ervaringen

www.chinaphone.nl
 
7.6 (26)
Chinaphone

26 ChinaPhone reviews

 
(14)
 
(5)
 
(2)
 
(2)
 
(3)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
2 resultaten - getoond 1 - 2
Volgorde

Ontevreden

Beoordeling 
 
3.3

Een Xiami besteld. Die kwam maar niet. Daarna bestelling gecancelled. Pas na heel veel mails en gedoe geld weer terug. AFRADER!!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

ChinaPhone.nl op 28 November 2014

Beste Hein Huizinga,

Je scherm is al onderweg, deze (originele!) schermen van Jiayu komen niet zomaar uit de lucht vallen.

Om nu onder een andere naam (opnieuw) een negatieve review te schrijven is niet echt handig.

Groet,

ChinaPhone.nl

Hein. op 01 April 2015

Gelukkig heet ik geen Hein Huizinga, maar bovendien ik heb deze review niet geschreven. Ik heb geen enkele review geschreven, trouwens, ik heb alleen gereageerd op een andere (negatieve).

Het minst leuke is nog dat dat scherm nooit aangekomen is.

Reageer op deze review

Service slecht

Beoordeling 
 
3.5

Helaas, helaas. Als puntje bij paaltje komt blijken deze heren toch de zoveelste snel even geld verdienen types te zijn. Na enige maanden van contact proberen te zoeken en vage beloftes als: "We zijn er mee bezig", "we zoeken naar een oplossing", etc. etc. is het resultaat nul en zit ik met een telefoon die niet correct werkt. Terugbellen, e-mailen en Whatsappen is ook erg moeilijk voor ze.

Kennelijk zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem (zie een eerdere review) met deze telefoon en hopelijk komen hun ervaringen ook nog even op reviewspot. Dat zal wel geen doel meer dienen aangezien men inmiddels op vakantie is (zie hun website) en dat zal wel niet meer veranderen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Hein. op 21 Oktober 2014

Ook op mijn e-mails wordt niet meer gereageerd. In de laatste die ik van David van der Zande ontving stelde hij voor mij een vervangend scherm te sturen, dat ik dan zelf zou moeten monteren. Ik ben daar mee akkoord gegaan; gelukkig ben ik handig genoeg en een andere oplossing leek er niet meer in te zitten. Ondanks aandringen blijft het van de kant van ChinaPhone sindsdien doodstil. Tickets afsluiten op hun supportpagina voordat de kwestie is opgelost, dat is zo'n beetje wat ze nog doen.

David op 27 Oktober 2014

Hallo Hein,

We zijn (helaas nog steeds) bezig met het regelen van een vervangend scherm. We hebben in het verleden schermen op de lokale Chinese markt gekocht, maar deze zijn van een belabberde kwaliteit, waarna we ontevreden Jiayu klanten hadden (daar zijn er wel meer van op dit moment, een reden om de verkoop van Jiayu telefoons te staken).

U krijgt nog voor het einde van volgende week een tracking code van het vervangende scherm, echter kunnen we niet garanderen dat de witte stippen in het scherm niet terugkomen, omdat dit simpelweg een (grove) ontwerp fout is.

Al onze klanten met slecht werkende Jiayu telefoons zullen binnenkort een mailtje krijgen met meer info over de garantieprocedures, en we gaan samen met een andere Chinese telefoon webshop in Nederland samenwerken om Jiayu eigenaren te helpen. In de tussentijd hebben we de verkoop van Jiayu telefoons stopgezet.

We willen ons excuseren voor het ongemak. We garanderen een veel soepelere afhandeling van problemen in de toekomst, ook bij u.

Met vriendelijke groet,

David van der Zande

Hein. op 26 November 2014

Inmiddels zijn we een maand verder. Ik heb nog steeds geen tracking code ontvangen, laat staan een scherm.

Hein. op 01 April 2015

Heb je dat gedaan, Karst?

Karst op 01 April 2015

Beste David,

Ik hoop het van harte want ik voel mij op dit moment beslist niet serieus genomen als consument. Ik hoor bovenstaande nu al maanden en een periodiek berichtje van jullie kant zou waarschijnlijk een hoop wantrouwen en ergernis wegnemen bij jullie klanten met dit probleem.

Ik wil best begrip tonen dat het een lastige situatie is waarbij een oplossing niet één, twee, drie gevonden is. Waar ik weinig tot geen begrip voor heb is jullie ronduit belabberde communicatie (iets wat ik een jaar geleden al meerdere keren aangegeven heb) naar die klanten met problemen. Houdt ons in elk geval op de hoogte zodat we weten dat er wat gebeurt.

Ik laat me graag door jullie positief verrassen maar vergeef me als ik vooralsnog sceptisch blijf.

Gr,

Karst

Karst op 01 April 2015

Uiteraard ook geen bericht gekregen. Als ik eind deze maand niks gehoord heb van ze ga ik de rechtsbijstand in schakelen.

Reageer op deze review
2 resultaten - getoond 1 - 2

Wij zijn benieuwd naar jouw ChinaPhone ervaring

Bij ChinaPhone.nl koopt u voor de laagste prijs de beste Chinese smartphones. Zij hebben een grote selectie chinese smartphones, met duidelijke specificaties en snelle levertijden. Al de pakketjes worden verzekerd en aangetekend opgestuurd met DHL. U heeft vaak binnen 4 dagen uw telefoon binnen! Met ChinaPhone's unieke Quality Control wordt iedere telefoon voordat deze verstuurd wordt gecontroleerd op gebreken en functionaliteit. Zoekt u een Chinese telefoon en wilt u bestellen in de beste webshop? Ga dan nu naar ChinaPhone.nl!

Wat is uw ervaring met ChinaPhone? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij ChinaPhone hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal ChinaPhone reviews lezen.

Telefoonnummer: 0611997020

Algemene informatie

Verzendkosten
16,75
Levertijd
3 tot 5 werkdagen
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • mobiele accessoires
Merken
  • Jiayu
  • Zopo
  • Umi
  • Xiaomi
  • HDC
  • iocean
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Paypal
  • Bankoverschrijving
  • Bitcoins