Details van de beoordeling

Mobielkoopjes Wordt beoordeeld door redactie
Mobielkoopjes
Telecom

Zeer ontevreden

Beoordeling 
 
3.5

Ik had op 11/04 3 hoesjes Nokia 3310 besteld voor de prijs van 2. Op 18/04 stuurde ik een e-mail dat ik nog steeds geen hoesjes ontvangen had. Hierop kreeg ik pas na 2 dagen antwoord dat de betaling niet is doorgekomen. Ik controleerde mijn zichtrekening en het is wel degelijk betaald aan Tintel. Dit had ik dan teruggestuurd als antwoord met in bijlage het bewijs van betaling en tot op vandaag (23/04) nog steeds geen antwoord ontvangen en geen hoesjes. In een antwoordmail hadden ze een ander bedrag op de bestelbon gezet met enkel 2 hoesjes vermeld. Als je belt naar het telefoonnummer, dat ik op mijn bestelbon vond, krijg ik te horen dat het telefoonummer tijdelijk niet bereikbaar is en op een e-mail krijg je geen antwoord meer. Ik heb dus geld betaald voor niets. Bedrieglijke praktijken en oplichters zijn het!
Mvg Eddy

EB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

C. Tempelman op 24 April 2018

Ik denk ook dat er iets aan de hand is met dit bedrijf. Had een telefoonhoesje besteld, maar is niet geleverd. Ook geen reactie op een email met de vraag waar de bestelling blijft.
Beter hier even niets kopen. Tot men de zaak op orde heeft.

Reageer op deze review