Details van de beoordeling

Blokker
Warenhuizen

Waardeloze services

Beoordeling 
 
1.0

Donderdag 25 mei jl. heb ik een bestelling gedaan. ordernummer 34827648. deze zou de 27e geleverd worden. Op de site waar ik de bestelling heb gedaan stond een levertijd van 2 werkdagen. Op de mail met de bevestiging stond de 27e en met hele kleine lettertjes Besteld bij vidaXL, levertijd 4 werkdag(en).
Zaterdag en maandag voor niks zitten wachten. Om er achter te komen wanneer er geleverd zou worden heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen. 08009131. Maandagmorgen na 20 minuten in de wacht heb ik opgehangen. Dinsdag idem dito. De derde keer werd er na 18 minuten opgenomen. Vervolgens was de adviseur 6 minuten bezig om uit zoeken wat er aan de hand was en werd ik door verwezen naar VidaXl. Die melde mij dat het pakket vandaag bezorgt zou worden. Deze melde ook dat Blokker.nl niet met track en tracecode werkt.

Conclusie, Ik vind de gang van zaken echt schandalig. De klant zit een paar dagen in onzekerheid voor wat betreft z’n bestelling. Op het internet staan 2530 klachten betreffende de levertijd en service.
Reden voor mij om nooit meer iets bij Blokker.nl te kopen. Ik raad het mijn familie en vrienden zeker niet aan.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review