Paar dagen geleden 2 SD-ards proberen te bestellen via Amazon.de met mijn creditcard. Kreeg ik een dag later de melding dat mijn account geblokkeerd werd omdat ik mijn creditcard gegevens moest verifiëren en via de fax(?) of per post maar even een recent bankafschrift op moest sturen. Nu ben ik helemaal voor creditcard safety en al, maar om vanwege een automatisch gegenereerd bericht even zulk soort info op de post te doen? Paar emails naar amazon en telefoontjes naar de Rabobank later kreeg ik eindelijk een echte mail van Amazon, ipv zo'n automatisch gegenereerd geval, waaruit blijkt dat het ze echt menens is en dat het geen fishing is. Ik weiger echter om dat soort gevoelige info via de post op te sturen (vind het ook onzin) en ik heb ook geen fax (wie heeft er nou gvd nog een faxapparaat in huis tegenwoordig...). Bovendien vind ik het heel vreemd dat dit niet via de mail kan met een printscreentje oid. We leven toch niet meer in de jaren 90.. Heb gezegd dat ze mijn order kunnen cancelen, want de voordelen van thuiswinkelen zijn wel een beetje ver te zoeken nu. Had het net zo goed in NL kunnen bestellen, dat geld wat ik kwijt ben aan buitenlandse postzegels stop ik dan wel in de verzendkosten.
Slechte service, geen inlevingsvermogen, moeilijk om met een 'echt' iemand in contact te komen ipv een automatische generator en erg ouderwets in hun werkwijze. Een faxapparaat.. moet niet gekker worden.