Details van de beoordeling

fonQ ervaringen
Warenhuizen

Aan de rand van oplichting

Beoordeling 
 
1.5

Koptelefoon besteld. Twee weken op gewacht, terwijl hij bij 3 andere shops de volgende dag bij je afgeleverd is.
Koptelefoon is twee keer kapot gegaan door productie fout. Elke keer, een maand moeten wachten. Had langer geduurd, als ik er zelf niet achtereen was geweest. De tweede keer stuurden ze gewoon een factuur voor een nieuwe koptelefoon, terwijl hij gewoon onder de garantie zat. Nou ja, gewoon proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Volgens mij ben ik niet de enigste, gezien de geringe communicatie.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

fonQ op 05 Oktober 2017

Beste Norbèr,

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat een artikel bij ons een andere levertijd heeft dan bij andere webshops. Dit heeft te maken met diverse factoren.
Dat de koptelefoon meerdere malen kapot is gegaan, dat is natuurlijk erg spijtig. Wij doen dan ook altijd ons uiterste best om dit binnen de garantie zo snel mogelijk op te lossen.

Verder sturen wij binnen de garantie nooit een factuur. Wel kan het zijn dat je een nieuw garantiebewijs krijgt, omdat je ook een nieuw product krijgt.

Graag horen wij dan ook van u of alles inmiddels wel is afgehandeld. Als wij ook nog maar iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dit graag.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

fonQ.

Niels Koopman op 27 April 2018

Het is goed dat ik al deze negatieve reacties lees!!! Hilarisch ook hoe Fonq-klantenservice hier als een kip zonder kop op reageert! Kansloos. Ik stond op het punt om wat te bestellen bij deze webwinkel, maar een dat ga ik dus NIET doen! Thanks.

Reageer op deze review