Blokker reviews & ervaringen

www.blokker.nl
 
3.0 (86)
Blokker

86 Blokker reviews

 
(6)
 
(7)
 
(4)
 
(15)
 
(60)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
80 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

uiterst tevreden

Beoordeling 
 
8.5

Babyfoon met camera van Alectobaby gekocht via internet.
De volgende dag kreeg ik al mail dat hij opgehaald kon worden in de winkel.
Alles is dus prima gegaan

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

super klantenservice

Beoordeling 
 
10.0

Ik had een klacht over het ontbreken van een handvat. Ik heb het op Whatsapp doorgegeven en kreeg al snel antwoord, dat het opgelost zou worden. Heel vriendelijke reactie van de klantenservice!
En dat wordt het ook! Morgen komt het nieuwe exemplaar. Ik hoef zelfs geen moeite te doen om het oude terug te brengen of te sturen.
Als dat geen goede service is! Dikke pluim voor Blokker-klantenservice.

met vriendelijke groet
Ingeborg

IW
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review

Hele fijne winkel & goede aanbiedingen

Beoordeling 
 
10.0

Hele fijne winkel met uitgebreid assortiment en hele goede aanbiedingen (ook dure merken met veel korting). Ik kijk altijd even in de folder:)

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Prima. Snel geleverd.

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb bij Blokker.nl een waterkoker gekocht van de folderaanbieding omdat ze in de lokale Blokker-winkel geen voorraad hadden. Op internet hadden ze hem wel en ik kon hem zonder verzendkosten laten opsturen naar de Blokker-winkel. Dinsdagavond besteld, woensdag bezorgd en opgehaald. Netjes verpakt ook. Prima shop. Klantenservice heb ik (nog) niet nodig gehad.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.5

Laten ze de winkel in Gennep eens opknappen .Ziet er niet uit de vloerbedekking is heel vuil en stuk ba ba ,knap het a.u.b op voor dat iemand de nek breekt .
Is in uw belang ,en dan gaan de mensen weer graag shoppen ..gr Leny

LT
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Airfryer

Beoordeling 
 
3.0

Ik wilde zojuist een airfryer op Blokker.nl bestellen en gedeeltelijk betalen met 3 VVV cadeaukaarten van elk € 25,-. Bij de het invoeren van de 3e kaart, kreeg ik een foutmelding. Blijkt dat je maximaal € 50,-- met VVV kaarten kan besteden op Blokker.nl. Jammer, maar helaas. Dus opnieuw naar het afrekenen van mijn bestelling, maar nu met slechts 2 VVV kaarten. Blijken deze kaarten ineens geen saldo meer te hebben!
Dus de bestelling is niet gelukt, maar het innen van de cadeaukaarten wel. Na een dik kwartier in de wacht te hebben gestaan bij het bellen naar de klantenservice kreeg ik een dame aan de lijn met een ietwat moeilijk verstaanbaar accent. Daarbij was de lijn zo slecht, dat ik haar maar voor de helft kon verstaan. Wat ik eruit kon begrijpen, kon ze zien dat de 2 VVV kaarten inderdaad door Blokker geïncasseerd waren. Binnen maar liefst 48 uur zou ik een mail krijgen met nieuwe codes.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik wil gewoon nu deze airfryer bestellen en niet pas over een paar dagen, en wel graag met besteding van de VVV kaarten. Ongelooflijk dit! Wat een enorme slechte en onvriendelijke klantenservice.

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Friteuse

Beoordeling 
 
4.5

Gisteren een friteuse besteld, zou vandaag geleverd worden. Maar helaas, toch niet. Bij navraag bij klantenservice een standaard riedeltje over storing .... Maar annuleren om vervolgens er gewoon een te kopen in een winkel (is tenslotte geen exclusief artikel) gaat niet. Moet de levering weigeren en dan, nadat alles verwerkt is dus ooit ...., krijg je je geld terug. Niet klantvriendelijk en m.i. onrechtmatig. Want ze plegen contractbreuk, we hebben een overeenkomst die ze 1zijdig niet nakomen!

