Details van de beoordeling

Neckermann
Warenhuizen

Niet bij neck spullen afenemen.

Beoordeling 
 
1.3

Ondanks de vele negatieve recensies, wilde ik ze het voordeel van de twijfel geven. Had ik dat maar niet gedaan. Geen 24u levering, de bestelling niet compleet ontvangen (wel alles betaald) hier moet je erg opletten en gelijk zelf contact opnemen als er iets niet bij zit, ze passen dit nl. niet zelf aan en hebben zelfs niet door als iets niet geleverd is (als je van één product meerdere aantallen besteld, is dit echt een extra aandachtspunt anders ga je de boot in . Dan is het helaas zo, dat alle kleding afwijkende maten of modellen zijn (Het lijkt wel afgekeurde kleding). Mijn bestelling heb ik geretourneerd, dit ging ook stroef, het aanmelden van de retour.... (uiteindelijk heeft een vriendelijke medewerker, wel voor elkaar gekregen. Nu hopen dat dit wel vlot en correct gaat en dat ik het klop[ende bedrag spoedig terug krijg, maar ik heb hier een hard hoofd in. Niets klopt en alles loopt rommelig. Erg jammer en triest zo'n online shop, te gek voor woorden eigenlijk. En de dan de verzendkosten ontvangen 6,95 retourneren 6,95

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review