Details van de beoordeling

Chinaphone
Telecom

Niet netjes

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb geen telefoon besteld bij ChinaPhone en dat ga ik nu ook niet doen. Een webwinkel die zomaar privé gegevens van een klant post (zoals bij de vorige review) op een website verdiend naar mijn mening beslist geen aanbeveling.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

ChinaPhone.nl op 04 December 2014

Beste Hein,

Je hebt je punt nu wel duidelijk gemaakt. Het plaatsen van meerdere reviews lijkt ons niet echt gepast.

Met vriendelijke groet,

ChinaPhone.nl

Hein. op 01 April 2015

Nogal gemakkelijk, Chinaphone, om alle negatieve reviews aan mij te wijten.

Voor de duidelijkheid: ik heb geen enkele review geschreven. Geen positieve en geen negatieve. Ik heb wel gereageerd op reviews van anderen en vooral al heel lang gewacht op een scherm dat dat jullie na veel soebatten onder garantie zouden leveren en dat - ondanks diverse beloftes - na een half jaar nog steeds niet aangekomen is.

Ik heb gewacht op een definitieve oplossing voor ik een review zou schrijven. Helaas komt die mogelijkheid niet meer, omdat jullie jezelf opgeheven hebben (lafaards!). Mocht ik echter gewaar worden dat jullie een andere webwinkel beginnen of begonnen hebben, dan kan je erop rekenen dat je me wél tegenkomt. Je kunt bij mij moeilijk te ver gaan, maar het is jullie gelukt, David van der Zande en Laurens Buijs. Gefeliciteerd.

Reageer op deze review