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3

e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!

AL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Waarom hebt u de mail van mij erafgehaald ............... hopelijk heeft u ervan geleerd .Ik zou het heel fijn vinden ,en de andere mensen ook ,dat we voortaan in Gennep weer gezellig kunnen lopen door de winkel zonder te vallen ,door die vieze vloerbedekking gr Leny

LT
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Vrijdag besteld, zaterdag afgehaald in de winkel (waar ze normaal gesproken het product niet hebben, vandaar via internet besteld). Denk er alleen aan om je bestelnummer te noteren, anders krijg je je bestelling niet mee - logisch, want je hebt al betaald.

EW
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Bestelling nog steeds niet ontvangen en klantenservice is drama

Beoordeling 
 
2.8

Op 12 april een bestelling geplaatst dat geleverd zal worden door extern partner Cdiscount. In email stond dat ik na 2 werkdagen track and trace code zou krijgen. Een week later nog niks ontvangen. Ik heb toen contact opgenomen met klantenservice van blokker maar die kunnen niks voor mij doen. Want tjah wordt door Cdiscount geleverd. Maar ik heb toch echt de bestelling op blokker.nl geplaatst. Dus verwacht op ze minst dat blokker iets voor mij kan betekenen. Nee hoor, ik moet maar afwachten. Met de vraag hoelang ik moet wachten, kunnen ze geen antwoord opgeven. En de vraag of ik dan mijn bestelling kan plaatsen? Nee ook niet. Kortom zelfs als bestelling na een maand nog niet geleverd is, heb ik dikke pech. Ik bestel echt nooit meer daar

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloze winkel en vooral klantenservice van Blokker

Prijs 
 
8.0

Zeer en zeer slechte zaak.
Klantenservice is zeer slecht en asociaal en nemen totaal geen verantwoordelijkheid!Je koopt bij hun en zoek het verder maar uit!
Vorige week een pannenset gekocht bij hun ,van een verkooppartner.
Volgende dag zou het in huis zijn.Geen pannenset! Blokker gebeld,omdat de verkooppartner niet reageerde op mail van mijn kant.Klantenservice van Blokker zei dat het verstuurd was en dat ik zelf maar de verkooppartner moest bellen.Wat ik gedaan heb.Ik kreeg te horen eerst dat mijn pannenset kwijt was geraakt bij Post.nl.
Ik zei nou dat is vreemd want het beloofde track en tracé nummer heb ik nooit gehad.Maar ze zouden de pannenset weer binnen krijgen en dan zou die weer opgestuurd worden.Omdat ik het een vreemd verhaal vond vandaag gebeld met de verkooppartner of de pannenset al onderweg is.De eerste man zei,oh ik weet van niks,toen kreeg ik weer iemand anders aan de lijn.Toen was ineens mijn pannenset van de band gevallen??????? Vervolgens zou ik het vrijdag krijgen,daarna weer zaterdag! Intussen is het bijna kerst.Doordat ik vind dat Blokker verantwoordelijkheid moet nemen voor hun verkooppartners,heb ik blokker eerder deze week ook weer gemaild en niks op gehoord.
Ik heb vanmorgen weer Blokker gebeld en het verhaal verteld.Blokker zegt het is allang verstuurd,wat niet waar is want een half uur daarvoor heb ik de verkooppartner nog aan de lijn.Blokker neemt 0,0 verantwoordelijkheid,met andere woorden, zoek het maar uit met de verkooppartner daar moet je zijn! Wat een walgelijke winkelketen,en vooral klantenservice!
Ik zei dat Bol.com wel verantwoordelijkheid neemt als ze verkopen via een verkooppartner,waarop ik als antwoord kreeg....als je gekocht hebt bij ons bij een verkooppartner zijn wij verder klaar! Walgelijk!! Mensen,koop nooit bij Blokker via de website!! De klantenservice is de slechtste van alle webwinkels en winkels!
Je word gewoon in de maling genomen door Blokker!

