Details van de beoordeling

Garant-O-Matic Wordt beoordeeld door redactie
Garantomatic
Warenhuizen

Niet alles is, wat het hoort te zijn.

Beoordeling 
 
5.0

Bestelnummer 2394140 d.d 14-10-2014.
Solar dakgootlampen.
Hun site laat voorkomen,als zijn dit fantastische lampen,die op basis van zonnecollectoren een hoop licht afgeven.
Wat ze doen? Ze geven licht af,maar het is te weinig om van een fatsoenlijk lichtbron te kunnen spreken.mijn lampen hangen op een hoogte van 2 meter 50,en de lichtvlek op de grond,is ongeveer 1 meter in doorsnede.Dit komt doordat er een koker onder zit,die circa 4 cm is.Haal j deze weg,dan is de lichtopbrengst nog minder,maar wel verspreid,echter zie je de led ook branden.Uit de ervaring van nu 14 dagen,kan ik niemand aanraden deze te kopen,Het is rommel vergeleken bij een fiets ledlamp.
Overzet Nacht- cq Mistbril.
Wat er niet bij het artikel vermeld wordt,is dat deze overzetbril gebonden is aan maximale breedte.Past op alle brillen,staat erbij.Niet dus.Mijn vrouw heeft een bril die 13,3 cm breed is,daar ast het wel op.
De mijne is 14,6 cm.Daar past het niet op.
Maximale breedte van een bril kan circa 13,8 cm zijn.Is het breder,dan kunt u beter deze aanbieding aan uw deur voorbij laten gaan,want dan wordt een aanbieding een duurkoop.
Bestellen gaat daar goed,Leveren is niet binnen de door hun aangegeven dagen,loopt uit.Service is ronduit arrogant.Iets wat zijn prijs niet waard is,is te duur.Dee vartikelen zijn hun prijs niet waard.Ik stuur ze niet terug omdat dan de kosten van verzending een groot deel uit gaan maken van de kosten.Dan nog iets anders.U als klant kunt de nieuwsbrief aanvinken,of uitzetten.
Allebeide helpt niet.Garant-O-Matic trekt zich er geen zak van aan.Eerst na een dreigmail zetten ze het hopelijk uit.Ik heb er 1 malig iets besteld.Firma's die de wensen van hun klanten NIET respecteren,of doen wat klanten niet willen, zien mij na 1 bestelling nooit weer.Klantvriendelijkheid staat bij Garant-O-Matic achteraan in het kolenhok.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review