Details van de beoordeling

Garant-O-Matic Wordt beoordeeld door redactie
Garantomatic
Warenhuizen

beoordeling

Beoordeling 
 
1.0

Ik vind het schandalige verkoop methode ik heb een kennis die in grote schulden is gekomen daardoor , ze kan niet lezen en schrijven dus ziet alleen maar wat ze kan winnen , jullie moeten zich schamen.J

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 3

Spinder op 27 Oktober 2014

Ik vind uw bericht zeer ongeloofwaardig.Echt een posting van je reinste uitdeduimzuigerij.
U schrijft , "ze kan niet lezen en schrijven".Dat zou betekenen,dat ze of analfabeet is,of dat ze blind is.En verder schrijft U, "dus ziet alleen maar wat ze kan winnen". Conclusie,ze is NIET blind,en is ook geen analfabeet,maar een zeer,zeer dom persoon die zichzelf steeds dieper in de schulden werkt,door iets te bestellen.Wat ze wel heeft? een hoop zaagsel tussen de oren,waar verstand hoort te zitten,om het te begrijpen dat zoiets niet kan.Een kwestie van eigen schuld,dikke bult.Ieder weldenkend mns kan begrijpen dat zoiets niet kan,dat je niet oneindig door kan gaan.Uw "kennis" is zelf verantwoordelijk voor wat zij/hij doet.Als als U weet dat zo iemand niet capabel is,dan was het beter dat u ervoor had gezorgd om uw kennis onder curatele te laten stellen, ipv hier je gal te spuwen over GOM, alsof die hier iets aan kan doen.Ze opereren binnen de mazen van de wet.Op het randje dus.Wie zich niet kan bedwingen,is zelf schuldig aan zijn of haar eigen falen.Ik adviseer u,dat uw "kennis" zich bete kan bedienen van een goed bril.Daarmee kan ze de "kleine lettertjes" lezen.Ze heten meestal Voorwaarden.En nee,ik ben GOM niet,ook niet iemand die er werkt of familie van is.Ik ben ook maar een artike;lbtller van hun.Maar uw opmerking schoot mij in het verkeerde keelgat.Iemand anders beschuldigen van je eigen falen.Dat kan namelijk niet.

Reageer op deze review