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Doe wat je belooft

Beoordeling 
 
3.8

Belofte: vóór 2200 besteld volgende dag in huis.
Niet nagekomen vertaging
Belofte: vanaf 09:00 klantenservice bereikbaar
Niet nagekomen nummr is tijdelijk niet bereikbaar.

Goed bezig Blokker. Volgende keer iets minder geld uitgeven aan reclame met Jessica en meer aan klantenservice en ordercentra.
Ik bestel weer gewoon bij bol.com of Cool blue

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

topservice!

Beoordeling 
 
9.0

Ik kocht teveel spulletjes om mee te nemen op mijn scootmobiel, ik vroeg of dit tegen betaling thuis gebracht Kon worden. Geen enkel probleem, na sluitingstijd werd alles netjes thuis geleverd, zonder kosten! Blokker Terneuzen verdient een dikke pluim!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Cuisson Braadpan 28cm in BLAUW

Beoordeling 
 
5.3

Op 2 juli een BK braadpan Cuisson besteld in blauw. Intussen is hij al 2 keer geleverd helemaal omstickerd met een rode BK Cuisson pan. Inmiddels heb ik zo'n 5 uur intussen aan de telefoon gehangen, want er zijn gemiddeld zo'n 12 wachtenden telkens voor je, en zowat alle medewerkers van de klantenservice aan de telefoon gekregen, die wel heel vriendelijk zijn en het echt ook niet snappen, maar de laatste toezegging is, dat hij van zusteronderneming Cook & Co af moet komen. Toch staat hij nog steeds in de website leverbaar! "ER ZIJN ER ZELFS NOG 9 IN VOORRAAD" dus ik hoop maar dat het opgelost word, maar ik begin er zo'n beetje aan te twijfelen. Mocht hij geleverd worden, ben ik heel dankbaar, en zal ik het meteen hier laten weten. BLOKKER a. u. b. Help mij.......?..

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Het grote voordeel van Blokker (online) vind ik dat je je bestelling meestal de volgende dag in huis hebt, als je op tijd bestelt tenminste. Voor mij is dat superhandig omdat de dichtsbijzijnde blokker ongeveer 10 kilometer verderop zit. Vaak de moeite dus niet om op een neer te rijden. En ze hebben er vaak dingen die je nergens anders zo goedkoop kan krijgen.

LS
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Koelkast

Beoordeling 
 
3.3

Koelkast op woensdag besteld. Om onduidelijke redenen niet afgeleverd. Donderdag opnieuw koelkast besteld. Zaterdag nog steeds niets ontvangen! Meermaals contact met Blokker alsook DHL leverde totaal niets op! Was voor ons echt de laatste keer Blokker!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Blokker koffiecupmachine BL-21003

Prijs 
 
7.0

De machine ziet er keurig uit, en heeft zuignappen aan de onderzijde.
Voordelen:
- voordelig
- compact
- gemiddeld snel
- gaat automatisch uit
- waterhoeveelheid instelbaar
Nadelen:
- te gebruiken kophoogte slechts 9 cm - dat is zelfs te laag voor een standaard mok
- kan niet zonder lekbak worden gebruikt
- cremalaag is erg dun en erg snel weg; bij een Krups Citiz is de cremalaag heel erg veel stabieler
- perforatie aan de dekselzijde van de cup is te groot, waardoor de drukopbouw te laag is en er soms koffiekorrels meekomen
- ondanks dat Blokker adverteert dat de machine geschikt is voor ALLE cups, staat in de handleiding dat goede werking alleen gegarandeerd is met aluminium cups
- niet heel erg heet
- snoer kan niet in de machine worden gedaan, dus je zit altijd met een vaste lengte snoer

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nut. Kees DIT en ...

