Details van de beoordeling

amazon
Warenhuizen

slechte service

Beoordeling 
 
3.3

Ik ben zelf woonachtig in Thailand en had een dochter die in UK studeerde. Vlak voor haar vertrek eind augustus heb ik een jurk van French Connection besteld. Helaas kwam de jurk te laat aan (was beloofd dat hij op tijd zou arriveren). De ex-housemates van mijn dochter hebben de jurk naar mij opgestuurd in Thailand. Deze jurk ontving ik pas in november en wat blijkt.....de verkeerde jurk zit in het pakket. Op het plastic waar de jurk in is verpakt staat French Connection maat 42 maar er zit een hele andere jurk in (niet van French Connection) en in een heel klein maatje. Nu stelt Amazon dat we te laat zijn en dat de return policy al voorbij is. Als de goede jurk in het pak had gezeten dan had ik ook niet hoeven te retourneren! Amazon geeft zich niet thuis en is ook niet te bereiken voor deze klacht, het enige antwoord is dat we te laat zijn. Nu zit ik met een afschuwelijke jurk die te klein is en totaal niet mijn smaak (een goedkoop ding) en mijn mooie French Connection jurk heb ik betaald maar niet ontvangen. Ik vind dit geen stijl en ben zwaar teleurgesteld in Amazon en raad het ook niet aan. Zou fijn zijn als iemand van Amazon hierop zou reageren! Dank alvast.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review