Details van de beoordeling

fonQ ervaringen
Warenhuizen

Niet aan te bevelen

Beoordeling 
 
1.0

Vorige week een stijltang besteld. Bleek de levering 9 dagen te duren. Bestelling vervolgens geannuleerd omdat:
1. Ik 9 dagen later niet meer op het adres zou wonen ivm oplevering van ons huis. Bestelling naar een andere adres laten verzenden was niet mogelijk (?).
2. Ik de stijltang eerder nodig had.
Ik heb een deel met mijn vvv card betaald en deel via iDEAL. Mij kon niet gezegd worden wanneer ik hrt geld terug kon verwachten. Nu zijn we 1 ween verder en heb nog steeds niks terug gehad..enige contact word er ook niet even opgenomen met mij. Wanneer ik informeer naar de status van de terugbetaling krijg ik alleen als antwoord het kan enkele werkdagen duren.. lekker duidelijk dus.

Erg vervelend, bestelling via Fonq is zeker niet aan te raden. Het was voor mij de eerste en gelijk de laatste keer!


D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 22 Januari 2018

Beste Devie,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. In sommige gevallen kan de levertijd inderdaad wat langer zijn wanneer een levering nog niet vanuit de leverancier is ontvangen. Helaas is het niet bij alle bestellingen toegestaan om het verzendadres te wijzigen. Wanneer er bijvoorbeeld is gekozen voor betalen achteraf, is dit in verband met fraude niet mogelijk.

Wanneer een bestelling wordt geannuleerd, wordt het betaalde bedrag met enkele werkdagen terug gestort op de rekening en giftcard waarmee de betaling is voldaan. Wat vervelend dat u dit na één week dan nog niet heeft ontvangen. Wij zouden graag een en ander voor u willen nagaan. Zou u zou vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl?

Wij zien uw bericht met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

fonQ

Reageer op deze review