Beoordeling 
 
3.0

Dit is even test

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ontevreden over oplossing klacht

Beoordeling 
 
4.0

Normaal heb ik geen problemen met Blokker; niet in de winkel en niet online.
Ben normaal ook geen klager, maar er moet mij op dit moment wel wat van het hart. Ik ben namelijk zwaar teleurgesteld en in zekere mate ook boos.

Ik ga hier de hele situatie niet herhalen, omdat ik er vanuit ga dat wanneer ik hier het ordernummer vermeld (31346614), Blokker precies weet waar het over gaat.

Maar om u toch een idee te geven, komt het samengevat erop neer dat :
1) Blokker niet waarmaakt wat zij beloofd;
2) Blokker je de hele dag (en avond) laat wachten totdat de beloofde bestelling wordt afgeleverd, maar er uiteindelijk niets wordt afgeleverd. Zelfs nadat ik op de betreffende bezorgdag om 17:00 uur met de Blokker klantenservice had gebeld, werd mij meegedeeld dat de bestelling was opgehaald door de bezorger en dat deze zelfs nog na 18:00 uur kon komen dus ik moest geduld hebben. Heb tevergeefs tot 21:00 uur gewacht;
3) Blokker je belooft een nalevering op een andere dag te doen (nadat je zelf met de klantenservice hebt gebeld en kenbaar hebt gemaakt dat op de voorgenomen bezorgdag niets geleverd was), maar dit een uur later m.b.v. een mail (niet eens telefonisch) laat weten dit niet waar te kunnen maken omdat er "ineens" geen voorraad meer is (tussen de bestelling en voorgenomen levering zit 14 dagen dus dit had ook veel eerder kunnen worden gecommuniceerd). Daarnaast weet ik dat een collega van mij hetzelfde artikel een dag later dan mezelf heeft besteld en dit gewoon geleverd heeft gekregen (ik krijg dus het idee dat Blokker niet de waarheid spreekt);
4) Blokker je opscheept met extra kosten (omdat je tevergeefs een vrije dag hebt op moeten nemen om de hele dag thuis te kunnen zijn voor de bezorging en omdat je je oude spullen (2 tuinsets) reeds hebt weggedaan omdat deze door de nieuwe bestelling zou worden vervangen);
5) Blokker naar mijn mening de klachten van haar klanten (ook al zijn dit trouwe klanten) niet serieus neemt, niet komt met een passende oplossing en je afscheept met standaard zinnen in de hoop dat je niet meer reageert.

Ik hoop echt dat Blokker serieus op zoek gaat naar een passende oplossing en dat is voor mij niet het terugstorten van het geld, maar dat is het nakomen van de beloofde nalevering zodra de bestelde artikelen weer op voorraad zijn (overigens zijn deze zelfde artikelen nog steeds voorradig bij Leenbakker.nl wat ook onderdeel is van de Blokker Holding).

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
80 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Blokker ervaring

Blokker online groeit momenteel hard. Blokker is met méér dan 600 fysieke Blokker winkels een hele grote speler. Blokker heeft in het assortiment o.a. huishuidelijke apparatuur, woon accessoires, keuken artiklen, persoonlijke verzorging producten, speelgoed- en tuinartikelen. Ook online op Blokker.nl worden deze producten aangeboden met dezelfde Blokker service welke u in de winkel gewend bent.

Blokker heeft op haar website ook dagaanbiedingen welke tegen bodemprijzen worden aangeboden. Mocht u bij Blokker online bestellen dan heeft u de mogelijkheid voor thuisbezorging en afhalen in één van de 600 winkels, altijd bij u in de buurt te kiezen. Indien u vóór 14u besteld, heeft u het product morgen in huis!

Wat is uw ervaring met Blokker? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Blokker hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Blokker reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 - 9494800
Meer info over Blokker op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja