Details van de beoordeling

Wehkamp reviews
Warenhuizen

Levering niet betrouwbaar bij Wehkamp

Beoordeling 
 
5.8

Sinds Wehkamp samen werkt met DHL is het een drama. Ik werk 5 dagen in de week tot 17:00 uur. Levertijd 's avonds is voor mij een uitkomst. Ik hoef dus niet vrij te nemen of mijn bestellingen bij de buren (die ik niet ken) af te laten leveren. Dus sinds jaar en dag laat ik bestellingen na 18:00 uur bij mij afleveren, aangegeven dat ik niet wil dat het buren wordt geleverd. Lange tijd is dit goed gegaan. Helaas wordt tegenwoordig de bestelling al ver vooraf 18:00 uur aangeboden. Terwijl ik in spanning op mijn bestelling wacht, zie ik op de Wehkamp site dat mijn bestelling is geleverd maar dat ik niet thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat mijn bestelling, omdat ik zogenaamd niet thuis was, retour is gegaan naar Wehkamp. Met Wehkamp contact opgenomen en als troost een voucher van 7, 50 euro gekregen. Deze wilde ik gebruiken bij het bestellen van een telefoon. Voucher...niet geldig... Gisteren was voor mij de maat vol. Toevallig was ik al om 15:30 uur thuis. Mijn bestelling zou vanaf 18:00 uur geleverd worden. Na wachten, wachten, wachten, toch maar voor de zekerheid mijn bestelling gevolgd...en wat blijkt...bestelling is geleverd. Wederom met Wehkamp contact opgenomen. Excuses natuurlijk. Wat blijkt...'s middags is mijn pakket bij de buren afgeleverd. Voor mij de laatste keer dat ik bij Wehkamp bestel. Jammer, het was een goede service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp op 26 Januari 2018

Goedemorgen.

Ik heb gezien dat je al op meerdere fora dit bericht had geplaatst. Onderstaand bericht, wat ik via een ander forum al had gecommuniceerd, kopieer ik. We ontvangen er graag reactie op!

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel slechte ervaringen hebt met onze bezorgers van DHL. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou graag even voor je willen nakijken wat er allemaal is misgegaan en kijken hoe we dit zouden kunnen oplossen. Zou je daarom een mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt, en nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review