Details van de beoordeling

vidaxl
Warenhuizen

Nooit meer!

Alweer poosje geleden een wicker tuinset gekocht, zag er top uit op het plaatje.
Betaald met ideaal en vrij snel geleverd, een tuinset in losse onderdelen. Stoelen die je zelf in elkaar moest zetten en die met geen mogelijkheid in elkaar te krijgen waren omdat de voorgeboorde schroefgaten op de verkeerde plaats zaten.
En toen begon de ellende, contact opnemen pffffff ze laten je wachten aan de lijn, nemen niet op , verbreken het contact, reageren met standaard mail op jou mail of helemaal niet. Enz enz .....
Kortom het heeft maanden geduurd voordat ik de set terug kon sturen , tussendoor werd ik nog aan het lijntje gehouden dat ze nieuwe onderdelen zouden sturen om vervolgens alsnog te zeggen stuur de hele mikmak maar op. Inmiddels waren de dozen al bij het oud papier , en was het ook nog eens een zoektocht om weer zulke grote dozen opnieuw te scoren. En dan je geld terug zien te krijgen pffff, bellen mailen, na een week van terugzenden was zogenaamd de set nog niet binnen . Een anderhalve maand later stond het geld uiteindelijk weer op mijn rekening, en een notitie " ze hadden mijn retour in goede orde ontvangen".
Koopgoedkoop NOOIT MEER!
En al die positieve berichtjes die er tussendoor staan........ik heb zo mijn twijfels...iedereen kan zomaar iets plaatsen.

AS
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review