Zojuist een retourzending opzicht retour gezonden. Ik moest 6,95 € betalen. Bij Wehkamp, UllaPopken en H&M hoeft dat nooit. Hulde aan Wehkamp, UllaPopken en H&M, daar blijven wij i.i.g klant. Het gaat ook heel omslachtig, aanmelden uitprinten e.d een hoop gezeur. De jongen aan de telefoon was verder wel aardig die kan er ook niets aan doen. Bovendien stelllen ze dat je volledig verantwoordelijk bent voor de aankomst van het pakketje. Als het onderweg beschadigt of ze jatten er wat uit dan ben je dus als klant de klos. Ik heb er bij het postkantoor foto'tjes van gemaakt terwijl de medewerkster bezig was. Het pakketje is klokgaaf de deur uit gegaan. Het bewijs heb ik dus. Gatverdamme, dat het zó moet zeg en dan dat je de portokosten ook zelf moet betalen. Het is echt te schandalig voor woorden. Wij bestellen hier in ieder geval nooit meer. Wee een weggelopen klant. Ben benieuwd hoe lang ze de slechte service volhouden zo. Wel jammer voor de medewerkers die hierdoor op gegeven ogenblik op straat komen te staan. Neckermann: beschouw dit als feedback en neem een voorbeeld aan jullie concurrenten genoemd als hier boven dan lopen de klanten niet weg en komen de weggelopen klanten weer vanzelf terug. Succes!